scháním na netu originální papírovej filtr na Mille a nemůžu najít, všude jen vysocepropustný varianty začínající na dvanácti stovkách. Původní filtr je papírovej, tak by měl zase jít koupil ne?
1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille - Vzduchovej filtr
1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille - Vzduchovej filtr
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr
ZdenoFido>Co máš proti pratelnému vysoce propustnému filtru? Počkej až ho tam dáš, jestli sem to dobře pochopil, nemáš na Milluně laďák, o to víc půjde filtr slyšet a věř že to stojí za to!!! Ten ryk zpod nádrže je návykový.
on myslí jenom vložku do airboxu, řekl bych...
Naposledy editováno 23.08.2010 22:05:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr
FiZzeR>on myslí jenom vložku do airboxu, řekl bych...
No dyť já taky, kužel bych tam necpal, už jen kvůli náporovému sání a navíc kužel v air boxu je nanic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr
1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille - Vzduchovej filtr
ale tímhle si přišel o náporové sání, ne? Ikdyž pravda V2 není o top speed kdy se výhody náporu projevují.
Já nejdřív měl se seriovými výfuky vložku K&N a Falco začalo chrochtat , ale pravda v airboxu... Tohle je zas někde jinde
Jak si vyřešil tu hadička co vede do airboxu tuším zespod, myslím že to je odvětrání klikové skříně schované pod filtrem. Pěkně odstíněné od tepla a při zachování náfuků to má při jízdě přísun čerstvého vzduchu, pěkná práce. Už vím co bude příště...
1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille - Vzduchovej filtr
1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille - Vzduchovej filtr
O kolik se vám zvedla spotřeba po instalaci filtru a případně laďáků?
co jsem tak pozoroval u svojí Mille, tak žere cca kolem 8l na sto, přisuzuju to tomu zasranýmu vzducháči, takže doufám že to půjde dolů, pravda je že to teď často podtáčím kolem 5k RPM(četl jsem že je pro spotřebu lepší držet otáčky 6-8k RPM) rád bych se dostal na těch 7l při rozumný jízdě, nejsem žádná socka, ale projezdit za tejden dvojku je problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr
jinak stran tý spotřeby, u mě je ta křivka spotřeby taková zvláštní, když jedu klobouka, žere až 13 (nekecám, mám na to svědka - slečnu se kterou jsem jezdil na její první vyjížďky), když jedu svižně -tzn směska okresek okolo 160km/h s hodně vesnicema, sem tam říznutý kouskem dálnice do 200, hodně prudkejch odpichů (miluju ten nástup V60 ) často i s bagáží na zádech a jsem schopnej jezdit i za 6. no a když jedu "střelbu" (grassel taktně mlčí ) tak se to zase šplhá k těm obligátním devíti desíti.
Naposledy editováno 23.08.2010 23:28:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr
urbii>Todle mě docela zájímá, jaký jsou + a - téhle úpravy??? Přidá to nějakou kobylu nebo Nm??? Jak jde ještě nadupat motor RSV krom úpravy od Ammana?
Názory jsou značně rozporuplné, někteří tvrdí že to ubere vršek a přidá spodek, jiní zase že to přidá 2-5 HP v celým rozsahu... je toho hodně popsaného na rsvzone a apriliafóru. já se nepřikláním k žádnému názoru, jen čistě můj subjektivní dojem je že to "cpe líp vocpoda jak tédéíčko s červenym íčkem" ale na brzdě jsem s tím zatím nebyl. ale i kdyby to nějakej ten kobyl a nějakej ten ňůtnův metr ztratilo, tak za tu zvukovou kulisu to rozhodně stojí
jináč V990 má velké rezervy, ale nic není zadarmo. nejvíc koní z ní vyrazí samosebou pan amann, ale jsou i další populární úpravy které v jeho repertoáru nejsou, jako např. zvětšování a zabrušování sacích a výfukových kanálů, odlehčování klikového mechanismu a všeobecně všech rotujících součástí (ultra hardcore moddeři i vyndávají vyvažovací hřídele ), štelovací rozvodový kolečka a vaření vaček což umožní vyšší točky (asi největší slabina tohohle motoru, pokud pomineme volnoběžku startéru - vačky jsou na hřídeli jen nalisovaný s velkou úhlovou tolerancí //proto ty štelovací rozvodový kola// a občas se stane že se pod plnou náloží na hřídeli pootočej... ) ... a vůbec, dalo by se popsat mnoho stran na toto téma... někde jsem dokonce zahlídl i jedno video 04+ RSV s kompresorem, no prostě bláznovina
FiZzeR>Názory jsou značně rozporuplné, někteří tvrdí že to ubere vršek a přidá spodek, jiní zase že to přidá 2-5 HP v celým rozsahu... je toho hodně popsaného na rsvzone a apriliafóru. já se nepřikláním k žádnému názoru, jen čistě můj subjektivní dojem je že to "cpe líp vocpoda jak tédéíčko s červenym íčkem" ale na brzdě jsem s tím zatím nebyl. ale i kdyby to nějakej ten kobyl a nějakej ten ňůtnův metr ztratilo, tak za tu zvukovou kulisu to rozhodně stojí
jináč V990 má velké rezervy, ale nic není zadarmo. nejvíc koní z ní vyrazí samosebou pan amann, ale jsou i další populární úpravy které v jeho repertoáru nejsou, jako např. zvětšování a zabrušování sacích a výfukových kanálů, odlehčování klikového mechanismu a všeobecně všech rotujících součástí (ultra hardcore moddeři i vyndávají vyvažovací hřídele ), štelovací rozvodový kolečka a vaření vaček což umožní vyšší točky (asi největší slabina tohohle motoru, pokud pomineme volnoběžku startéru - vačky jsou na hřídeli jen nalisovaný s velkou úhlovou tolerancí //proto ty štelovací rozvodový kola// a občas se stane že se pod plnou náloží na hřídeli pootočej... ) ... a vůbec, dalo by se popsat mnoho stran na toto téma... někde jsem dokonce zahlídl i jedno video 04+ RSV s kompresorem, no prostě bláznovina
Díky za vyčerpávající odpověď Todle už jsou docela hard-core úpravy, mě by spíš zajímalo jestli nemá někdo zkušenosti třeba s Power Comanderem atd... Jestli to jako za ty prachy stojí. Myslím že Plejba jednou psal že mu to s tím Comanderem jede jen ve vrchu, ale možná se pletu
FiZzeR>Whistler> hele, chudý to nebude. ty airboxový vložky jsou víceméně 1:1 náhrada papíráku. ale pozor, jak ty píšeš - není to bezúdržbovej ani nesmrtelnej filtr. a i to, že propustnější filtr = víc bordelu co projde skrz, je pravda, nicméně nebál bych se toho, mnohem větší opotřebení (za předpokladu že je filtr v pořádku a dobře udržovaný) ti způsobí studenej start
jinak stran tý spotřeby, u mě je ta křivka spotřeby taková zvláštní, když jedu klobouka, žere až 13 (nekecám, mám na to svědka - slečnu se kterou jsem jezdil na její první vyjížďky), když jedu svižně -tzn směska okresek okolo 160km/h s hodně vesnicema, sem tam říznutý kouskem dálnice do 200, hodně prudkejch odpichů (miluju ten nástup V60 ) často i s bagáží na zádech a jsem schopnej jezdit i za 6. no a když jedu "střelbu" (grassel taktně mlčí ) tak se to zase šplhá k těm obligátním devíti desíti.
S tou spotřebou to mám taky tak 6 - 15litrů
6 - kochačka
15 - okruh
Já radši spotřebu u motorky neřeším
1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille - Vzduchovej filtr
Fizzer je bourak na tom motoru makalo 40 indženýrů a fizz v garáži rozhodne "všechno špatně" udělam to líp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr
Milosek.m>kua 15litru??? to zapominate sundat retez od lampy a tahate ji za sebou ne???? ja to teda nepocitam ale pres 10 na silnici dle me nejde
Fizzer je bourak na tom motoru makalo 40 indženýrů a fizz v garáži rozhodne "všechno špatně" udělam to líp
hele, prakticky každej motor má rezervy, větší či menší, daný výrobou - s ohledem na používanou technologii, cenu výroby dílu a životnost dílu. vem si například, že V990 měl nejprv 86kW, od 01 94kW a od 04 102kW... a přitom je to víceméně ten samej motor. Prostě během času se dělají nějaký optimalizace
a pokud narážíš na to otevřený sání, tak to jsem šel jen cestou kterou už přede mnou prošlo mnoho lidí a která je prozkoumaná. tak jsem si říkal, vyjde to na pár korun tak proč to nezkusit - a jsem spokojen
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |