tak mám novej problém, moje ZXR 750 J1 r.v.91 jezdila, až do teď v poho. Ale dnes se mi stalo toto: Dokud jedu v otáčkách dejme tomu do 7000 RPM tak vše fachčí, tak jak má, ale jak ji začnu točit k deseti, přičemž u 11000 RPM přestane uplně táhnout, a pak zpomalim tak na 4000RPM, najednou cítim, že jde na tři (zhrubne zvuk, hůř reaguje na plyn a motor trochu víc vybruje.
Karbce byly před 700 km čistěny, podtlaky seřízeny, ventily taky, nové hadice od nádrže, nové palivové filtry, nová lanka od plynu a sytiče... Tak fakt nevim ?
Taky se mi nezdá, že z ní zalehnutej a na plnej plyn dostanu jen 240 km/h tachometrovejch a ani se nedotočí přestane se točit dál u 10000 RPM a jakoby tak poškubává.
Poraďte prosim !
1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
Jinak před těma 700 km, byly měřeny i podtlaky a všechny byly OK.
1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
Naposledy editováno 18.07.2010 07:43:10
DevilZXR>c.j.> NJ, ale jak ? Předem, upozorňuji, že nejsem žadnej elektro fachman... Jediné, co mě napadá, tak odpojit hadici od karbců nastartovat a minutu sledovat, jestli naplní 1,5l petku a snad vydrží běžet minutu na to co zustalo v karbcích.
Na to co je v karburátoru mi to vydrželo studenej start a pak asi ještě 3-4 minuty vrčet na volnoběh. Akorát až při rozjedu to chcíplo. Jsem si nepustil benzín, no. Takže v klidu to nastartuj, vydrží to.
Kdyby čerpadlo dávalo šel bych po svíčkách, fajfkách a kabelech. Kabely by měly mít odpor někde v rozmezí 6-8 kiloohmů. přesně v manuálu. I když to by spíš šlo na tři jen v malých otáčkách. Ale kdyby něco dám ti sem pár zajímavých odkazů.
svíčky diagnostika
svíčky diagnostika podrobněji (AJ)
1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
Každopádně tohle asi sám jentak nevyšpekuluju a bude lepší, když to svěřim servisu, co ?
2 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
DevilZXR>Chlapi dotaz. Má být na ZXR v polovině hadice přivádějící benzín od čerpadla ke karbecum palivovej filtr ? Já jen že ho tam mám a v manuálu jsem o něm nic nenašel, navíc je ten filtr made in Austria, tak si řikám jestli ho tam někdo předemnou akčně nepřidal a ten to teď neškrtí ? Navíc logicky mi tam příjde na nic, když je jeden palivovej filtr mezi palivo kohoutem a čerpadlem, tak za čerpadlem mi již příjde nanic.
Tak ho vyndej a vyzkousej bez nej. Ale je mozny, ze uz oddelal cerpadlo, ktery melo velkej odpor a odvarilo se.
ale na partsdepot to vypada, ze tam filtr je (49019 je fuel filtr)
partsdepot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
DevilZXR>Bubrak ZX10R> Nj, jasně, ale to je filtr mezi kohoutem a čerpadlem, to je v pořádku, ten tam má být. Ale já ho mám ještě mezi čerpadlem a karbcema a ten sem nikde nenašel. No vyzkoušel bych to, ale nemám palivovou hadici, kterou bych nahradil tu s filtrem.. A než mi příjde z parts depotu...
Hadici kup v zelezarstvi. Mas pravdu s tim filtrem, sem to prehlid.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
DevilZXR>Chlapi dotaz. Má být na ZXR v polovině hadice přivádějící benzín od čerpadla ke karbecum palivovej filtr ? Já jen že ho tam mám a v manuálu jsem o něm nic nenašel, navíc je ten filtr made in Austria, tak si řikám jestli ho tam někdo předemnou akčně nepřidal a ten to teď neškrtí ? Navíc logicky mi tam příjde na nic, když je jeden palivovej filtr mezi palivo kohoutem a čerpadlem, tak za čerpadlem mi již příjde nanic.
Ten tam být určitě nemá. Já mám jen před čerpoadlem. Tenhle:
[img]
Vyhoď ho ven a kup v libovolnej mototechně univerzální hadici na benzín. Vnitřní průměr bude určitě 5 mm. Jo a klikně vyměň i originál palivový filtr. Jen ne ten z partsdepotu, ale kup filtr na favorita (zas mototechna), stojí 20 kč, funguje stejně a pasuje bez úprav.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
Jo a ktěm hadicim, mám tady origo Kawasaki a ta má vnitřní průměr 6,5 až 7mm a vnější skoro 12mm.
1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZXR 750 za tepla nestartuje [1, 2] Kawasaki ZXR 750 | Lukyszx6r | 39 | 26.7.2024 v 11:07 SOUSEDRH9 |
Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit ... [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZXR 750 | Hovnotsuts | 93 | 27.5.2024 v 22:02 Hovnotsuts |
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 | Georg_moto | 4 | 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto |
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 | Grambldouch | 10 | 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak |
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 | virgilm | 1 | 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf |