Předchozí majitel mi vysvětlil že u nádobky s olejem na levé straně, pokud mašina dlouho stojí tak olej z ukazatele "zmizí" a po nastartování se zase objeví. Přijde mi to zvláštní, kam by se měl olej ztratit?
Dále mi tvrdil, že v servisák mu říkal že u Mille se má chcípat chcípákem, jinak může dojít k poškození řídící jednotky. Jsem zvyklej chcípat klíčkem tak mi to přijde zvláštní, je pravda že při chcípnutí chcípákem zůstanou napájené budíky, při chcípnutí klíčkem to zhasne všechno naráz.
Koukal jsem na voltmetr co měří napětí baterie, vklidu tam mám 12,2V a při zvýšených otáčkách, kdy motor běží hladina napětí kolísá. ze začátku je tam třeba 12V pak to stoupne na 13V zase klesne a podobně. Nejmíň mi budíky ukázaly při nastartovaném motoru ze začátku chvilkově 11,9V, nejvíce asi 14V. Je tohle kolísání a rozmezí napětí normální?
Relé blinkrů vydává podivné zvuky, ne na jaké jsem zvyklý z jiných mašin, pri vypnutí blinkru při rozpojení vydá hlasité chrčivé cvaknutí(poslouchám samozřejmě při vypnutém motoru) možná že je jen málo utlumené, ale zaujalo mě to jde z toho skoro strach
Kontroloval jsem konektory u regleru, díkybohu jsou jako nové, zatím se neroztekly Co jsem tady četl doporučení, tak asi konektory vystříhám a dráty normálně propájím a zaizoluji. Je ještě někde na motorce podobný konektor který je potřeba takto upravit, kromě regulátoru?
U řídící jednotky pod sedadlem mám utřepaný zelenomodrý drát, nevím zdali je odpojený schválně, nebo je to závada.
Mille startuje dobře, bez cizích zvuků, takže volnoběžka je asi v pohodě(motka má na budíku necelých 20k a je celkem zachovalá) ale při chípnutí jsem jednou zachytil zřejmě od volnoběžky takové pinknutí. Stalo se mi to zatím jednou. Znamená to něco?
časem doplním další poznatky, díky za ochotu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
FiZzeR>Whistler> jo, dá...stalo se mi to... né sice v alpách, stačily jeseníky prostě z ničeho nic začal jít motor na jeden válec a bylo to stačilo odpojit a zaslepit hadici od antihopu - buď nahoře u vstřiků nebo dole u deklů. do hadice strčíš šroub a stáhneš tou páskou, a na ten příslušnej protikus uplně přesně pasuje čepička z odvzdušňováku
mě se zase jednou stalo, že mi vylítla za jízdy svíčka, to byl potom bordel:)) naštěstí sem jí tam jen tak rukou utáhnul a na dojetí domu to stačilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
Sefo>mě se zase jednou stalo, že mi vylítla za jízdy svíčka, to byl potom bordel:)) naštěstí sem jí tam jen tak rukou utáhnul a na dojetí domu to stačilo
Hele, to nejsi jedinej Taky jednoho takovýho znám. Největší legrace je, že předtim si mě dobíral za to jakej mám šrot
...ale co, třeba se přihlásí sám
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
jenom drobná technická: na motorce, v autě, v ničem co se klepe se NEPÁJÍ
další zhůvěřilost je požívání lustrsvorek a o rychlospojkách ani nemluvím
lisuj, ať už konektor nebo trubičkovou spojku
na cestách je u mně nejosvědčenější způsob odizolovat, zkroutit a pak zasmrštit bužírkou, nebo alespoň zajistit izolačkou
rozhodně však nepájet dva dráty k sobě
nikdy, nikde
mírných úspěchů s pájením se dosahuje tam, kde to montér potom přetáhne smršťovačkou v dostatečné délce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
Crowley>"... četl doporučení, tak asi konektory vystříhám a dráty normálně propájím a zaizoluji. "
jenom drobná technická: na motorce, v autě, v ničem co se klepe se NEPÁJÍ
další zhůvěřilost je požívání lustrsvorek a o rychlospojkách ani nemluvím
lisuj, ať už konektor nebo trubičkovou spojku
na cestách je u mně nejosvědčenější způsob odizolovat, zkroutit a pak zasmrštit bužírkou, nebo alespoň zajistit izolačkou
rozhodně však nepájet dva dráty k sobě
nikdy, nikde
mírných úspěchů s pájením se dosahuje tam, kde to montér potom přetáhne smršťovačkou v dostatečné délce
To mě přijde jako blbost,právě na autech a motorkách,kde všechno trpí otřesy je jen otázkou času,kdy začne spoj,kterej sestává ze zakroucených drátů ve smršťovací bužírce zlobit.Vždycky jsem na autech vše letoval a nikdy nebyl problém.
Jinak samo secvakávací rychlospojky jsou taky problém kterej na sebe nenechá dlouho čekat...
U letování licny je ten problém, že pokud spoj prohřeji jak mám, tak mi samosebou zaběhne část pájky dál od spoje.
Tím se ta licna změní v drát.
A přesně v tom místě toho přechodu drát/licna to pak upadne, protože při pohybu nemají možnost jednotlivá vlákna té licny pohybu oproti sobě.
Bonusem je potom fakt, že jak zaběhne ta pájka dál od spoje, tak ten přechod vznikne až pod izolací vodiče a pak se to ve svazku nááádherně hledá.
Jako úplně exemplární ( i když ne moc přesný ) příklad bych uvedl "mainboard" Škody Favorit.
Těch jsem musel proletovávat snad 100. Dost pomohlo zvětšit množství pájky ve spoji, hodněkrát to bylo tak zrasované, že jsem zaléval patice relátek z druhé strany desky epoxidem.
Běžně jsem pak nacházel různě upadané dráty od imobilizérů a alarmů (nemluvím o další dobastlené elektronice ) v autech, na motorkách a dokonce jsem jednou takhle opravoval zapalování jednoho "letadélka Káněte".
Výhodou rychlospojek je to, že se dají najít a jejich odstraněním a přelisováním se odstraní 90% závad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
jseš zhůvěřilej
a když se ti to pos..e, tak zavzpomínáš, žes tam kdysi dával čoko a zkontroluješ to jako první podezřelou věc
průser je při prodeji, ty zapomeneš, nový majitel neví a pak si za půl roku nebo rok říkáš: "heršvec, proč mi tak zvoní v uchu, že by na mně někdo myslel???"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
ale tak co s tím... čokoláda je zhůvěřilost jak říkáš pájet se mi to nechce, a od krimpovanejch spojů mě okamžitě všichni odrazovali v momentě kdy jsem si koupil kriplkleště
asi to zkusím prolejt cínem skrz bandáž z nějakýho tenkýho drátku a přetáhnu smršťovačkou... ale problém nastane v momentě, kdy to budu potřebovat rozebrat (což dle mých zkušeností určitě nebude dřív než za 30 vteřin, že ). ale zasekl jsem se u shánění cínu, ten starej poctivej komunistickej (Sn-Pb myslim) se nesežene, teď jsou to samý takový smradlavý tekoucí nepřilnoucí sajrajty....
Naposledy editováno 12.08.2010 16:17:41
já používám na spojování tohle ,
případně holku a kluka proti
nebo
tohle a k tomu odpovídající protikusy,
a v tom případě to kryji třeba tímhle
těchhle věcí je celá halda, není to drahé a vyplatí se to
(nedělám reklamu GESu, tohle se dá koupit kdekoliv)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |