1 reakcí na tento příspěvek Power Comander a GSXR 750 K6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
Příští rok měnim za litr je to slaby musí se to hodit furt oklo 9 tic aby to trochu jelo ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
Jestli jezdíš závody tak určítě jo ale jen o PC to určitě není ! + svody +filtr ještě to vyladit na optimál výkon !! jestli vic na spodku nebo vršku
Na silnici co chceš porovnávat ????
Naposledy editováno 04.07.2010 13:29:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
Koupíš litra a je možne že ten výkon ani nevyužiješ ze 100%
Ono všechno má své pro a proti !!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
Taky mi sla malo odspodu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
A ono vyšlo a ještě taky aby to vypadlo ty ohavny mega ovaly to je kentus a 22K za lauf teda nedam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
A nebo si nech udelat kopii u creptuse...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
1 reakcí na tento příspěvek Power Comander a GSXR 750 K6
výfuk ti doporučim z levnějších třeba Creptus je to spousta muziky za málo peněz
Teď od nich bral krtákou koncovku GP style Ermolenko tady z fora na stejnou motku, tak se ho můžeš zeptat...
jinak zkus zkrátit převod - stačí o zub níň ve předu na řetězovym kolečku a budeš koukat jak to najednou tahá.. je to investice pár stovek
Naposledy editováno 04.07.2010 20:44:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
edit
Naposledy editováno 05.07.2010 18:58:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
Mischel.m>Corela91> sem už dělal a vysledna rychlost byla někde na 180 a to jako n e e!
Co jsi už dělal? A zkoušel si zařadit dvojku?
Chceš mi řict, že jsi dokázal zpřevodovat motorku, která ma původně do cca 300km/h a ty jsi zpřevodoval na max. 180km/h? To by jsi musel dát dopředu místo původních 17 zubů kolečko se 10ti zuby
1 reakcí na tento příspěvek Power Comander a GSXR 750 K6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
Mischel.m>krpa 260 a že ji to trvalo a změna byla pastorek o jeden zub dolu, shit!
Co ji trvalo? A 260km/h ti je malo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
Mischel.m>Dawe02> TAk jako je, pač to trvalo než se k té rychlosti dohrabala, a 260 myslim skutečnou rychlost ne tachometrovou kreta proměřuje konkrotné u mojí machny o 8%. Jinak org jede podle skutečné rychlosti 279. Jako mě nejde o TopSpeed že su rovinkař ale jde oto čim dal je hranice topspeedu tak tim snaz se to dostane dejme tomu na 250. Jestli mi rozumíš.
jestli 250 jezdis normalne v provozu a 260 je ti mala maximalka, tak to potěš koště, a asi se zacnu Brnu vyhybat hooodne sirokym obloukem.... kurna sak mas v Brne okruh, proc litas jak sulek na silnicich?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
Za B jde oto jak už jsem psal že když to max dejme tomu ve 250 tak než se to tam dohrabne tak kdyby to mělo maximalku 280 tak je to na 25O 3X rychlejc, nevim jak jinka to napsat, rozumíš mi ?
A jinak na silnici jedu minimalně pač co vyjiždka to by nebyli aspon dva pokusy mě zabit s plechovkama
1 reakcí na tento příspěvek Power Comander a GSXR 750 K6
2 reakcí na tento příspěvek Power Comander a GSXR 750 K6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
Mischel.m>TO asi pochopi jen ti co jezdí na dromu...
to jsi ale nikde nerekl a na dromu je snad normalni motorku vytacet a drzet pod krkem ne? a kdyz mas malo otacek a nechce se ti cekat nez se to roztoci - co treba podradit?
btw, jaky jezdis v Brne cas??
Naposledy editováno 05.07.2010 13:22:32
c.j.>Co jsi už dělal? A zkoušel si zařadit dvojku?
Chceš mi řict, že jsi dokázal zpřevodovat motorku, která ma původně do cca 300km/h a ty jsi zpřevodoval na max. 180km/h? To by jsi musel dát dopředu místo původních 17 zubů kolečko se 10ti zuby
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
Mischel.m>Cosmogagy>
Za B jde oto jak už jsem psal že když to max dejme tomu ve 250 tak než se to tam dohrabne tak kdyby to mělo maximalku 280 tak je to na 25O 3X rychlejc
To neni pravda. Kazdopadne pokud naprevodujes do sily, mas v kazdem okamziku vic momentu a tim padem vetsi zrychleni. Proto jsem se ptal na to tve 'ze ji to trvalo', protoze to je nesmysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
BTW: Je potřeba PC když bych chtěl ladak a KN ? Nejde to doladit mapa jinak ?
Naposledy editováno 05.07.2010 18:42:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
Mischel.m>Dawe02> TEd sem to hodil zpet mam o zub min vepředu a GPS tak se pudu projet jen co počasí dovoli pač je to tu akorat po bouřce... Jak naschval.
BTW: Je potřeba PC když bych chtěl ladak a KN ? Nejde to doladit mapa jinak ?
Jo musiš koupit PC
origo ŘJ nejde přemapovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6
gorkin>Jo musiš koupit PC
origo ŘJ nejde přemapovat
U suzuki jde premapovat origo jednotka,amici na to delaji takovy pekny zarizeni,jen cekam,jestli klesne dolar a hned to kupuju.