Tady je důkaz toho že klasický Mitasky jsou plnohodnotný gumy a to že to kvůli nim nejde je pouze výmluva
zadní H-06 (předek H-04)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!
byla tam když jsem mašinu koupil a fakt to na ní nedrží. H-06 je kulatá ale H-03 je hranatá jak sviňa a na těch hranách to nedrží ani trochu.
teda kamoš co je měl dokonce dobrovolně tvrdil že když se člověk nebojí a mašinu jaksi zlomí tak to drží ale stejně se mně to nezdá
jinak já na nich mám teď najetýho asi 13 tisíc. zadní vydrží ještě tak 4 tisíce ale přední je beze změny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!
1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!
Já tvrdím, že to jsou pneumatiky určené maximálně na nějakou kárku. Gumy jsou bohužel docela tvrdé, ale hlavně postrádají profil klasické motopneumatiky. Samotný náklon asi nějak poberou, ale zkus si třeba na Mitasce ve velkém náklonu tvrdě brzdit, následky bych raději nechtěl vidět...
Navíc jejich cena už taky není nějak výhodná, třeba za stejnou cenu jsem sehnal Continental Conti GO! a to je krapet jiná liga. Jawy i ČZety mám rád v původním stavu, ale kvalitní pneumatiky stejně jako kvalitní oleje jsou základ (je to docela i dané tím, kde se na těhle motorkách převážně pohybuji – Alpy) .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
šest kil proti třem litrům
jinak nemám je abych ušetřil ale smýšlím konzervativně (stejně tak používám m2t)
Přitom na Jawách 250 z let padesátých jsem nikdy nic podobného nepozoroval , ty jezdily vždycky suprově , v zatáčkách to na nich šlo dost dobře a celá mašina se vodila úplně jinak... A to ještě nemluvím o Nortonech, ty se vodí jako pravej Caffé Racer , podvozek na tu dobu mi příjde v porovnání s Jawou přímo nadčasovej a kdo ho bude mít v ruce, ten si myslím že v zatáčkách klidně potahá i moderní pětikule! Že ten jde naprosto skvěle až na hranu co mu dovolí pneu, a někdy i dál - osobní zkušenost...
Nicméně kdo má v ruce Jawu 350, ten na tom nebude o moc hůř , bylo tu už pár let nazpět video, kde si to nějakej borec hodně slušně dával, jsem úplně čuměl co to všechno dokáže... Myslím že autor měl nick Laďa Prášil nebo tak nějak...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
memphis.unv>jirin.sv> to by nešlo, mám vepředu buben
šest kil proti třem litrům
2 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!
Naposledy editováno 26.08.2010 20:06:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
každopádně bych aji tak koupil mitasky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
nevim ale chtěl bych to taky umět
memphis.unv>jirin.sv> jo? co jsem viděl gumy obdobnejch rozměrů tak všechny stály minimálně 1500
každopádně bych aji tak koupil mitasky
Dělej jak uznáš za vhodné, já jen říkám, že bych si ani na jeden z těhle výletů s Mitaskama netroufl vyjet:
471 na Contintalce a Metzelerce:
455 na Heidenau a Dunlop:
edit: písmenko
1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!
Mexican91>jirin.sv> to bručení čízy..jako by to bylo včera co sem na ní drandíval..
Teď kterou myslíš ? Obě mají moc pěkný zvuk, kdybych si z nich měl vybrat já tu s hezčím zvukem, tak to asi bude 455. Z toho jednolaufu prostě nemůžu . Ale zas motor 471 je daleko daleko silnější a má o dost lepší průběh krouťáku.1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!
ale k videu páčí se mi 471 dost podobný jako zvučila ta moje
1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!
Teď mám teda obuty offroad gumy a vymlácený ložisko řízení, tak to klopím jen na stojan.
Ti co tam nacpali zadní kyvku z Trampa, to ale díky zvednutí zadku a taky z toho vyplývajícího napřímení vidlice umožňuje mnohem větší náklon.