paolo_novy Přidat reklamu

Téma: A je to tady! Z čtyřválce na V2.
14.8.2010 v 22:14
Tak jsem dneska koupil Aprilii RSV1000 Touha vyzkoušet 60´V2 byla silná. 90´jsem už jel ale RSV byla stále výzva! Vím vím....moje časté: "dvouválec nejede" atd. Už po první projížďce jsem si připadal,že jsem snad nikdy na motorce nejel! Budu se muset hodně učit .

Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 20
Následující

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 22:16 | Nahoru | #1
to jsou věci...

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 22:17 | Nahoru | #2
los komediantos

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 22:24 | Nahoru | #3
gratuluju konecne dalsi co poznal ze v4 je jen pro slecinky a pro poradne chlapy tu jsou v2

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 22:28 | Nahoru | #4
dalsi co udelal krok zpet a pozna to az po case

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 22:29 | Nahoru | #5
pěkná e36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 22:30 | Nahoru | #6

Bubrak ZX10R>dalsi co udelal krok zpet a pozna to az po case



omlouvam se, ze staryho Farose to mozna je krok vpred gratuluju

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 22:31 | Nahoru | #7

mates.tl>gratuluju konecne dalsi co poznal ze v4 je jen pro slecinky a pro poradne chlapy tu jsou v2


Díky...no zatím jsem ještě neměl šanci jí zatopit.Značky jsou na depozitu,takže vyjížďka krátká a opatrná.V pondělí mi ji týpek přiveze Už když jsem skoro před čtyřmi roky kupoval RR tak jsem váhal právě mezi RSV,ale ty ceny byli tenkrát úplně jinde.

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 22:31 | Nahoru | #8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 22:33 | Nahoru | #9

Bubrak ZX10R>omlouvam se, ze staryho Farose to mozna je krok vpred gratuluju


No proto Hlavně jsem zvědavý na antihopingovou spojku a tlumič řízení...zvlášť to byla věc co RR postrádá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 22:46 | Nahoru | #10

DaliboRR>No proto Hlavně jsem zvědavý na antihopingovou spojku a tlumič řízení...zvlášť to byla věc co RR postrádá.



Já myslím, že to moc nepostrádá, bo to až tak nepotřebuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 22:54 | Nahoru | #11

Danielos>Já myslím, že to moc nepostrádá, bo to až tak nepotřebuje


Věřím,že 929RR ne,ale 900RR je i díky 16´přední gumě hodně neklidná.

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 23:02 | Nahoru | #12
značkuju, RSV mě hodně láká na kravení v zatáčkách

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 23:12 | Nahoru | #13
Gratuluju, konečně maš mašinu co má koule .

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 23:35 | Nahoru | #14
Pamatuju si te z jedne vyjizdky na Slovensko, byl tam i SniperFM, cca 2 roky zpet Tak at nova dobre jezdi

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 23:40 | Nahoru | #15
Dneska jsem si sjel na tomhle a ta moje hujda mi teď připadá že jedu na kole Omg ještě teď mi buší srdce, tu motorku nechcu nikdy, zabil bych se

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 23:44 | Nahoru | #16

dareckov>Dneska jsem si sjel na tomhle a ta moje hujda mi teď připadá že jedu na kole Omg ještě teď mi buší srdce, tu motorku nechcu nikdy, zabil bych se



to rikas ted a za par let te beztak na ni potkam

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

14.8.2010 v 23:58 | Nahoru | #17

dareckov>Dneska jsem si sjel na tomhle a ta moje hujda mi teď připadá že jedu na kole Omg ještě teď mi buší srdce, tu motorku nechcu nikdy, zabil bych se



tak to už radši zůstaň u tý svojí ať se nezabiješ

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 00:01 | Nahoru | #18
tak z toho okamzite sundej ten origo lauf! dnes jsem ho nasadil jaky to je a ver mi vubec to nejede tak jak ma! myslel sem ze chcipnu nudou ,ten motor je pridusenej jaxvin s ladakem poznas vetsi peklo:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 00:04 | Nahoru | #19
Milosek.m> jojo, taky když jsem jel na technickou jsem ho tam měl a měl jsem ten pocit. Ale to je spíš o dojmu, u toho 2V ti příjde že jedeš hroznou palici a že to jede jak kráva díky tomu charakteru, vibracím a zvuku tam kde jsem jel s RSV 200 jsem měl smrt v očích, dneska tam jedu 260+ a příjde mi to +- stejnýý ten v60 a celkově 2v je takovej surovej a hodně to člověka zblbne.

jo a když laďák tak jen s čipem, bez něj to má díry.

