Podvozek, přes jeho pohodlnost ve městě, je i při vysokých chylostech naprosto bezchybný. Ani jednou se nezavlnil, řidítka se neklepou, když plave předek ve vzduchu, vše tak jak má být. Motor jde stejně ochotně na 299km/h jako na 200km/h. Tak si říkam, tohle je bomba, co tohle musí dělat po úpravách na okruhu..... to jsem ale nevěděl co mě čeká při brždění z vysoké rychlosti. Neskutečné vibrace do řídítek, naprosto nepříjemné a přivozující pocit strachu!!! Přišlo mi, že se klepe snad celý předek. Hnus. Tohle jsem nečekal.
Je tam někde chyba, asi kotouče ale tohle mi hodně vadilo. Časem si na to člověk zvykne ale jezdit s tím pořád bych určitě nechtěl. To byl také vlastně jeden jediný ale důležitý zápor, který jsme tam našli. Ještě mi přišlo, že se báwu chce nějak ven ze zatáčky ale já mám na svým RR obutou širokou 200 v zadu, tak to je asi zvykem.
V 17:30 motocykl vracíme, naštěstí bez poškození a se snovým výrazem ve tváři. Jediná černá tečka jsou ty vibrace při razantním brždění. Kdo s tím má zkušenost, ať napíše jestli je to tím ABS...
Závěrem: To, že to je pila jsme čekali, v mnohém naše očekávání předčila, v něčem zklamala-to by se dalo odstranit ale určitě jestli někdo máte 454 000,-(cena testovaného modelu) a chcete si koupit superbika, tak tohle je varianta.
Děkuji mému kamarádovi Lubkovi a samozřejmě firmě BMW za příjemné odpoledne.
No a jelikož nebudeme dělat kroky zpět, tak už se těším na RSV4 a na srovnání.
btw: sluší nám to,že?
tak teda srovnání s CBR 1000 RR SC 59:
BMW má užší nádrž, hned mi sedla do ruky, vetší nástup výkonu, je pocitově lehčí tudíž ovladatelnější, obrovský výkonový kopanec nad 11-cti tisíci, stabilnější podvozek ve vysokých rychlostech. To jak BMW táhne od 250km/h pořád až do 299km/h je taky neuveřitelný. Kontrola trakce může být pro někoho výhodou....
Image je na téhle strojovně samozřejmostí.
Pro hondu hraje že mě netahá ven ze zatáček(může být ovlivněno mou pneu), lepší vzhled, nejsem limitován při jízdě po zadním kotrolou trakce a nižžší cena.. Výkonově do provozu, dle mého naprosto dostačující a když chce přední kolo do luftu, tak ti to řekne.
BMW se naptá a vystřelí vzhůru.
Jinak před třemi lety v Birminghanu na výstavě jsem na CBR seděl asi půl hodiny a taky mi hned sedla do ruky ale BMW je už zase jinde. Pokrok nezastavíš.
Naposledy editováno 05.09.2010 07:40:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Forty>je vidět, že jsi tady na fóru už pár básniček napsal... tahle věta nemá chybu
normálka ne vole, se tomu divíš jak jeptiška pánský erekci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Murkin>Kotouce u BMW vydrzej tak 1200km okruhovejch a pak zacnou kopat. Jinak s komplet akrapem to ma 184ps na kole. RSV4 asi dobrej podvozek a brzdy,ale motor to je hroznej pelech a zdaleka nema ani to,co pise vyrobce.
v Biku při testech naměřili s1000rr 190 na zadku
GRASSEL>normálka ne vole, se tomu divíš jak jeptiška pánský erekci
Hele sorry,že se vám do toho seru,ale nevím,kde žiješ....Dneska se už jeptišky pánský erekci moc nedivěj.... Znal jsem jednoho faráře a ten jezdil ke kámošovi,dycky se vožrali jak prasata,celou noc koukali na péčko a druhej den(neděle)pan farář frčel na nedělní mši...svou služební ochcávkou...at žije církev..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Forty>v Biku při testech naměřili s1000rr 190 na zadku
Breu to,co jsem naměřil sám
Jinak měřil jsi ZX-10R 2008,09,10? kolik ta měla-pro mě lépe na klikovce...??,
Jinak Ninja,žekl bych,že je to lepší,ale furt je tam něco špatně...Brzdil jsem asi dvakrát z 250,jak jsem jel domů a mezi 150až 110 se to rozvibruje...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
JJ_999ccm>GRASSEL> Přesně, japka si to líbit nenechaj. A nějaký BMW nebo jak se to jmenuje pude zase na pár let srát než zase všechno očuměj od jablek a pak to akorát vylepšej!!
nenech se vysmát, dyť japka sou mistři v kopírování. si vzpomeň na jawu
Nicméně BMW udělalo super revoluční bajk kterej se zapsal do dějin něčím novým stejně jako gsxr 750 1985 (to je úplná královna), R1 98, K1, K6.........
A jsem zvědavej co na to japíci
třeba ta nová kawa (ačkoliv jako bajk) vypadá těžce dobře a pokud to neposerou jako u modelu 08 tak to bude nádhera
Tak jako tak ty motorky poslední dobou jsou na jednu prdel a ne jako dřív kdy každá byla podstatně jiná
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
DoN_Escobar>Njn Bmw dalo starou K6 do moderniho kabatu a hned je to spice dnesnich litru, ale rsv4 na ohlinsech je raketa
kdysi jsem četl že kawa koupila 10ks GSX-R a rozebrali je do posledního šroubku aby zjistili jak to mají panáčci v Suzuce udělaný a pak představili ZX10R.Ale nějakej rok zpátky to už bude.
Stejně si myslím že to tak dělaj všichni
2 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR
To je prostě ten úhel pohledu kdy si každej hájí svoje.
Já nerozlišuju motorku podle počtu válců ale podle toho jestli mě baví nebo ne a tudíš jsem z obliga
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
4 hrnek je jako moje stara:) ječí až když se neco deje,ale nic co bych nepředpokladal,zato V2 je jako já,nasranej od první chvíle,pořád řvu a kopu kolem sebe i když jsem v jádru strašně hodnej
2 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Hummer>Já si myslím, že japončíci to májí dávno vymyšlený, pěkně schovaný v šuplíku a dávají nám to běžným spotřebitelům pomalu po lžičkách....
Ne ne, takhle to nefunguje. Zkratka momentalne je BMW predcilo. Uvidime co bude dal
pd>kdysi jsem četl že kawa koupila 10ks GSX-R a rozebrali je do posledního šroubku aby zjistili jak to mají panáčci v Suzuce udělaný a pak představili ZX10R.Ale nějakej rok zpátky to už bude.
Stejně si myslím že to tak dělaj všichni
No ono to BMW má taky dost dílů z GSXR
pd>kdysi jsem četl že kawa koupila 10ks GSX-R a rozebrali je do posledního šroubku aby zjistili jak to mají panáčci v Suzuce udělaný a pak představili ZX10R.Ale nějakej rok zpátky to už bude.
Stejně si myslím že to tak dělaj všichni
Jasne ze to delaji vsichni. Rika se tomu benchmarking a pochopitelne je treba sledovat konkurenci. Ale neni to tak snadne, jak si nekdo "reverse engineering" predstavi.
To podstatne (technologicke featury, kriticke charakteristiky, Cpks apod.) neokoukas, neomeris. (Take proto cinske kopie moc nefunguji)Okoukas jen zakladni design a ten je bud davno znam, nebo novy a patentovan....to si ve vetsine pripadu moc nepomuzes.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Dawe02>Ne ne, takhle to nefunguje. Zkratka momentalne je BMW predcilo. Uvidime co bude dal
Já mám za to,že to tak funguje...třeba kontrola trakce...Páni z Yamahy už dávno říkali,že mají vyvinutou komerční kontrolu trakce tudíž do prodejních motorek(R1),ale že ji ještě nenasadí,že ještě není čas...
Myslím,že Japonci mají v zásobě dost fíglů a technických řešení-ale všude jde o prachy...Jednak musí stát nová motorka do řekněme 400 tis Kč.-takže kdyby tam nasypali,co uměj,kdo by to zaplatil...A druhá věc jsou materiály-jde jít dál,ale zase,kdo by to zaplatil a poslední věc-ted vývoj drtí plnění EU norem...Aby nepřišli o výkon=zákazníky....
Milosek.m>GRASSEL> ale to ja vim jen tam pocitove neini to kouzlo:))
4 hrnek je jako moje stara:) ječí až když se neco deje,ale nic co bych nepředpokladal,zato V2 je jako já,nasranej od první chvíle,pořád řvu a kopu kolem sebe i když jsem v jádru strašně hodnej
chtěl si říct.......řvu, řvu furt a nadávám ale nic se neděje
Já si teda nemyslím že by tam nebylo to kouzlo myslím že každá motorka má nějaký kouzlo. Jen někdo ho hledá jinde než druhej to so si mi tady řekl mi pasuje spíš na Hondu
ale to víš, ty seš zarytej dvouhrnkář
Pokud čtyřválec dělá jen něco co čekáš tak co potom dvouhrnek?! Ten v tom případě nedělá nic ne?!
Mě to příjde naopak, mezitím co čtyřhrnek jede rychle tak pak příjde třeba v 8tis.ot. něco co nečekáš naopak dvouhrnek působí nasraně ale přitom je předvídatelnej čekáš že něco bude a ono nic
Prostě na každýho to působí jinak ale podle mě jak se říká že 2V je bestie a že se to musí krotit a jak je to brutální podle mě není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Zajímá mě kolik ukázala....Nejlépe série,kdyžtak i s výfukem???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Hummer>Já si myslím, že japončíci to májí dávno vymyšlený, pěkně schovaný v šuplíku a dávají nám to běžným spotřebitelům pomalu po lžičkách. Bávo se chtělo prosadit tak zákonitě muselo vypustit model s maximem co dokážou vyprodukovat.
Co se opičíš, já to řekl sice jinak ale to samý Myslím že to je jako se vším japonci jsou největší hlavy, tím ale nepopírám že momentálně je BMW nejrychlejší. Já bych bral ale RSV4
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
kawapepek>Murkin> Hele a měl jsi na brzdě ZX-10R 2008,nebo 2009,popř 2010???
Zajímá mě kolik ukázala....Nejlépe série,kdyžtak i s výfukem???
08-10 jsem tady neměl,zatím se nikdo nestavil jen zatím do roku 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Murkin>08-10 jsem tady neměl,zatím se nikdo nestavil jen zatím do roku 2007
Už mě asi kopneš,kolik měla ta 07???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
kawapepek>Už mě asi kopneš,kolik měla ta 07???
Komplet Akrapy,commander 187Ps
Po úpravě motoru 200Ps
Na motoru
Naposledy editováno 27.08.2010 21:24:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
kawapepek>Murkin> Hééérgot,to jsem nečekal.....Jde mi jen o srovnání,jak si stojí kawa motorově oproti konkurenci....Tak si myslím,že dobrý...Ale uplně motoricky nej bude asi Suzuki že jo???
Mám tady yamahy 07-08 se 190Ps a i K7-8 se 189Ps
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR | JosephBonanno | 7 | 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno |