1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
servisák mě straší, že na píst najedu max. 50 MTH (manuál 15 MTH) a ventily mam kontrolovat každých 8-10 MTH (nové ocelové)
tyhle intervaly se mě zdaji přehnaně krátký.
Olej měním po 8 MTH
Ještě jeden laickej dotaz: když otevřu airbox a přetryskuju karburátor, dá se pak kombinovat jízda s a bez ucpávky ve vejfuku? (na enduro bych chtěl jezdit s ucpávkou, na závody bez ní)
mikulas-JJ>Mam CRF 250x 2005
servisák mě straší, že na píst najedu max. 50 MTH (manuál 15 MTH) a ventily mam kontrolovat každých 8-10 MTH (nové ocelové)
tyhle intervaly se mě zdaji přehnaně krátký.
Olej měním po 8 MTH
Ještě jeden laickej dotaz: když otevřu airbox a přetryskuju karburátor, dá se pak kombinovat jízda s a bez ucpávky ve vejfuku? (na enduro bych chtěl jezdit s ucpávkou, na závody bez ní)
Zkusil bych prvně jen vyndat ucpávku. Jede to bez ní o něco víc. Ale s airboxem a karbecem zkušenost nemám, to jsem nedělal. ( mám 450x )
1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
Kopi>Mám otevřené wr 250 f,rok 07 a jede to neskutečně.Užiju si na ní víc jak na předchozí 450.Jel jsem na crf 250 x.Bohužel nebyla otevřená tak to taky vůbec nejelo.
Jenže zavřený WR nejede vůbec,zavřená CRF ano. Tyto 2 motorky nemůžeš vůbec srovnávat.
1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
Naposledy editováno 04.06.2010 19:51:55
Honda CRF 250x 09 manuál, píst str 76
Jinak zkoušel jsem jen tak otevřít airbox bez přetryskování a podle očekování to bylo horší než lepší - vůbec to nejelo (s i bez ucpávky). Zkusím si nějaký trysky půjčit a uvidim jakej bude rozdíl proti serii.
RSWR>
HONDA CRF-X 25O je velmi dobrá motorka, dá se na ní i pěkně závodit a celkem drží. Pár jsem jich otvíral a vím že i otevřená na full, ježděná ostře na závodech vydržela 150mth. bez závady. Pak se musely vyměnit ventily a píst.
co všechno jsi dělal, při "otevírání" crf-x?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
prackarr>Jenže zavřený WR nejede vůbec,zavřená CRF ano. Tyto 2 motorky nemůžeš vůbec srovnávat.
jaktože ne? to je přímá konkurence ne?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
roberto.cz>jaktože ne? to je přímá konkurence ne?
Zavřená WR nede fakt blbě,Rosťa jistě potvrdí. zavřená CRF jede líp.
1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
O víkendu dostala první test na hobby závodech a osvědčila se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
mužu jen dotaz?
osobně se mi líbí tato honda, ale i hodně yamaha wr 250f, muzes mi rict rozdily v nich?
nebo jenom v cem si myslis ze prave Honda bude lepsi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
mikulas-JJ>roberto.cz> nemůžu hodnotin, o těch motorkách zas tolik nevim na WRku jsem seděl jen za studena ..ale osobně si myslím, že WRko bude celkově povedenější. U mě rozhodla především cena - WRka mě přijdou dost předražený.
podvozkově WR ani náhodou,motorově možná. Každopádně povedené jsou obě.
CRFX vyjde i na 135tis.,když se dohledá.
1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
Ja mám na WR otvorený airbox, komplet pretryskovaný karburátor, odstránený doraz plynu a odpojený káblik z CDI, čím sa zmení zapaľovania mapa na ostrejšiu. Tak isto odstránené AIS. Mám tam nahodený ladený výfuk LEXX. Motorka s ním ide lepšie ako s vykuchaným originálom s ktorým som ju kúpil a s vložkou je aj tichšia ako bola s tým originálom.
Neviem ako ide keď sa vyberie tá vložka, zatiaľ som nemal potrebu to skúšať a nechcem aby začala byť zbytočne hlučnejšia. Prechádzal som na ňu z Husabergu FE 400 a na začiatku som sa trochu bál, či mi nebude chýbať výkon a krúťak 400-ky. Zatiaľ ale nechýba a som prekvapený ako pekne ta motorka ide, má celkom slušný spodok a hore to je viac než dokážem využiť. Jedine čo mi na nej chýba je 6-tka pre rýchlejšie presuny po poľných a asfaltových cestách.
Nemám na nej zatiaľ moc najazdené, ale okrem gufier predných tlmičov a vlastnou chybou odpálenej diody v elektrike som nič okrem bežnej údržby robiť nemusel. Myslím, že ak chceš 250 4T, tak ani s jednou z nich chybu nespravíš a budeš veľmi spokojný.
Naposledy editováno 30.06.2010 09:10:31
Ak sa o to zaujímaš, tak tu je pár videí k úprave WR 250f a aj ukážka výmeny oleja. Prípadne ak nepoznáš, tak ešte táto stránka. Asi najužitočnejšia stránka, čo sa WR týka.
Naposledy editováno 30.06.2010 10:09:26
Mě by zajmalo jak by se to chovalo, kdyby se tam dal vypínač a dalo se to použivat jako přepínač zapalovacích map. Jakej je pocitovej rozdil mezi těma mapama? Je potřeba natryskovat karbec po rozpojení? Kámoš má WR 450F, má tam komplet vyfuk RP a na něho natryskovanej karbec a když zkusil připojit ten šedej drát zpět, tak to prej jelo jak nějaká 125
Inak tiež som po FE 400 uvažoval nad FE 450, lebo som menil hlavne kvôli štartéru, ale 450 je na moju kondičku zatiaľ jednoducho moc.
Naposledy editováno 30.06.2010 11:05:34
pro mě je asi nejdulezitejší podvozek, nechci chodit na dorazech na lavicích a dvojácích, ale zase aby byl příjemný,
a duležité je i hlučnost, serový výfuk je tichý?
ale jeslti jde sehnat crfx za 135 tak to je paráda
zatím pouze spekulace nemám potřebu měnit
1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
osobně s emi více zamlouvá WR