http://motorky.bazos...7659/KTM-LC4-400.php
Tohle endurko by se mi líbylo.. dobrá cena,stav celkem slušný,ale nevim jak natom bude s výkonem??(350ccm 4T)
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=91843
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=94237
Zde pěkná honda CR 125, ale cuká 4 ryvhlostní stupen,jaká muže být příčina?nebyla by oprava drahá?protože jinak vypadá fak slušně..
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92209
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92621
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=95793
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=91442
http://motorky.bazos.../Kawasaki-KX-125.php
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92893
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=90871
http://motorky.bazos...635/Honda-XR-600.php
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92804
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=94794
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92272
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=87478
vim že to jsou dost staré mota,ale na víc nemám.. ale myslim si že i kdyby po čase potřebovaly nějakou tu opravu,že pak budou sloužit dobře.. *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?
Sry, nebu psát konkrétní typy, ale vyvaroval bych se 125ccm, ty jsou sice lehké, ale kvůli malému objemu se více ničí, některých 600ccm, ty už jsou na to dost těžké. Projdi nějaké inzeráty s endury (doporučuji i kouknou do inzerce, která není jen o motorkách např annonce . . ., tam se často najdou moc hezké a levné kousky, které někdo prodává hodně pod cenou, protože motorkám nerozumí a někde mu to překáží) a pak sem dej odkazy, to už ti někdo poradí konkrétně.
Já při výběru moc neváhám, většinou beru hned, nepřemýšlím o tom . . . pokud je to dobrý stav, tak beru - když vyhovuje - jezdim - když ne -prodam - neprodělam . . . tohle je můj přístup a plně mi vyhovuje a funguje ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?
1 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?
dřív se jezdil ale to byla stará yz a ted chci něco nového
dnes jsem jezdil na hondě cr 250 a hodně mě nadchla,hlavně moc ostrá,prostě super svezení
nevím proč ale pořád mě to táhne ke 4T,sice mě od toho kamárád odrazuje,že na tom není takové svezení jak na 2T a proto bych se chtěl zeptat vás co jezdíte na 4T 450 jestli vás nadchla,jak je to se servisem,slyšel jsem že je go motoru jednou tak dražší než u 2T,že se tam maj ventily pořád hlídat atd.
já jsem na 4T nejel tak nevím
díky moc všem za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?
Do lesa cross na nic. Kup si enduro...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?
Autor píše: Pokud to chceš do lesa,tak <strong>rozhodně 4T</strong>.
Do lesa cross na nic. Kup si enduro...
Vstoupil jsi na tenkej led! :lol:
1 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?
Na trať je pro hobbíka 2T lepší jen co se týče peněz. Bohužel i tam už má 4T výrazně navrch...
Ale do lesa je 4T rozhodně lepší. Výkon v lese nepotřebuješ,krouták ano a ten má 4T mnohem větší. Hnotnost,pokud nejezdíš vyloženě krkolomnosti nehraje ažtakovou roli,takže 4T vpohodě,výhoda čistého benzínu je další věc a v poslední ředě- pokud se nerjedná o ostré verze,tal 4T i délé vydrží...
Berme to tak,že 2T endur tu moc není,a když,tak je dost vysoká cena,takže volba mezi2T a 4T vlastně znamená volbu mezi 2T crossem a 4T endurem. V tom případě jednoznačně 4T!. Doporučuji buĎ XR nebo DRZ,popř. TTR,ale ta už je dost těžká...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?
Možná jo,DRZ je mladší,ale pokud bereme XR400,tak ti nevím,pořád mám pocit,že má trochu navrch...Kila stejný,ale nějak mi lépe sedlo do ruky. A není to tím,že je to Honda!!! :) Opravdu ne,DRZ se mi moc líbí,ale nevím proč,něco mi na něm lehounce překáží,a nevím co. Každopádně pro mě jsou obě dvě moc málo výkonný na to,kolik váží. Asi jsem už rozmlsanej za ty dva metry a rouhám se... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?
Fakt, prostě podvozek jednoznačně horší a motor sice krásně měkkej ale moc to nejelo, resp. za dva na zadní jakž takž, moje jde za 3 ochotně.
Můžem někdy znovu porovnat, teď když jsi zvyklej na CRF tak ti to třeba přijde zas jiný...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?
Vespa píše: Autor>Možná ti XR400 padlo do ruky líp protožes v té době jezdil na XR600 :) Já když jsem se teď na XR400 svezl tak mě to přišlo o generaci zpátky (a neříkám to proto že to není Suzuki :D )
Fakt, prostě podvozek jednoznačně horší a motor sice krásně měkkej ale moc to nejelo, resp. za dva na zadní jakž takž, moje jde za 3 ochotně.
Můžem někdy znovu porovnat, teď když jsi zvyklej na CRF tak ti to třeba přijde zas jiný...
S tou generací z5 máš asi recht,však jsem to psal. Mě přišly obě slabý. Proto jsem koupil,co jsem koupil. Motoricky má honda lepší průběh,ale vázne výkonem. Každopádně já se vydal jinou cestou a myslím,že rozhodně kupředu. Za 5 let už touto cestou půjdem všichni,bo výrobci nám jinou možnost ani nedají...
Kór Honda to tlačí,jak vlak. Víš o tom že 2008 už honda nemá vůbec 2T??? Ani v zahradní technice! Prostě vůbec..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?
Víš co? Já si to myslel taky. Ale je to omyl. Vem si dvoutakta 25O,a stopni si pět kol na trati. Pak to samé třeba s 450 4T. Budeš se divit,o kolik zajedeš líp... Vyzkoušeno...
1 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?
Není to žádná bomba, ale zatím mě nic nepřesvědčilo že z toho co jsem měl na výběr DR-Z není nejlepší motorka. No to už ale zabíháme do klasický motorkáři.cz debaty :D
4T ne4T hlavně at dělají dobrý motorky :) Já se těším až budou pořádný baterie a konečně někdo postaví plnohodnotný elektrický enduro
Kolem ventilů zbytečná hysterie. Já je kontroluju při každý výměně oleje,práce pro neodborníka,jako jsem já na 1/2 hodiny. Na XR jsem najel 14000,kontroloval jsem je 5x a "pohlej byl jen jednou jeden a to o řádově dvě stovky.Nebylo to ani na štelování. Pokud to občas zkoukneš,není se čeho bát.
Vespa píše: Autor>
Není to žádná bomba, ale zatím mě nic nepřesvědčilo že z toho co jsem měl na výběr DR-Z není nejlepší motorka. No to už ale zabíháme do klasický motorkáři.cz debaty :D
4T ne4T hlavně at dělají dobrý motorky :) Já se těším až budou pořádný baterie a konečně někdo postaví plnohodnotný elektrický enduro
Mě by se až na výkon DRZ líbilo,proč ne. Neboj,pro tebe je to opravdu asi nejlepší motorka za dobrý love. *yes*
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?
2 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?
Autore-nevim, kde furt bereš ty řeči o krouťáku. Po svezení na 4T 450ce sem si řikal, že tam ho tam oproti mýmu 2T nějak nikde nevidim. Takže sem zased k netu a začal hledat-pro porovnání sem vzal třeba WR450F otevřenou verzi a Gase 300 taky otevřenou verzi. A výsledek? 2T má při nižším objemu lehce větší krouťák a navíc o 700ot. níž položenej než 4T?!?
Takže v čem vlastně spočívá výhoda na enduro v lese v tom 4T? Že tam musíš furt řadit, jinak ti to nejede,páč je to podtočený? Nebo v tom, že to má menší a výš položený krouťák? :rolleyes: