Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet
Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet
lordmaso>Čoveče a víš že mě to tak taky připadá? Znám hodně lidí co má různý hornety a bandity a endura a válej se v jednom kuse (na silnici... v terénu se to jaksi předpokládá). Já spadnout tak asi skočím do zdi páč opravovat Busu tak si radši koupím novou a na to nemám takže sem dojezdil. Není to tak trocha o vážení si motorky? Pocitu že když spadnu tak mám šmytec? Nebouraj ti so maj levný chrchle a vědí že když to vomlátí tak to za pár šušňů opraví a jedou dál? Fakt nevim....
Taky pádný důvod,to mě nenapadlo...
1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka
Navic R6 je v nizkych otackach jako jakakoliv motorka s nizkym obsahem. Sama se jen tak nezvedne, kdyz tedy neprekroutis zapesti na 1-cku. Takze se s ni da, s trochou nadsazky, jezdit jak na simsonu.
Pokud neni kamos horka hlava, tak urcite doporucuju. Navic mu chvili vydrzi a nebude hned koukat po necem jinem. Ja ji mam 3ti sezonu a padl jsem 2x. Pokazde svoji vinou a v nizkych rychlostech (cca 30km/h) :D a urcite mi jeste nejaky rok vydrzi. Na silnici stejne potencial jen tak nevyuzijes. Navic mi kluci na litrech ani neujizdi a jediny rozdil je na vyjezdech na okruhu, pokud tedy jedes s nekym sviznejsim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
R_e_n_o>.
Navic R6 je v nizkych otackach jako jakakoliv motorka s nizkym obsahem..
Teď se ti povedlo perfektně lokalizovat tu ústřední krawinu, kolem kerý se to tu celý točí
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Che>Teď se ti povedlo perfektně lokalizovat tu ústřední krawinu, kolem kerý se to tu celý točí
Nebuď sarkastickej,vždyť má pravdu.R6,rv. 09/10 mají celkem shodně při 8000 otáčkách výkon 55 koní,při 10000 ot. výkon cca 80 koní a těchto hodnot opravdu dosahuje kdyjaký cesťák.To,čí se R6 a ostatní SS 600 liší,přichází až později v pásmu nad 10000 ot/min.Je i tahle suchá řeč čísel tolik nepochopitelná???Navíc pocit v praxi tyhle cifry celkem potvrzuje.
Taková Kawa er-6 má zmiňovaných 55 koní již o 1500 ot dříve,než R6,lépe je na tom dokonce i Bandit,tudíž si nejsem zcela jistej,jestli jsi jako studovaný technik neplácnul trošku do vody.
Naposledy editováno 24.06.2010 15:15:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Stev>verybusy> pak je tady taky geometrie tý motorky a tlumení
Jistě,taky tvrdím,že R6 je hodná holka.... Dole má klidnější průběh výkonu a jako třešínku na dortu lepší brzdy,tlumení a podvozek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Naposledy editováno 24.06.2010 16:02:37
A to je konec pohádky o třídě pět set. Vrcholem týhle éry asi sou gápézetko s cébéefkem, ale i ostatní ze srovnávaných mají něco do sebe. Ještě spousta lidí a nich začne a spousta dědků jako sem já se na nich doklouzá do důchodu. Nebude trvat dlouho a většina mladejch nebude vědět, proč se vlastně týhle třídě říkalo královská kubatůra. I když se oblíbenějšími Stroji do začátků stávají umírněné šestky a šestsetpadesátky, ještě dlouho budem potkávat pětikila na sinicích. Vývoj jde halt dopředu a zastavit se nedá. Král je mrtev - ať žije král.
celé vlákno zde
Naposledy editováno 24.06.2010 16:11:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
verybusy>Nebuď sarkastickej,vždyť má pravdu.R6,rv. 09/10 mají celkem shodně při 8000 otáčkách výkon 55 koní,při 10000 ot. výkon cca 80 koní a těchto hodnot opravdu dosahuje kdyjaký cesťák.To,čí se R6 a ostatní SS 600 liší,přichází až později v pásmu nad 10000 ot/min.Je i tahle suchá řeč čísel tolik nepochopitelná???Navíc pocit v praxi tyhle cifry celkem potvrzuje.
Taková Kawa er-6 má zmiňovaných 55 koní již o 1500 ot dříve,než R6,lépe je na tom dokonce i Bandit,tudíž si nejsem zcela jistej,jestli jsi jako studovaný technik neplácnul trošku do vody.
jinak ještě něco z teorie pístového spalovacího motoru - vidím že f tom poněkud tápeš - jízda by se měla odehrávat mezi otáčkami maximálního momentu a maximálního výkonu - to je filosofie konstruktéra a podle toho ten motor dělal - samo to lze podtáčet, ale je to zcestný
Naposledy editováno 24.06.2010 16:52:52
1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka
1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Naposledy editováno 24.06.2010 21:49:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Che>špilas> ber to asi tak sou dvě skupiny těch, keří začali na R6 - ti, co se nevymleli a někeří z nich to sem napíšou pak ti, co se rozšlehali a z těch to sem nigdo nenapíše mrtví nemůžou a nemrtví se styděj a wo tomhle todle vlákno je
já vím...mám na to vlastní názor..hádej s kým se shoduje asi ze všech zde přítomných
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Naposledy editováno 24.06.2010 22:17:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Problem opravdu zacina az se dotycny zacne ,,citit,, a litat ve vyssich rychlostech, tam je to opravdu stroj ze vsech sestek nejpekelnejsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Creck>Che> jel jsi nekdy na R6 ? To je nahodou neuveritelne hodna motorka do nejakych 8-10 000 otacek. To prave peklo zacina az za touhle hranici. Do 8 000 je daleko zhnilejsi nez moje ZZR . Je to opravdu okruhovka na jezdeni ve vysokych otackach, podle me na ni jakykoliv novacek muze klidne zacit , pokud nebude chtit na druhy den litat po okreskach 200 /h.
Problem opravdu zacina az se dotycny zacne ,,citit,, a litat ve vyssich rychlostech, tam je to opravdu stroj ze vsech sestek nejpekelnejsi.
Přesně tak to je. Ta motorka do řekněme 10ti tis. nejede, ale dá se tak normálně cestovat. Horší je to s posezem, kterej pro nováčka asi neni to pravý ořechový. Já ale dřív lítal s endurkem po lese a posez na SS byl pro mě úplně něco novýho. Takže všechno se dá zvládnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
carlos38>Třeba takovej Hornet je proti R6 ostřejší. Má to silnej ''spodek'' a střední otáčky, což mě hodně překvapilo a málem jsem si rozbil kokos. Byl jsem zvyklej na R6 a nečekal jsem, že to bude ''dole'' agresivnější.
je to možný..nevím. Osobně mě spíš děsí ta maximálka..a at mi nikdo nevyklada, ze to clovek neozkousi..kor mladej..s horkou palici. Na GS sem to zkousel zamozrejme uz treti den..a dodnes sem rad, ze to vic nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
špilas>carlos38> ale to sem výše taky psal. nemusí se začínat na fichtlu. ale 108 koní pro začátek..ať je od spodu jakkoli hodnejch..je moc. Myslím, že pro nezkušeného pilota může být i jisté štěstí..že od 150,,už to nejede"
Stará (první) R6 má koní 120 (88,2 kW). Ale to je jedno. Já hlavně nechápu, proč tady s mistrem Che rozmlouváte někomu motorku, na který jst v životě nejeli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Všeobecně je 4vál hodnější než 2vál? Proč teda né rovnou busu...ta může bejt do 4tis taky HODNÁ
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
carlos38>špilas> A když už jsi ve dvaceti letech takovej poctivej, stejně si myslim, že tvoje GS nemá 25 kW. Nepletu se?
Jo máš. Nicméně rozdíl v uškrceným a neuškrceným GS je 11 koní. A když seš teda tak pozornej, že sis toho všiml..tak sis určitě všiml i toho, že sem tady zakládal téma, jak to oficiálně otevřít..co kde jak zařídit na úřadě a i nejakej ten řidičák už by se našel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
špilas>carlos38> protoze sem jel treba na CBR600..a myslim si, ze pro toho, kdo v ruce nemel nikdy v zivote v ruce nic...je to moc nevhodná věc..i kdyby to měl v hlavě srovnaný parniválcem.
Všeobecně je 4vál hodnější než 2vál? Proč teda né rovnou busu...ta může bejt do 4tis taky HODNÁ
Pokud myslíš vidlicovej, tak ano.
Jinak pak už jsme zase u toho zdravýho rozumu. Navíc jsi na Hayabuse nikdy nejel, tak nedělej chytrýho.
carlos38>Pokud myslíš vidlicovej, tak ano.
Jinak pak už jsme zase u toho zdravýho rozumu. Navíc jsi na Hayabuse nikdy nejel, tak nedělej chytrýho.
psal sem může bejt..né je. Já jen že z vašeho vyprávění může mít člověk pocit, že hodný je vlastně naprosto všecko, když se to netočí, že jo Ale to ty urcite vis, kdyzs teda narozdil ode mne na Buse jel
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
raceczech Most 5-6června2024 - nevr... Yamaha YZF-R6 | Animals21 | 7 | 20.9.2024 v 08:59 Petrus01 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 14 | 19.8.2024 v 18:46 dva_hrnce |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
R6 okruhovka Yamaha YZF-R6 | polotovar | 2 | 19.7.2024 v 07:33 polotovar |