mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

posmiros>jo tak to už se mi párkrát stalo že jsem z 3 šoupnul na jedničku a nebo ve vysokých otáčkách z 2 na 1, to mi párkrát klouznul zadek ale kvalt tam šel dobře bez problémů
já nezapomenu v Mostě na cílovce si říkám dvě kola po sobě joo máš tam 6 Štěpo teď to musíš zkopat na dvojku do šikany no tak kopu kopu a ona jednička tak motka zacukala a chcípla





posmiros>no třeba když si vezmu když jsem byl v sossnový ,tak před zatáčkou brzdíš to to jde a při tom to šoupneš třeba o kvalt dolu, nedokážu si představit ještě při tom vrkat
kdyby to tak nebylo tak by vyrobci antihopu nemeli co zrat:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
Číkus>assassin> koukám po dvoulitrech
Jestli 2,0 nebo 2,5 to už je jedno. Saab nebo Volvo není špatná volba.
1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
2 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
Motomaniak>pri podrazovani meziplyn davam,ten kvalt tam krasne "zapadne" o autoskole si myslim sve,kdyz me treba rekl,zy predni brzdu vubec nepouzivat
"opovaž se na tu přední brzdu šáhnout" tak to asi slyšel tenkrát každý



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
NickSlaughter>"opovaž se na tu přední brzdu šáhnout" tak to asi slyšel tenkrát každý
Jj, kravina kardinalni. Teda pokud jste nejezdili na trinde vpredu s bubnem (a samose sjetejma paknama), to stejne nemelo zadnej efekt, brzdit ci nebrzdit bylo skoro jedno

Želva_2>Jj, kravina kardinalni. Teda pokud jste nejezdili na trinde vpredu s bubnem (a samose sjetejma paknama), to stejne nemelo zadnej efekt, brzdit ci nebrzdit bylo skoro jedno
no, ono to efekt mělo... když byly ty pakny HODNĚ sjetý a vyčvachtanej klíč...



ipetr>Já meziplyn dávám. Myslím si, že tím nejenom šetřím převodovku, ale hlavně řetěz, spojka a další komponenty nedostávají takové rány, jako když to tam někdo narve bez srovnání otáček motoru & převodovka.
Taky davam meziplyn pri podrazovani (predplyn, chce-li nekdo) a rekl bych ze se tim setri hlavne ta spojka, protoze rozdily otacek dorovnava prave ona pri jejim pusteni... manipulace s plynem v dobe (plne) vymacknute spojky nema na prevodovku vliv a spojku poustite opet az kdyz uz je zarazeno...
1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
posmiros>a jak to řešíte když brzdíte do zatáčky co to jde a podřazujete? nedokážu si představit že bych u toho ještě vrkal plynem
Tady se to můžeš naučit od mistra (Jakub Smržů na Lausitzu onboard)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
assassin>u motorkovejch prevodovek si moc "meziplynem" nepomuzes, ono to taky neni meziplyn jakej se k tomu co popisujes pouziva u nesynchronizovanejch prevodovek nakladaku treba.. tam das pri prerazeni neutral, pustis spojku, vrknes plynem a preradis...
tady je to spis jen zvyseni otacek motoru na ty jaky tam budou pri podrazeni.. aby se po prerazeni motor prilis neroztacel a necuklo to...
vrknuti plynem pri podrazovani je normalni a nicemu nevadi. ale obcas nechapu lidi na modernich masinach co dojizdi ke krizovatce a "vrkaj" plynem asi 100x nebo kdyz stoji na svetlech tak to furt turuji jako fichtla, kde se to muselo protoze nedrzel volnobeh...
pravda, meziplyn se dával, aby jsi šetřil převodovku, což znamená dávat meziplyn na neutrálu. Kde jej chceš vzít na motce !?
Číkus>Woko_O> co když potřebuješ akcelerovat, třeba při předjíždění ?
kdyz potrebuju akcelerovat pri predjizdeni tak akceleruju..Za prvy nejezdim jak magor takze predjizdim kdyz dojizdim auto ktery jede mensi rychlosti jen tim ze si drzim dal svoji rychlost a co se tyce podrazeni a pridani plynu..ver tomu nebo ne ale umim to i bez meziplynu..meziplyn sem nikdy nepouzival jelikoz je to podle me zbytecny..
assassin:mas pravdu ze ta svine moc nejede takze na zadny predjizdeni to moc neni..ale jednou sem s ni jel asi 150 a ten pocit byl takovej..no... jako 150 na jednovalci..zadna slast..

Dalos76>Tady se to můžeš naučit od mistra (Jakub Smržů na Lausitzu onboard)
takhle když vrknu tak se akorát tak vymezí vůle



1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
jak na to musis vychytat sam, ja to delam tak, ze 2ma prstama brzdim a do toho jakoby dlani oprenou o plyn vrknes, jde to i treba jen palcem ale tam mi to nejak obcas klouze po heftu nebo to neumim, no at ti poradi ostatni...
2ALL: u ctyrvalu je pred zatackou (kdyz je cas) lepsi podrazovat postupne po jednom kvaltu nebo dva dolu najednou a vetsi vrknuti? Koukal jsem na youtube na videa z okruhu a dost casto podrazuji po jednom, ale je to samozrejme casove delsi... Ted dost casto skopavam 2 najednou a jde to v klidu, ale spis me zajima proc nekteri kopou po jednom kvaltu (ne nebyl to dvouval).
1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
Rampa89>Vrkám, fakt to tam padá plynuleji a spojka se dá pustit rychle bez jakýhokoliv škubání....
jo, to je ono...Rampa89>... Při prudkým brždění je to těžší, ale zase učí se to snáz než překonat pud sebezáchovy v autě, kde se při meziplynu před zatáčkou brzdí a mačká plyn jednou nohou a to je teprve ródeo, ale když se to člověk naučí, tak to funguje - já se furt učím...
EDIT: radkovani
Naposledy editováno 08.07.2010 20:54:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
Naposledy editováno 08.07.2010 21:00:51