Naposledy editováno 15.08.2010 00:05:09

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 00:09 | Nahoru | #20
jj presne tak..

260 tam jedes pro to, že ta suza ti ukazije o 40 víc než je skutečnost:))))))))))))))))))

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 00:29 | Nahoru | #21

Milosek.m>jj presne tak..

260 tam jedes pro to, že ta suza ti ukazije o 40 víc než je skutečnost:))))))))))))))))))



Esli ma vzadu KR108 195/65 tak tezko, to mu spis podmeruje jeste.

Naposledy editováno 15.08.2010 00:29:45

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 00:29 | Nahoru | #22
Milosek.m> to určitě ne mám 195/65 takže mi tacho ukazuje míň než jedu a míň než RSV

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 00:41 | Nahoru | #23
tak to jo ,ja jen ze bracha na letisti se busil do prsou jak jede 265 na tlr a me to ukazovale necelych 230 tak jsem na ty "topspeedy" skeptický

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 00:44 | Nahoru | #24
Milosek.m> TLR a SRADy jsou známý v přeměřování ale hodně lidí zapomíná že velkej vliv na měření tachometru maj gumajdy
a vůbec, to tvoje tacho ukazovalo dřív větší nesmysly než časpis Blesk

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 03:00 | Nahoru | #25

mates.tl>gratuluju konecne dalsi co poznal ze v4 je jen pro slecinky a pro poradne chlapy tu jsou v2

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 03:03 | Nahoru | #26
dyť je to právě o tom pocitu,o tom prožitku z jídy,numíso to byýt jeno o tom,že jede 300 z místa.Máš palec RSV to je dlší v pořadí!

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 03:29 | Nahoru | #27
RSV je správná volba

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 07:39 | Nahoru | #28

Milosek.m>tak z toho okamzite sundej ten origo lauf! dnes jsem ho nasadil jaky to je a ver mi vubec to nejede tak jak ma! myslel sem ze chcipnu nudou ,ten motor je pridusenej jaxvin s ladakem poznas vetsi peklo:)


No ten origo prý váží snad 10kilo Určitě půjde dolů Domů jsem jel na fárošovi a nějak jsem se po cestě nudil Stačila k tomu kráká projížďka na RSV Ne sranda...spíš jsem si uvědomoval ten obrovský rozdíl a tím myslím i V2 60´vs. V2 90

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 08:00 | Nahoru | #29
Jinak když jsem uvažoval o zmeně tak první v merku byl GSX-R 750SRAD,ale chtěl jsem radikální změnu.Takže V2! TLR jsem jel..nádherný kus motorky,ale oproti RSV autobus.Hodně sem koukal po SP...nic pro dva.RSV jsem před tím nikdy nejel a jak už jsem psal...chtěl jsem ji už před 4 roky.Je oproti RR uzounká a vyšší.Když vezmu jen: čtyřpístkové Bremba,tlumič řízení,antihop atd.Teď jen dostat ji do ruky.Jsem zvědavý na podvozek..tady ty cesty mám projety křížem krážem (vše vesměs na čtyřválci) a uvidím jesli budu časem rychlejší než na RR.Zvlášť na Ecce Homo a Staré Hamry Jen je zpodivem,že já zastánce čtyřválcové rejže koupím dvouválcovou italku Jó to je tak když se člověk ožení Zblbne!!!

Naposledy editováno 15.08.2010 08:05:08

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 08:48 | Nahoru | #30
Gratuluju, konečně něco jinýho než vysavač!
Ale nezapomeň si přikoupit ještě jednu a mít na telefonu kamaráda s vozejkem!
Kdo jezdí Italky, ten se pozná podle špinavejch rukou a hojnejch návštěv servisu!
Víš jak se zdravěj dva takovýhle postižený: "Ahoj nemáš šestku imbus? Ne, ale nemáš náhodou osmičku očko?"
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 20
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 WenCa 6276 29.8.2024 v 16:32 Mileek
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr


TOPlist