,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Cuba_GSXR>vcera bylo ve zpravach ze v nemecku stoji Km dalnice 220 mil. ve finsku 150 mil. a v recku dokonce 85 mil.... u nas stoji 1 miliardu...
to je na absolutni facku vsem, kdo tam do tedka sedeli...
Rekl bych spis, ze na neco daleko horsiho, s fackou by ty svine z toho vysly hodne levne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Želva_2>Rekl bych spis, ze na neco daleko horsiho, s fackou by ty svine z toho vysly hodne levne
obrazne receno samozrejme i na tu facku bych se vykasal... jen bych je to nechal zpetne zaplatit i s chlupama
1 reakcí na tento příspěvek Vít Bárta - nový ministr dopravy
Honza GSX>... jo, jo, je to tak. Když v privátní firmě něco poděláš, většinou ti to nechá majitel zaplatit i s chlupama. A oni ? Miliardy se ztrácí bůh ví kde a všichni jsou v pohodě.
Praveze oni vedi moc dobre, kde se ty prachy ztraceji. Krome kamaradu a jejich firem je treba maznout i cloveky, co jsou zoodpovedni za kontrolu
2 reakcí na tento příspěvek Vít Bárta - nový ministr dopravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Bludevil>Jé tak tohle mě zas dojalo, primitivnější argument už nikdo nevymyslí. Všechny regiony vědí že se musí prostě šetřit a škrtat, ale jen jediný si myslí že je to naschvál pražáků. Co dodat...
drz pysk cype, novinari vsechno nafouknou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
derkel>drz pysk cype, novinari vsechno nafouknou
Lepší potvrzení faktu už asi vymyslet nejde, díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Želva_2>Tak to mas asi smulu na komicky absloventy
Mam pocit, ze se na to divas moc povrchne. Na VSE je spousta oboru (napr. Logistika-mezinar. preprava a zasilatelstvi), ktery s ek. teorii maji asi tolik spolecnyho, co hodinky a holinkama. Jasne, je tam naky celoskolsky povinny minimum tehle kecu (naka mikro a makroekonomie), ale to je uplny minimum (teda pokud to dal cilene nestudujes , coz je ovsem uz jen tvoje volba, kdo nechce, cely dalsi studium se bez toho uz v klidku obejde).
Jestli se muzu zeptat (tedy pokud to neni prisne duverne), mas VS vzdelani? A pokud jo, z ktere skoly?
Asi mam fakt smulu ... na tu ekonomiku - kde se s ni potkam, prijde mi to jako zbytecna aplikace nesmyslnych teorii
VS vzdelani mam - komplet FSI CVUT a nedodelanou MFF UK (Bc. - pak prisla vojna, revoluce a deti )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Medved>Asi mam fakt smulu ... na tu ekonomiku - kde se s ni potkam, prijde mi to jako zbytecna aplikace nesmyslnych teorii
VS vzdelani mam - komplet FSI CVUT a nedodelanou MFF UK (Bc. - pak prisla vojna, revoluce a deti )
Jj, je to mozny. Nicmene to procento blbcu bude asi na vsech skolach priblizne stejny. I na CVUT se jiste najde rada teoretickych veci, ktere nemaji v praxi aplikaci a jsou tudiz vicemene nanic.
Jo, CVUT....CVUTaci maj casto trosku predsudek vuci VSE (viz vtipy: vis, proc ma CVUT jako jedinna VS jarni prazdniny, podobne jako vsecky ZS a SS? Aby si studenti stihli udelat VSE
Anebo: Nejlepsi gympl v Praze? No prece VSE )
Jinak ja mam nedeodelanou FEL na CVUT a celou VSE (nejdriv Bc., pak Ing.).
Jj, to chapu, s detma uz to moc skloubit nejde, to studium
2 reakcí na tento příspěvek Vít Bárta - nový ministr dopravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
steve4ever>Kdo by nechtel TicTac za pade nebo medvidka s salou za ja nevim kolik. Nekdo si zas udelal dobrej kseft
Můžou pak medvídky prodat na Aukru a ještě možná vydělají ...ale tohle mi fakt připadá jako už trochu moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
steve4ever>Kdo by nechtel TicTac za pade nebo medvidka s salou za ja nevim kolik. Nekdo si zas udelal dobrej kseft
??? To nechapu, naka nova akce MD? Asi mi to uniklo
Edit: aha, tak uz jsem se docetl v tom odkazu.
Naposledy editováno 27.08.2010 11:01:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Bludevil>Jé tak tohle mě zas dojalo, primitivnější argument už nikdo nevymyslí. Všechny regiony vědí že se musí prostě šetřit a škrtat, ale jen jediný si myslí že je to naschvál pražáků. Co dodat...
a jéje, ty se zas prezentuješ jako znalec místních poměrů jen proto, že máš holku z FM co?
Ty řeči jsou možná na pohled zavádějící, ale je to výraz zlosti pro tenhle přístup k již rozestavěným stavbám - hlavně most v Bohumíně, prodloužená Místecká a spojnice OV-OP, která je zastaralá, nesmírně přetížená a v zimě místama skoro nesjízdná-hlavně pro kamiony, tak se pak nediv, že jsou lidi nasraní...kor když většina zastavených staveb je v SMK.
A pokud jde o ten příměr "ale jen jediný si myslí že je to naschvál pražáků"--tak nejspíš proto, že pražský okruh se dostavět musí, ale na ostatní sere pes a věř, že tyhle silnice které jsou ve vysoké rozestavěnosti!! tenhle kraj potřebuje.
Šetřit-OK, proč ne, ale oddlužit stát za 4 roky je kravina, stejně jako zastavovat to, co je v tak pokročilé výstavbě, co se bude muset konzervovat, nechat hlídat, pak nechat rozkrást nebo pak odkonzervovat, dostavět a výsledná suma bude vyšší, než kdyby to dostavěli hned.
Sem zvědavý, jak se to bude vyvíjet, zatímto vypadá, že stavbaři by mohli jít s cenou dolů a tyhle projekty by se mohly dokončit, je to ale s otazníkem.
e-pražský okruh nebyl vhodný příklad a argument, neboť si ho Praha platí ze svého, nicméně argumentaci lze jen poupravit na to, proč jinde(severní čechy) se stavba jen prodlouží a nikoli úplně zastaví...
Naposledy editováno 27.08.2010 12:43:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Dr.Houba>Můžou pak medvídky prodat na Aukru a ještě možná vydělají ...ale tohle mi fakt připadá jako už trochu moc
A vis, ze me to ani moc neprekvapuje. Ty lidi tam je jedna propojena familie, ktera si vzajemne kryje zada a sosa kde se da
Naposledy editováno 27.08.2010 11:33:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
fockewulf>a jéje, ty se zas prezentuješ jako znalec místních poměrů jen proto, že máš holku z FM co?
Ty řeči jsou možná na pohled zavádějící, ale je to výraz zlosti pro tenhle přístup k již rozestavěným stavbám - hlavně most v Bohumíně, prodloužená Místecká a spojnice OV-OP, která je zastaralá, nesmírně přetížená a v zimě místama skoro nesjízdná-hlavně pro kamiony, tak se pak nediv, že jsou lidi nasraní...kor když většina zastavených staveb je v SMK.
A pokud jde o ten příměr "ale jen jediný si myslí že je to naschvál pražáků"--tak nejspíš proto, že pražský okruh se dostavět musí, ale na ostatní sere pes a věř, že tyhle silnice které jsou ve vysoké rozestavěnosti!! tenhle kraj potřebuje.
Šetřit-OK, proč ne, ale oddlužit stát za 4 roky je kravina, stejně jako zastavovat to, co je v tak pokročilé výstavbě, co se bude muset konzervovat, nechat hlídat, pak nechat rozkrást nebo pak odkonzervovat, dostavět a výsledná suma bude vyšší, než kdyby to dostavěli hned.
Sem zvědavý, jak se to bude vyvíjet, zatímto vypadá, že stavbaři by mohli jít s cenou dolů a tyhle projekty by se mohly dokončit, je to ale s otazníkem.
vy Ostraváci si akorát pořád stěžujete, přitom máte nejlepší infrastrukturu v ČR, Ostrava má super silniční dopravu a dopravní zácpy jsou akorát v centru. Ale nejvíc vás sere, že existuje nějaká Praha, to je klasické ostravské buranství. a jestli ti nedochází proč se nezastaví výstavba okruhu kolem Prahy, tak na to je celkem jednoduchý vysvětlení, je to proto, že Praha žádný okruh nemá a potřebuje ho postavit. tenhle problém vy ostraváci nemáte, tak držte huby a dejte si další ostravar
jinak Bárta to dělá myslím velmi dobře, když vystraší stavební firmy zastavením staveb, začnou z rukávu rychle sypat nápady, jak stavby zlevnit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
On je rozdíl dost v tom, že zatímco já se nepovažuju že bych pocházel z nějakého regionu, protože jsem bydlel krom severní moravy a západních čech snad v každém, tak tys v životě nebydlel jinde. A pak se to těžko debatuje přes nános regionálního nacionalismu. Ty už z principu nedovedeš být objektivní.
Naposledy editováno 27.08.2010 11:31:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
markus>fockewulf>vy Ostraváci si akorát pořád stěžujete, přitom máte nejlepší infrastrukturu v ČR, Ostrava má super silniční dopravu a dopravní zácpy jsou akorát v centru. Ale nejvíc vás sere, že existuje nějaká Praha, to je klasické ostravské buranství. a jestli ti nedochází proč se nezastaví výstavba okruhu kolem Prahy, tak na to je celkem jednoduchý vysvětlení, je to proto, že Praha žádný okruh nemá a potřebuje ho postavit. tenhle problém vy ostraváci nemáte, tak držte huby a dejte si další ostravar
jinak Bárta to dělá myslím velmi dobře, když vystraší stavební firmy zastavením staveb, začnou z rukávu rychle sypat nápady, jak stavby zlevnit.
markus> navic mam dojem, ze prazsky okruh spolufinancuje samo mesto, ale ruku do ohne za to nedam, vim pouze, ze se o tom diskutovalo.
Barta mi ze zacatku pripadal trochu hloupouckej, ale ted se mi taky libi jak tam "zameta". Hlavne, aby mu to vydrzelo, stavebni lobby je silna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
steve4ever>A vis, ze me to ani moc neprekvapuje. Ty lidi tam je jedna propojena familie, ktera si vzajmne krije zada a sosa kde se da
Asi tak no...vzhledem k tomu co mi říká kamarád z ministerstva je tohle v podstatě směšné...spíše mi vadí to, že i když tuhle konkrétní věc vědí díky sdělovacím prostředkům úplně všichni, stejně se nic nestane
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Dr.Houba>Asi tak no...vzhledem k tomu co mi říká kamarád z ministerstva je tohle v podstatě směšné...spíše mi vadí to, že i když tuhle konkrétní věc vědí díky sdělovacím prostředkům úplně všichni, stejně se nic nestane
Myslis treba jako predrazeny stavby a jedny z nejdrazsich dalnic v Evrope? Prece panove s RSD, ministersti urednici a stavebni bosove se musi nekde napapat.
Ne, nebudu si pri patku kazit naladu
Naposledy editováno 27.08.2010 11:36:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Naposledy editováno 27.08.2010 11:45:01
markus>vy Ostraváci si akorát pořád stěžujete, přitom máte nejlepší infrastrukturu v ČR, Ostrava má super silniční dopravu a dopravní zácpy jsou akorát v centru. Ale nejvíc vás sere, že existuje nějaká Praha, to je klasické ostravské buranství. a jestli ti nedochází proč se nezastaví výstavba okruhu kolem Prahy, tak na to je celkem jednoduchý vysvětlení, je to proto, že Praha žádný okruh nemá a potřebuje ho postavit. tenhle problém vy ostraváci nemáte, tak držte huby a dejte si další ostravar
jinak Bárta to dělá myslím velmi dobře, když vystraší stavební firmy zastavením staveb, začnou z rukávu rychle sypat nápady, jak stavby zlevnit.
já se snažil být víceméně věcný, nevím co tu kecáš o zácpách v centru OV, když já se bavím o cestě mezi OV a OP!
Rovněž argumenty jako "klasické ostravské buranství" si laskavě nechej pro sobě rovné do nějakého pražského pajzlu a pro dialogy se Zeggou.
Stejně tak tady argumentuju už rozestavěnou stavbou, kterou je blbost konzervovat nechat pomalu rozkrást a pak možná někdy zase obnovit, na to mi zas začnou chytráci z Brna a Prahy vysvětlovat jaké mají zácpy. Takže vlastně ti, co udělali projekt např. silnice 1/11 byli totální hlupáci, co si nezjistili, že zácpy jsou jen v centru OV, tudíž nových cest netřeba - tleskám, bravurní logika na úrovni Maňase z Izerovy policejní akademie...
A hoši, uvědomte si, že děláte to samé, co ti lidi v článku - stačí aby někdo napsal že je z OV a proč je blbost zastavit tyto stavby a automaticky je buran ze SM, co ví hovno o dopravě a vytížení cest, takže jeden za osmnáct a druhý za dvacet bez dvou....
Bludevil>fockewulf>
On je rozdíl dost v tom, že zatímco já se nepovažuju že bych pocházel z nějakého regionu, protože jsem bydlel krom severní moravy a západních čech snad v každém, tak tys v životě nebydlel jinde. A pak se to těžko debatuje přes nános regionálního nacionalismu. Ty už z principu nedovedeš být objektivní.
Jak ty víš, kde já jsem bydlel nebo nebydlel?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Bludevil>fockewulf> Řeknu to ve stručnosti asi takhle: ve Vašem regionu v poslední době trávím docela dost času. Nikdy se mi tam nestalo, abych zavisel v zácpě, nebo abych čekal na semaforu na průjezd víc jak jednu zelenou. To znamená že, stručně a jednoduše, na hlavních tazích není doprava přetížená. Zkus si dopravu v Brně nebo v Praze a pochopíš ten zásadní rozdíl. Třeba magistrála v pátek se ti bude moc líbit.
On je rozdíl dost v tom, že zatímco já se nepovažuju že bych pocházel z nějakého regionu, protože jsem bydlel krom severní moravy a západních čech snad v každém, tak tys v životě nebydlel jinde. A pak se to těžko debatuje přes nános regionálního nacionalismu. Ty už z principu nedovedeš být objektivní.
blue: cus, ikdyz to bylo smerovane na letadlo, tak s tebou nesouhlasim.. projed si ve vsedni den a nejlip v patek usek jablunkov - frydek, asi 30km zacpa pohybujici se rychlosti zelvy..