Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
4 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Do 80km/h to ma smrnc, ale i ten zvuk uz pak spis otravuje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Bubrak ZX10R>V2 nejede, jel sem na TL-S, RSV, VTR-F, no a jako pekny kdyz se za to vezme na 1ku z nizkejch otacek, to je fakt prijemny, snazi se to i stavet na zadni, ale jak se to na zadnim stabilizuje, tak prichazi hnedka omezovac, pred kterym to jeste tak 2tis otacek zacne chcipat. Hruza. V nizkych v kolonach to zase kucka, takze jestli to ma pouzitelny otacky mezi 4 a 6tis, tak je to moc.
Do 80km/h to ma smrnc, ale i ten zvuk uz pak spis otravuje.
Možná i souhlasím,ale i tak....chtělo to změnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DaliboRR>Možná i souhlasím,ale i tak....chtělo to změnu
Proti gustu zadny disputat, jak se rika. Na nejakou dobu bych to taky klidne vyzkousel, ma to svoje, jak jsem ostatne i psal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Bubrak ZX10R>Proti gustu zadny disputat, jak se rika. Na nejakou dobu bych to taky klidne vyzkousel, ma to svoje, jak jsem ostatne i psal.
Co můžu ztratit? Nic! Když mě to nechytne vrátím se na čtyřválec.
Bubrak ZX10R>V2 nejede, jel sem na TL-S, RSV, VTR-F, no a jako pekny kdyz se za to vezme na 1ku z nizkejch otacek, to je fakt prijemny, snazi se to i stavet na zadni, ale jak se to na zadnim stabilizuje, tak prichazi hnedka omezovac, pred kterym to jeste tak 2tis otacek zacne chcipat. Hruza. V nizkych v kolonach to zase kucka, takze jestli to ma pouzitelny otacky mezi 4 a 6tis, tak je to moc.
Do 80km/h to ma smrnc, ale i ten zvuk uz pak spis otravuje.
jdi do pyče blboune
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DaliboRR>Možná i souhlasím,ale i tak....chtělo to změnu
Ještě před rokem jsi tu V2 házel špínu,fakt komediant
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Ďuričko>Ještě před rokem jsi tu V2 házel špínu,fakt komediant
A co tobě je prosím tě do toho?!
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Milosek.m>tak to jo ,ja jen ze bracha na letisti se busil do prsou jak jede 265 na tlr a me to ukazovale necelych 230 tak jsem na ty "topspeedy" skeptický
Jo ty voe a proto jsi pak kupoval novou palubku od Grassela, že ti to blbě ukazuje, jinak jsem to jel na 190/55/17, takže +-autobus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DaliboRR>A co tobě je prosím tě do toho?!
Mě ani tak nepřekvapuje, že si zkusil V2 , ale spíš že to není Honda!
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
na V2 je svezení zážitek, krásnej zvuk a emoce.
co z toho že to navrchu nejede jako litrový V4 ? v provozu je to stejně k hovnu, závodí jen debilci. takže gratuláááce
Naposledy editováno 15.08.2010 18:16:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DMC.motobiker>Mě ani tak nepřekvapuje, že si zkusil V2 , ale spíš že to není Honda!
Měla to být Honda VTR SP 1,ale to sedlo v zadu to by doma neprošlo Ale hlavně já opavdu po RSV koukal vlastně pořád...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
GRASSEL>Slipknot46> No podle mě tobě to asi pojede ještě líp jak čtyřválec dodnes si pamatuju jak si mě a assassinovi říkal jaký to bylo peklo když ti TL-R šla na trojku ve 180kmh na prdel
Já tomu věřím , mě šla 916 na prdel asi ve 160ti! Holt když je dobrej horizont nebo něco co vyhazuje, tak to jde na záda skoro všechno... Na rovný silnici by se to nestalo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Když jsem půjčil mašinu klukům co jezděj 2V narovinu řekli že je to masakr co to dělá a jak to jede a měli z toho baterky jaxfiň ale prostě řekli že se jim líbí jízda na 2V a to beru každej máme to svoje. Mě baví oboje, určuju motorku podle celku a ne podle počtu válců je ale fakt že u 4V litrů mě baví ta síla která je pořád dokud tě nezastaví omezovač a odpoda táhne třeba GSXR + - stejně
DMC.motobiker>GRASSEL> Nad 200 to snad ani nechci zažít , vždycky mi hrozně zakmitaj řidítka...
tenkrát jsem to i natáčel, respektive myslel jsem si že natáčím ale nenatáčel jsem bo se vyflusla baterka ale je to hustý, v takový rychlosti jedeš po prdeli hrozně daleko lepší ale je když to nečekáš protože to se na nic nezmůžeš a ten plyn držíš furt............mazec a to se přiznám že po zadním krom horizontů a kousku neumím
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Ale je pravda že nezmatkuju a držím to co to dá , ono to teda popravdě moc nedá...
Jako že bych to v tom naférovku zavřel ať to padne to teda ne!
Naposledy editováno 15.08.2010 18:52:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Naposledy editováno 15.08.2010 19:03:06
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Bo po včerejším letu nemám motorku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |