1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
Ve vyberu mi tak zustal prave jen bulldog. Ten me uchvatil vzhledem, !kardanem! a prave udavanou skvelou ovladatelnosti s brzdami.
Dalsim adeptem je litrovej Fazer. Motor jak lokomotiva co jde odspodu, udajne velmi pohodlny.
Nelze to srovnavat, nekomu z 9ky fireblada prijde jako lenoch takrka cokoli "nevysokootackoveho". Ja vidim i na GS500 ze by mi ten vykon i stacil (kdyz jedu sam nenalozen). Co jede do 110 predjedu vcelku bez problemu, co jede vic nepredjizdim. Na nahaty motorce se 130km/h a vic stejne dlouho jet neda. Kdyz jezdim tak spis nez vykon me stve to razeni, jedu za autem kolem 90 na 6ku (4500ot), kdyz chci razantne predjizdet, musim jit dolu o 3 rychlosti (na 3ku cca 7500). V kazdy zatacce kterou chci projet na vyjezdu trosku pod plynem radim jak blazen.
Svezl jsem se na kamaradove VN800, podvozek mi prisel opravdu slaby, brzdy hrozny, ale ten motor byl bomba. Ac proti GSu ma podobny vykon, pro solidni dynamiku (ktera ti ale ruce nevytaha) to nemusis vubec tocit, u ty motorky na 4ku objedes svet a pri kazdym pridani plynu jsem se musel usmivat tomu chrochtani od airboxu a duneni od vyfuku.
Takze u me to vypada zatim na dvouvalec. Ikdyz ten udajne brutalni zatah fazeru zni hodne lakave (verim ze i ten spodek bude mit silnejsi nez BT1100).
Je to o tom co ti vyhovuje, pokud ti jde jen o vykon, tomu buldogovi ujede kdejakej 400ccm ctyrvalec kdyz ho nekdo podrzi v otackach, coz jsem ale ja zjistil po 3 letech jezdeni ze me vubec nebavi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
MiCM>... Myslim teda ze ani ty 600ccm kolem 80 koni nepojedou zdaleka tak jak bulldog.. Prece jen 1100 ccm a 90 NM..neni mozne..
Ty šestky jedou stopro líp než BT...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
Kdyz budeš držet šestku nad 8 tis., tak už bude úplně jedno co budeš dělat na BT, páč ta šesta ti prostě ujede, nemusíš tomu věřit ale je to tak...
Však si prostuduj ten odkaz co sem už někdo dával tady
Na druhou stranu si ale stale myslim ze v tom beznem provozu, tedy BT: 2000-5000 ot., Bandit: 3000-9000 ot., bude BT daleko pruznejsi a silnejsi. A to bych tipl, ze daleko vyrazneji, nez pri srovnani obou motorek pri te jizde nadoraz ve prospech 600ccm 4V.. Min. razeni a celkove pohodlnejsi predjizdeni a jizda ve prospech BT.. Nebo se pletu? Takhle nejak to odhaduju.. Jet jsem na BT prave nejel, tak bohuzel nemuzu objektivneji posoudit.
1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
Dobře to popsal kámoš Soinik, co ho vlastní "Prostě japonskej hafan. štěká, vrčí ale nekouše!"
A to video je mi nějaké podezřelé. Zajímalo by mě, z čeho bere na tom videu tu rychlost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
Open pipes (700€ ), Dyno carbuerattor kit (100€ ) and cutting of 1 wire (0€ ) to remove electronic blockade makes Bulldog go over 200 km/h no problem.
Ale tak do tech 170 km/h by to mohlo jet normalne svizne i v zakladu ne?
Naposledy editováno 08.07.2010 13:16:34
1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
Pises ze jsi pochopil clanek, ale pak napises ze to pojede lip jak bandit, pritom to tam mas jasne vysvetleny, ze od 65km/h (vytocena jednicka u bandita) se buldog nechyta.
Jinak nevim proc prejizdet auto co jede 110 by na GSu melo byt o zivot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
takze 6ka ti ujede opravdu v klidu a to i na zrychyleni bo na bulikoj musis trikrat preradit tam kde sestka konci 1ku.
jinak bulik konci 190 tachometrovejch bo tam je zarizla.jina vec je ta ze tacho docela svindluje bezne o 10 a vejs az o 15 km..
dalsi vec je pohodli to ma bulik nadprumerny ale to je individual jako spozusta dalsich veci..
opravdu nejlepsi jit se svyzt.
1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
micm s versysem chybu neudelas ma jen jednu extremni nevyhodu a to je retez.a s origovefuckem je to teda desna zvukova kulisa..jinak pomerne bezchybna motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
MiCM>. Ale už od toho BT po těch všech ohlasech pomalu upouštím a zvažuju Versys..
Versys je hodně dobrá volba, tahle mašina snad nemá chybu...
Mě od BT odradil jen malý rejd a nemožnost tankbagu díky vyšší nádrži - poměrně dost na motorce cestuji a většinou ve dvou lidech - motor na BT poměrně pružný, na dvouvál dobře uchycen do rámu, takže chvění v příjemných hranicích - schází šestá rychlost - motor by težší převod asi zvládnul. Delší trasy než cca 500km/den bych na tomto stroji absolvovat nechtěl(bohužel jezdím trasy delší)
Takže mě osobně připal BT jako kochací motorka bez nutnosti při každém zrychlení řadit - při dodržování rychlostních limitů naprosto pohodové svezení - spíše chopper v nahaté verzi.
1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
2 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
Koupil jsem Buldoga a nemůžu říct, že by někdy chyběl výkon.Srovnávat Bulldoga a vysokootáčkové 600 mi přijde trochu mimo. 600 jede možná líp, jenže podle mě výkon napsaný při 10 000 otáčkách je jenom cár počmáranýho papíru. Rozhoduje krouťák a toho má Bulldog až dost. Stačí dát 5ku a ve dvou lidech na 1800 otáček přidat plyn a ten motor se rozjíždí i do prudkých kopců a toje ono . Ale jde o styl jízdy. Pokud si nepotřebuješ dokazovat velikost svého přirození zrychlováním motorky, ale hledáš něco pohodlného a držáka, tak bych se Bulldoga rozhodně nebál.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
prasknutý zadný blatník Yamaha BT 1100 Bulldog | doarden | 14 | 30.11.2023 v 09:34 PlusOne |
Po koupi BT1100 Yamaha BT 1100 Bulldog | Vochmelka | 11 | 7.10.2023 v 04:58 zdenysrx6 |
Bulldog prosba Yamaha BT 1100 Bulldog | MiroBabarak | 1 | 16.5.2023 v 08:34 AveKT |
Bulldog Yamaha BT 1100 Bulldog | Kapicik | 3 | 14.5.2023 v 13:52 MiroBabarak |
Zerave koleno zadného valca Yamaha BT 1100 Bulldog | doarden | 8 | 17.3.2023 v 21:20 Slávek-TDM |