Na jedné straně panuje přesvědčení, že pan Kozelka má platnou licenci, motorku dle řádů a zaplatí si startovné a vše ostatní tak jako ostatní, jde o nejmenší mistrák a tak je vše plně v pořádku, přestože je pomalý (orientačně Most něco přes 2:10, Brno 2:40), a protože ho to přes pokročilý věk (něco přes 60 let) stále baví, není co řešit, ať si klidně jezdí.
Druhá strana oponuje, že je tak pomalý, že je pro ostatní nebezpečný a nemá tam co dělat. Bohužel mu to dávají na jevo někdy nepříliš vhodným způsobem (velmi sprosté nadávky po závodě apod.)
Jaký máte na celou věc názor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
a 200koní tam taky nemá.a co jsem slyšel tak čihákovi ladil motor mechanik co dělá pro biaggiho.a hagova motorka tady taky jezdí
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
taky to neni osobni utok proti p. suchankovi ale to je opravdu o dost nebezpecnejsi nez p. kozelka ve volne..protoze v bajcich jel i neukirchner a spol a ti jedou peknou kladu :shy:
ale predpisy opravdu neporusuje..takze oficialne si muze jezdit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
premek píše: tesik>hele tesik neber to jako osobni utok ale jestli si neco slysel , to je teda dobry :D-to si vycisti usi , protoze ja znam tyhle lidi osobne a jeho mechanika velice dobre a biaggiho videl tak mozna na plakatu....kdo ma hagovu motorku to je drazdak a podle toho mu to taky jede...zajel moc pekne
taky to neni osobni utok proti p. suchankovi ale to je opravdu o dost nebezpecnejsi nez p. kozelka ve volne..protoze v bajcich jel i neukirchner a spol a ti jedou peknou kladu :shy:
ale predpisy opravdu neporusuje..takze oficialne si muze jezdit..
Kamaráde,tvé názory jsou naprosto o.k. a s lidma ,kteří,možná ani na závodech nebyli a neznají pozadí MČR a možná ani nejezdí na motu ,tak to se zbytečně snažíš jim to vysvětlit a přiblížit atmosféru kolem závodů a motorek .Jinač pozdravuj našeho kamaráda z "dětství" R.U - V.H. Zatím se měj a s blbcema nebojuj. Na Hungáči to zapijem. Zdravíme z Liberce - KOŽUCH a spol.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
2LEKO......jojo to uz je nekdy udel...ale stav se urcite, s nasim kamaradem mluvim casto, mam i nejake novinky ktere povim :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Jeden kamarád Radek se jmenoval/možná už si ani nevzpomene/mi řekl:" Kurva ,Kožuch ty jezdíš pěkně,stylově,.........................ale proč tak pomalu?! a druhá historka : Ptal jsem se:" Kde brzdíš?" ................"Tady? Tak tady nebrzdím!!" Tak jsem ukončil snahu o závodění a jezdím jak doprovod s kámošema.A je fajn.Volný tréninky mě uspokojí.A těch "zavodníků - pohyblivých retardérů" je mi líto,a nechápu,že nemají rozum v tom věku co mají.Roky se nezastaví a před důchodem zlepšení nejde vymodlit.Ale to záleží na každém,jak je sebekritický.A je s podivem ,že mnoho lidí to nechápe.Ale to jsem Ti psal minule,možná ani neví o co tady jde.
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
N 86.08 TECHNICKÝ PREDPIS PRO MOTO VOLNÉ TRÍDY OD 250 CM3
(Do 600 cm3 a Nad 600 cm3)
N 86.08.01 Specifikace
Motocykly pro závod volné trídy od 250 ccm mohou být speciální motocykly pro silnicní
závody, motocykly trídy SuperStock, SuperSport nebo SuperBike s prošlou homologací,
nebo motocykly pro klasický silnicní provoz s nutnými úpravami.
Toto je nutne vzit v potaz a samo o sobe to dostatecne specifikuje volnou tridu a jeji obsazeni.Tak nechme pana Kozelku panem Kozelkou a podivejme se sami na sebe. :lol:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Já ale pana Kozelku obdivuji,a vůbec by mi nevadilo v jeho věku aby mi vnuci dávali kolo nebo dvě.
Nezapomeň že Volná třída je poměrně dostupná,za to jet veterány stojí nějakej ten peníz a čas na přípravu stroje daleko více.Nehledě že se vše jede na městských okruzích je možnost kolize,poškození stroje a jezdce také neúměrně vyšší.
Startovné bůra za necelé dvě hodiny svezení a ještě k tomu často ve čtvrtek + pátek a ne o víkendu? Co cena volných tréninků? Mě teda přijde, že přírodní okruhy se startovným + / - litr a svezením o víkendu je nepoměrně dostupnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Vaclav DR píše: aaron/uk>když jsi nikdy nezávodil,tak se ti nedivím.
Já ale pana Kozelku obdivuji,a vůbec by mi nevadilo v jeho věku aby mi vnuci dávali kolo nebo dvě.
Nezapomeň že Volná třída je poměrně dostupná,za to jet veterány stojí nějakej ten peníz a čas na přípravu stroje daleko více.Nehledě že se vše jede na městských okruzích je možnost kolize,poškození stroje a jezdce také neúměrně vyšší.
Nevím jak si na tom finančně,ale jenom pro orientaci :volná nad 600 : jeden závod =3xdovolená,doprava,palivo,startovné,gumy a základní ND /olej,brzd.destičky /strava/ubytování někde kde to jde/ - přímé náklady na jeden závod jsou cca 25.000 Kč ...............pořízení mota a úpravy dle možnosti cca 250.000 Kč ......a dopravní prostředek na závody a nesmíš bourat a to je průměr.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
- jedna sada pneu 5 - 8 tis. Kč (podle toho co jedeš za gumy a jak si poradíš např. s DPH
- startovné 3 tis. Kč (nevím to přesně, jezdím jen "cecky")
- benál cca 700,- Kč
- desky, řetězovka, oleje atd. cca 2 tis. Kč
- cesta na okruh 2 tis. Kč
<strong>To je celkem asi 13 až 15 tis. Kč na závod</strong>
Motka, která dá v Brně 2:20 (např. R1), se dá pořídit i s náhradníma kapotama za cca 100 tis. Kč. :thmubup: