Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09
3 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
edit:ten kdo tvrdi ze 1.8 jede 260,by se mel nechat dobrovolne s tim playstationem zavrit do blazince.
Blade_it>Je potreba si uvedomit,ze zadny "normalni" auto nejede 280km/h,mel si tam mozna 260,takze typek uz velkou rezervu nemel,ale ty jo
edit:ten kdo tvrdi ze 1.8 jede 260,by se mel nechat dobrovolne s tim playstationem zavrit do blazince.
ja vytah s atmosferickou 1.8 (mondeo rok 98) 238 z kopce, ale premeruje mi to o 15 uz pri 0, takze GPS ukazovala 210, presto to je solidni to turbo 1.8 muze 260 ukazat v pohode podle me
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
dareckov>jj 160 koníčků
mam dojem ze passat CC se se starou 1,8 vubec nedela... 260 se 160ti konema je podle me blbost....
edit tak se 160ps tsi je... moje blbost... ale na 260 podle me stejne nema... v technicaku max 222....
Naposledy editováno 10.08.2010 12:20:44
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Luke288>takhle to funguje u passata? to at se jde zahrabat, i moje blbá OII proměřuje v celým spektru otáček víceméně stejně, tzn když už jí dotlačim na 200km/h GPS tak na tachu je nějakých 206km/h, v 100km/h GPS je na tachu 105km/h.
jestli passat při 260km/h tacho jede reál 230km/h tak potěš kozy...tzn při 130km/ je reál 100km/h nebo se ta odchylka nějak v rychlostním spektru mění?
on evidentne to auto nema, vsechny tyhle novy koncernovy a asi i jiny auta premeruji o tech cca 5-10kmh v celem spektru... ne procentuelne... 260 v passatu bude minimalne 250 a na to 1,8 se 160ti konema nema
assassin>mam dojem ze passat CC se se starou 1,8 vubec nedela... 260 se 160ti konema je podle me blbost....
edit tak se 160ps tsi je... moje blbost... ale na 260 podle me stejne nema... v technicaku max 222....
Jo v techničáku je 222km/h přesně. Do toho omezovače jde to auto rychle...Pak už je to běh na dlouhou trat a snad 3 minuty to tam tlačil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
assassin>on evidentne to auto nema, vsechny tyhle novy koncernovy a asi i jiny auta premeruji o tech cca 5-10kmh v celem spektru... ne procentuelne... 260 v passatu bude minimalne 250 a na to 1,8 se 160ti konema nema
myslis? ja dal se 115konema 210 gps, z kopce, dlouhyho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
assassin>on evidentne to auto nema, vsechny tyhle novy koncernovy a asi i jiny auta premeruji o tech cca 5-10kmh v celem spektru... ne procentuelne... 260 v passatu bude minimalne 250 a na to 1,8 se 160ti konema nema
má pravdu ten chlapec...1.8 a 260km/h???blbost...e36 2,5 141kW max240km/h a víc ani ťuk. tak nějaký VW nemůže takhle jet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Bubrak ZX10R>myslis? ja dal se 115konema 210 gps, z kopce, dlouhyho
no odpor vzduchu roste s druhou mocninou rychlosti... takze pak na kazdejch par km navic je potreba spousta koniku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
valentino111>má pravdu ten chlapec...1.8 a 260km/h???blbost...e36 2,5 141kW max240km/h a víc ani ťuk. tak nějaký VW nemůže takhle jet
na bmwklubu zas kupa lidi tvrdi ze 328(asi o 2kW vic nez 325) 260da. passat bude mit lepsi Cx,ale ze by to stacilo na 260 s 160ps moc neverim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
assassin>no odpor vzduchu roste s druhou mocninou rychlosti... takze pak na kazdejch par km navic je potreba spousta koniku...
to je jasny, ale z kopce, to sem dal i 205 tacho s Fabii 1.9 SDI (50kw) a ta tolik nepremeruje
Bubrak ZX10R>to je jasny, ale z kopce, to sem dal i 205 tacho s Fabii 1.9 SDI (50kw) a ta tolik nepremeruje
Nevím. Viděl jsem záznam rychlosti z motorový brzdy u Fabie. Při 50ti na tacho jela 46 a při 130ti na tacho 118. Takže asi i tyhle elektronický rychloměry budou mít odchylku přibližně lineárně závislou na rychlosti.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Jízda>Ahoj jenže nikdy nevíš co tam za volantem sedí za vola (muže ti jen tak škubnout volantem když bude vedle tebe) a jeho to bolet nebude nás jo za mě raději nezávodit
..jakmile se jede přes cca 220 km/h a je to auto,co na to má....tak už je řidič auta "sportovec",a co jsem já zažil,tak "férový" souboj!..a vždy většinou proběhne blikáčka,máváčka a pozdrav po ukončení "boje"!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
2LEKO>..jakmile se jede přes cca 220 km/h a je to auto,co na to má....tak už je řidič auta "sportovec",a co jsem já zažil,tak "férový" souboj!..a vždy většinou proběhne blikáčka,máváčka a pozdrav po ukončení "boje"!
a nakonec vyhlášení výsledků na policajtech u fotky z radaru co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
2LEKO>..jakmile se jede přes cca 220 km/h a je to auto,co na to má....tak už je řidič auta "sportovec",a co jsem já zažil,tak "férový" souboj!..a vždy většinou proběhne blikáčka,máváčka a pozdrav po ukončení "boje"!
jojo taky mam takovou zkusenost, ze kdo jede nad 220, tak to bylo o pohode a respektu
assassin>na bmwklubu zas kupa lidi tvrdi ze 328(asi o 2kW vic nez 325) 260da. passat bude mit lepsi Cx,ale ze by to stacilo na 260 s 160ps moc neverim.
jo to je možný, ale VW 1.8 se 160koníkama prostě neudělá 260km/h
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
2LEKO>..jakmile se jede přes cca 220 km/h a je to auto,co na to má....tak už je řidič auta "sportovec",a co jsem já zažil,tak "férový" souboj!..a vždy většinou proběhne blikáčka,máváčka a pozdrav po ukončení "boje"!
mas recht... ja jednou zavodil na D1 s cayenem... furt kolem 240-260 kmh... asi 20 km... pak sem jel na benzinku a pekne sme se pozdravily
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
assassin>on evidentne to auto nema, vsechny tyhle novy koncernovy a asi i jiny auta premeruji o tech cca 5-10kmh v celem spektru... ne procentuelne... 260 v passatu bude minimalne 250 a na to 1,8 se 160ti konema nema
já totiž nevím, kde se tahle domněnka o procentuálním proměřením vzala, protože zatím ve všech autech co jsem měl tu čest je ta odchylka v celým spektru +- 2km/h stejná.
ad 260km/h a 160koní- nevím, těžko říct, ve 245koňovým nafťáku jsem těch 245-250kmúh dal a taky to bylo z lehkýko kopečka. tohle by muselo bejt asi hodně velký klesání :))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
maras>a nakonec vyhlášení výsledků na policajtech u fotky z radaru co?
....třeba na dálnici, jakmile se sejde moto a sport auto typu Porsche,Ferrari,Lambo,Audi S, RS, BMW M,tak většínou vždy dojde k "porovnání"!Pravda,od těch 250 už to je "mazec" vzájemně se kontrolovat,to má auto jednoznačně výhodu!
....za poslední půl rok jsem radar neviděl......a jezdím dost km!/město a nějaké uzavírky nepočítám/!
Naposledy editováno 10.08.2010 12:55:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Luke288>já totiž nevím, kde se tahle domněnka o procentuálním proměřením vzala, protože zatím ve všech autech co jsem měl tu čest je ta odchylka v celým spektru +- 2km/h stejná.
u me ne, tacho mi ukazuje 65 a jedu 50, pak 100 a jedu 82, 238 a jedu 210, proste 15 + procenta
Luke288>já totiž nevím, kde se tahle domněnka o procentuálním proměřením vzala, protože zatím ve všech autech co jsem měl tu čest je ta odchylka v celým spektru +- 2km/h stejná.
ad 260km/h a 160koní- nevím, těžko říct, ve 245koňovým nafťáku jsem těch 245-250kmúh dal a taky to bylo z lehkýko kopečka. tohle by muselo bejt asi hodně velký klesání :))
me moto keca 15procnt, u auta nevim, ale je stary tak mozna taky procentulne
245koni je o dost vic nez 160...
ale ono ma to cc dobrou arodynamiku a okta1 1,8t tacho240umi tak treba jo....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
GRASSEL>Bubrak ZX10R> pokud ti to auto kecá tak bych tam dal KR 108
ale km to pocita dobre, to premeruje jen 3% (na 10km u znacek na dalnici mi ukazalo mereni 10.3km) , chce to spis posunout rucicku
ale desina mi ted asi podmeruje s tou KR a prevod je na 1 jak 1.5
2 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
A nejvetsi blazinec byla jizda na svacinu do KFC. Ja na GSXR 1000, upravene Subo STi a lehce upravena Supra MKIV. Kdyz jsem jel zatacku 278 km/h a predemou stale STi a fakt nezpomalovalo, zacinal jsem si myslet, ze bych si mel koupit kolo a nedelat si ostudu :)
A Supra ? Jedu na rovince 299 a Supra vpravo a mirne poodjizdi :)
Pak prislo par zatacek a kratsi rovinky, kde motorka ma navrh akceleraci a dostal jsem se pred auta, nicmene o par metru jen :) A cely boj ferovy, s blinkry apod. Holt panove umi ridit :) Ale to se mi stalo za 10 let poprve a naposledy
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |