1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
Naposledy editováno 20.07.2010 08:10:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
Akorát ještě zkusit jinou svíčku.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
2)před startem naprazdno 3x klapnout plynem (osvědčená rada by Pračkarr)
3)před startem několikrát prošlápnout s zmačknutým chcípákem a pak razantně kiknout
4)všechno co ti tu radili + vyměň benzín, zkontrolovat všechny pičičmundy jak píší ochuzovačatd, bodku svíce, + kabely Jak píšeš v pondělí jsi dojel a za tepla to fungovalo a funguje i teď. Klidně je možné že se ti do čtvrtka vysražela voda v palivu a tim startovaním už i dokur.ila svící atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
1) motorka stojí - (tudíž chládne) a voda kondenzuje mikro kapičky se tím pádem naserou pod benzín a jsou první na řadě při startu v karbecu i v nádrži u kohoutu.
2)zatím co když s tím chvíli laboruješ tak se to stopové množství vody s tim benzínem (jakoby) promíchá A nakonec to i chytne
3) a pak naopak můžeš mít někdy za vlhka pocit že to lépe jede protože se v horkým motoru ta stopová voda mění v páru a tak se tam te výbušné směsi vleze jakoby víc... Dokonce pamatuji že kutilové podobné zařízení na přístřik vody montovali i do Š120 jako tuzing
no a za 4) to může být také víc věcí naráz.. voda odpalila svíci, někde probijí kabel a tak jiskra na studene svíci a u studeného motoru palivo není dost silná.. atd
Ale to jsou jen tipy..nejsem žádnej znalec ..to je spíš pračka...
1) ve smesi (spatny benzin, znecisteny karburator, spatne nastaveny karburator, vybehany karburator)
jsou ted docela horka, tak by mela byt smes chudsi....
2) mala kompres(ventili,pist)....spatny pracovni tlak
3) spatne zapalovani(svicka, kabel, fajfka, zapalko)
Osobne bych si to tipnul na spatnou svicku...proste jsi to nekde ulil a uz je po ni hovno
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
Na crf jsou titanové ventily které se po čase začnou dřív nebo později zaklepávat - obzvlášť rychle s laděným výfukem a špatným tryskováním .. Pokud se vůle poprvé hnou , je možné je jednou doštelovat podložkami , to je ale tak na 3 - 5 motohodin , pak se ventil zaklepe znovu a o to rychleji . Doporučuji znovu vůle ventilů zkontrolovat , uvidíš že (většinou na pravým sacím) zase žádná vůle nebude , podložky už neměň , nemá to smysl ujedeš jeden trenink a ventil je znova v pí.i ... Pokud se rozhodneš pro nové ventily titanové připrav si víc peněz - pokud zvolíš ocelové , nezapomeň vyměnit i pružiny , musí být silnější (ocelový ventil je těžší)
Naposledy editováno 20.07.2010 12:02:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
Stáňa>Bangabagasaua> proč zrovna na pravým sacím? a jakej má vliv na startováni to ze se zacnou ventily zaklepávat?
žádný. Ale naopak,zaklepaný ventil způsobí,že to studené nechytá.
Proto já ventily prakticky skoro neměřím,ale vždy studený motor startuju startovačkou,i když mám el.startér.
Pokud by to nechytalo,jdu po ventilech. Zatím mám 235 MTH a ventily jsou cajk.
Naposledy editováno 20.07.2010 12:38:12
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
Stáňa>Bangabagasaua> proč zrovna na pravým sacím? a jakej má vliv na startováni to ze se zacnou ventily zaklepávat?
1. část otázky: karburátor je nasměrován do motoru pod úhlem , to způsobuje že jeden ventil je chlazený palivovou směsí víc a druhý míň - ten míň chlazený (pravý ) se začne vyhřívat a mění se jeho pevnost (změkne) a začne se zaklepávat .2. část otázky: zaklepané ventily nezmění zas až tak časování, ikdyž taky trochu - ale co je důležité pro chod motoru - zůstává neustále otevřený - nedovírá , ve válci tak není tlak ani potřebné množství směsi . Na roztlačení to sice chytne ale už podle výkonu poznáš že je něco špatně .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
Bangabagasaua>1. část otázky: karburátor je nasměrován do motoru pod úhlem , to způsobuje že jeden ventil je chlazený palivovou směsí víc a druhý míň - ten míň chlazený (pravý ) se začne vyhřívat a mění se jeho pevnost (změkne) a začne se zaklepávat .
2. část otázky: zaklepané ventily nezmění zas až tak časování, ikdyž taky trochu - ale co je důležité pro chod motoru - zůstává neustále otevřený - nedovírá , ve válci tak není tlak ani potřebné množství směsi . Na roztlačení to sice chytne ale už podle výkonu poznáš že je něco špatně .
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
Naposledy editováno 20.07.2010 15:41:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
Mega-CZ>No to čučim.. do teď jsem si myslel že se ventil rozklepává zhora na tyčce a ne na sedle, a že to funguje přesně opačně, tudíž že se málo otevře a proto dá málo paliva. Jak potom pomůže jej vypodložít?
Rozklepava neni zaklepava.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-Nemuzu nastartovat CRF
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R | Danybomber | 5 | 12.4.2024 v 11:51 Danybomber |
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F | Anti | 8 | 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB |
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R | David_20 | 18 | 20.10.2023 v 16:39 assassin |
250ccm + spacák Honda CRF 250R | trawexis | 1 | 18.5.2023 v 09:20 Danec93 |
Rozměr měrky oleje CRF 250R 2009 Honda CRF 250R | Kopik17 | 2 | 29.1.2023 v 15:48 Kopik17 |