Jak to poslední dobou sleduji, dvojitá čára je asi jen pro začátečníky a plná pro debily. Vždycky mě dožene nějakej frajer silnym fáru, nalepí se mi na zadek, lechtá mi gumy a předjíždí stylem: já spěchám a ty třeba skoč do pole. Vyrazí, udělají přede mě myšku a dupnou na brzdy. Už jsem se párkrát viděla u něj na zadním sedadle.
A dneska už jste mi málem mohli psát R.I.P.!
Jela jsem z Ostřetína v průběžným pruhu a zprava z připojováku mě vzal kamion tak, že mě natlačil do protisměru před kamiony a auta. Řvala jsem a modlila se, abych se mezi ně vešla. Už jsem byla vedle kabiny, když najížděl do průběžnýho, myslela jsem, že to stihnu, navíc za
mnou byly rozjetý auta. Asi mě neviděl.
Tímto děkuji svým andělům strážným a řidičům v protisměru, že mi uhnuli a pustili mě.
JEZDĚTE OPATRNĚ!!!
Naposledy editováno 12.07.2010 14:16:49
Nebo auta, který u plný čáry nebo v plnym provozu ti brání v předjetí a jedou jak s hnojem a kdykoli se naskytne možnost, kdy ho předjet, zrychlí jako hovada. A pak ti pustí ostřikovače, aby jsi to měl i s osvěžením.
Naposledy editováno 12.07.2010 15:56:11
Ne,v provozu jsem vždycky strašně nervózní,pokud nemám tu možnost být rychlejší,než ostatní.Zamindrákovaných řidičů v plechovkách je až,až...
1 reakcí na tento příspěvek Plechovkáři zešíleli!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovkáři zešíleli!!!
Prasouš>Řešení je pořídit velké SUV aby jsi minimalizovala riziko zabití a na chování ostatních řidičů si prostě zvyknout
Jojo a proto uz jezdim jen ve velkym jeepu s 250koblihama pod kapotou pak si prece jen tihle priblbla ve fabkach a superbojove tolik neserou pred rozjetych 2300kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovkáři zešíleli!!!
_mort>Jojo a proto uz jezdim jen ve velkym jeepu s 250koblihama pod kapotou pak si prece jen tihle priblbla ve fabkach a superbojove tolik neserou pred rozjetych 2300kg
hm al ty nejvetsi umelkyne jezdi taky v autech typu cayenne,Q7 apod.. takze si moc nepomuzes.. to tak mit 137 tatru...
assassin>hm al ty nejvetsi umelkyne jezdi taky v autech typu cayenne,Q7 apod.. takze si moc nepomuzes.. to tak mit 137 tatru...
no ale kazdopadne sance jsou vyrovnanejsi nez se nechat prevalit Q7 a spol kdyz budu sedet v nejake male plechovce kde jim koukam akorat na rafky jejich 30" kolecek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovkáři zešíleli!!!
Želva_2>Souhlasim s tim, ze je vsecko spojeno s dobou, s zivot. tempem, ktery se za posl. 20 let o tridu zrychlilo.
Navic to souvisi i s vseobecnym myslenim, s nastavenim spolecnosti, se zakl. filozofii naseho (zapadniho) sveta, te zap. demokracie.
Clovek je v jednom kuse ucen tomu, aby mel ostre lokty, aby se snazil byt nej (...lepsi, ...rychlejsi, prvni), a to se promita i do sil. provozu. Ti se silnejsimi plechovkami si mysli, ze maji pravo na prednost, pac oni maj lepsi auto, tak musi byt zakonite rychlejsi, prvni. A kdo jede pred nima, to je nezajima.
Neni to jen v lidech jako takovych, rekl bych, ze pricinou je celospolecenska krize hodnot a sil. provoz je jen jednim z jejích dusledku.
hele ja teda nevim, ale ja se bavil s par britama a amikama co tady trochu dyl zijou a maji nejaky zkusenosti s ceskou dopravou. A vsichni do jednoho si mysli, ze tady ridime jak uplny agresivni blazni,bezmozkove a maji strach se vubec zapojovat.. Takze ono to treba nebude tim zapadem, ale treba obecne nasi zamindrakovanosti, ktere se dostaly do ruky zapadni vozy..
Morfik>hele ja teda nevim, ale ja se bavil s par britama a amikama co tady trochu dyl zijou a maji nejaky zkusenosti s ceskou dopravou. A vsichni do jednoho si mysli, ze tady ridime jak uplny agresivni blazni,bezmozkove a maji strach se vubec zapojovat.. Takze ono to treba nebude tim zapadem, ale treba obecne nasi zamindrakovanosti, ktere se dostaly do ruky zapadni vozy..
Já jenom,že na západ od nás se nic pořádnýho nevyrábí,snad s výjimkou Ingoldstadtu,Stuttgartu a Mnichova.
od nejhorsich:
1-2misto - cesi
1-2misto - polaci
3 misto italove
4-5 misto madari, rumuni
6 a dale - jsou nemci, rakusaci,
nekde na poslednim miste = nejlepsi doprava jsou holandani, svedove, norove - vsechno tam jezdi ohleduplne bezpecne i kdyz ne vzdy podle predpisu (rychlost ale max o 10 vic)
samo lze polemizovat dle zkusenosti ale i pri provozu v asii jako je bangkok taipei hongkong apod velkamesta plna motorek, riks, aut a cyklistu a do toho budhamnisi kteri maji prednost i kdybys mel zajet do reky tak se mne tam jezdilo lepe nez v cechach a to nemam namysli jen stav vozovek....
[img]
Naposledy editováno 12.07.2010 18:12:56
1 reakcí na tento příspěvek Plechovkáři zešíleli!!!
To chce klid A NOHY V TEPLE- nevím, proč se rozčiluješ? Raději si můj příspěvek přečti znovu. Když píšu o dnešku, není tam ani slovo proti tomu kamioňákovi! Píšu, že mě asi neviděl. A dál píšu, že už toho nikdy nepůjdu. Mám známý kamioňáky a vím, že to není sranda, ale taky mi vyprávějí, jaký jejich NĚKTEŘÍ kolegové dělají prasárny.
A hlavně- kdybych tam dneska skončila, nepomohlo by mi, že jsem jela v průběžným pruhu. A kdyby to byla moje chyba v předpisech, zase by mi to nepomohlo.
privateer>jen takovej zvídavej dotaz-sedlas někdy do kamionu,známej mě posadil na misto řidiče a z toho krámu je prd vidět natož motorka.jezdíš už celkem dlouho tak bys mohla vědět nebo aspoň tušit že ta tvoje motorka nemá takový zrychlení aby soutěžila s rozjetým kamionem,kterej když je prázdnej nebo míň naloženej tak má taky solidní zátah.Takže se zkus vžít do role řidiče kamionu kterej toho moc nevidí a slepý úhly tam sou podstatně větší než u auta a nepomůže mu ani to když otočí hlavu.Takže trošku předvídavosti-no tfuj to sem se zase nasral
No vidíš, mě když kamioňák vytláčel na auto, tak měl docela dobrej výhled, protože se mi šklebil rovnou do ksichtu a vesele mě tlačil ....Řidič měl sledovat provoz a vše co se okolo něj děje...Jinak pokud si dobře pamatuju, tak ve vyhlášce je něco i o tom, co řidič v připojovacím pruhu smí a nesmí....Jinak nic proti kamioňákům, na silnicích jezdí spousty ocasů....Skalda>s tim nemuzu souhlasit... ja bych treba taky chtel jet rychleji nez auto prede mnou, ale to neni ospravedlneni k tomu, abych prestal dodrzovat bezpecnou vzdalenost. Kdyz je silnice nacpana autama, tak se proste neda nic delat a nejak postradam duvod k tomu, abych kvuli nekolika nervozum ktery na cely delce jizni spojky usetri vzdalenost deseti aut kmital z pruhu do pruhu a zpatky... ostatne muze zkouset stesti v jinym pruhu, jestli si mysli, ze on ma kridla a principialni propustnost silnice pri jejim zaplneni urcitym poctem aut pro nej neplati... ve meste jsou pruhy rovnocenny. Nekteri mene inteligentni spoluobcane si bohuzel mysli, ze kdyz nekdo jede v pruhu pred nimi pomaleji nez oni by chteli jet, ze ho naschval blokuje, aby se nemohl dostat vcas za babickou na kachnu se zelim
Tak jak píšeš by to sice teoreticky mělo bejt, ale v reálu není. Takže když blbcovi nemůžu ujet, tak ho prostě pustim před sebe, protože kdo ví, co ho napadne mi jinak províst.
1 reakcí na tento příspěvek Plechovkáři zešíleli!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovkáři zešíleli!!!
Ale jinak to vzdy odnese motorkar protoze media naucili lidi ze za vsechno muze motorkar ...
a k tem kamionum jen dodm - ono je kolikrat fakt hodne blbe videt v tom fofru - za sebe nevidim a kolik expertu se mne schova za naves nebo prives a to mas 19,5m - kdyz pak odbocujes do pruhu - viz ten ostretin - na rovinu rikam ze na to dole slapu abych se prehoupnul pres kopec s rozumnou spotrebou takze do kopce naberu z 55 na 80 i kdyz sem nalozenej a hned na horizontu to konci - uz se mne stalo ze jsem prejizdel (+jeden za mnou jeden prede mnou) autem bus a ten vubec nevidel ze sme vedle nej a zacal natvrdo vytlacovat vsechny tri vlevo - pak si vsimnul a najednou brzdil az byl pravym kolem mimo asfalt... Nebylo kam uhout vlevo naproti jel nakladak.
Lidi proste jen nedavaji pozor a neodhaduji vzdalenosti a stale ziji v domne ze te muze omezit jak se mu zachce - neco jako vyklad absolutni prednost na prechodu...
Naposledy editováno 13.07.2010 09:21:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovkáři zešíleli!!!
4 reakcí na tento příspěvek Plechovkáři zešíleli!!!
1) "Já to stihnu" Spousta lidí má velmi optimistické představy o síle svého auta. Zastaví na vedlejší, podívá se na vás a s vědomím, že to stihne na to šlápne. Nestihne to vůbec a vy musíte brzdit doslova o život, protože on to stihne za tu chvíli rozjet tak na 10km/h. Horší je, když odbočuje vlevo přes váš pruh, protože musíte měnit směr úhybného manévru podle toho jestli se nelekne a nezašlápne to napříč vaším pruhem.
2) Spěchálci - V dlouhé koloně těsně za sebou jedoucích vozidel, kterou nelze předjet, se vždy najde spěcháč, který se na vás chvíli lepí a poté vás předjede, přestože jedete 2 metry za vozidlem před vámi a samozřejmě se do té neexistující mezery zařadí za cenu, že vás vytlačí. Následně se tam šnečí 10km, protože nemá kam dál předjet.
3) Spáči - nový typ idiota, který jsem v dřívějších letech nepotkával. Bez ohledu na obec, neobec a typ silnice se furt táhne 60km/h. Když ho po čvtr hodině začnete na vhodném místě předjíždět, probudí se, podřadí a pokusí se vám za každou cenu zabránit v předjetí. Pokud se mu to nepodaří, protože jeho HTP prostě nejede, tak vám visí na zadku ještě ve 130km/h.
4) Tuneři na dálnici - Pokud dojedete kamión, nebo kolonu kamiónů, kterou zrovna předjíždí pomalé vozidlo jedoucí 110, normálně plynule zpomalíte a jedete za ním, dokud nedokončí předjíždění a nezařadí se doprava, aby jste mohli zase zrychlit. Pokud vás ale dojede tuner s autem svítícím jak vánoční stromeček, okamžitě troubí, bliká a nadává ať uhnete, přestože není kam, když vpravo je kamión a před vámi pomalejší vozidlo. Takto vydrží troubit a blikat po celou dobu jízdy podél kamiónů. Zřejmě mu kazíte čas v závodním měřeném úseku.
Tyhle 4 skupiny jsou zastoupeny v takovém počtu, že s tím nemá smysl bojovat.
Ty poslední tunery si ale velmi rád vychutnávám, ať jedu na staré motorce, nebo svým starým orezlým autem. V okamžiku, kdy se první pomalé vozidlo zařadí doprava, tuner se může zbláznit ještě víc, že se nehodláte zařadit za něj, ale až před pomalé vozidlo. Tak se zařadím doprava a plynule zrychluji tak, aby tuner v levém pruhu s plynem na podlaze byl pořád vedle mě. Po chvíli souběžné jízdy tuner dosáhne své maximální rychlosti, která je díky tomu, že natuněná auta jsou v 99% buďto 1,3 benzín nebo 1,9D, od 150 do 160km/h (čím více aerodynamických brzd v podobě křídel a spojlerů, tím míň to jede). Takto jedeme souběžně až k blížícímu se kamiónu v pravém pruhu. V tom vyděšený závodník ždímající poslední koně svého 45kW motoru dostává hrůzu z toho, že by byl potupen starým rezavým šrotem a nepředjížděl kamión jako první. Těsně před kamiónem zrychlím na 200 a zařadím se před tunera, kterýmu spadne kšiltovka a rozteče se gel na vlasech a pak na mě již nebliká ani netroubí, když zase jedu kilo za autem předjíždějícím kamión. Taková vychutnávka mě pak hřeje ještě týden.
2 reakcí na tento příspěvek Plechovkáři zešíleli!!!
assassin>deadman: hele ten typ 2 ... tam je ale pruser i "v tobe" ze mas pred sebou mezeru 2m, ono staci ze prvni v kolone jede typ 3-spac, za nim staci jeden nebo dva kteri si ho netroufnou predjet, ale lepi se mu 2m za naraznik, kdyz takovou kolonu dvou a vice aut dojedes, je uz tezke je predjet, dve a vice aut najednou jde blbe a po jednom je nevezmes, protoze mezi sebou nenechaj dostatecnej odstup. Pokud ale nechces vlacek prodlouzit a tahnout se snecim tempem s nima, musis si prostor vynutit... tohle mi docela dost vadi. Na Dube ve spicce celkem oblibene, tam autem predjedu bezpecne kolonu 3+ aut tak na dvou mistech....
Naprostý souhlas,kolona pokojně se kochajících plechovek mě takltéž přivádí k šílenství.