Podvozek, přes jeho pohodlnost ve městě, je i při vysokých chylostech naprosto bezchybný. Ani jednou se nezavlnil, řidítka se neklepou, když plave předek ve vzduchu, vše tak jak má být. Motor jde stejně ochotně na 299km/h jako na 200km/h. Tak si říkam, tohle je bomba, co tohle musí dělat po úpravách na okruhu..... to jsem ale nevěděl co mě čeká při brždění z vysoké rychlosti. Neskutečné vibrace do řídítek, naprosto nepříjemné a přivozující pocit strachu!!! Přišlo mi, že se klepe snad celý předek. Hnus. Tohle jsem nečekal.
Je tam někde chyba, asi kotouče ale tohle mi hodně vadilo. Časem si na to člověk zvykne ale jezdit s tím pořád bych určitě nechtěl. To byl také vlastně jeden jediný ale důležitý zápor, který jsme tam našli. Ještě mi přišlo, že se báwu chce nějak ven ze zatáčky ale já mám na svým RR obutou širokou 200 v zadu, tak to je asi zvykem.
V 17:30 motocykl vracíme, naštěstí bez poškození a se snovým výrazem ve tváři. Jediná černá tečka jsou ty vibrace při razantním brždění. Kdo s tím má zkušenost, ať napíše jestli je to tím ABS...
Závěrem: To, že to je pila jsme čekali, v mnohém naše očekávání předčila, v něčem zklamala-to by se dalo odstranit ale určitě jestli někdo máte 454 000,-(cena testovaného modelu) a chcete si koupit superbika, tak tohle je varianta.
Děkuji mému kamarádovi Lubkovi a samozřejmě firmě BMW za příjemné odpoledne.
No a jelikož nebudeme dělat kroky zpět, tak už se těším na RSV4 a na srovnání.
btw: sluší nám to,že?
tak teda srovnání s CBR 1000 RR SC 59:
BMW má užší nádrž, hned mi sedla do ruky, vetší nástup výkonu, je pocitově lehčí tudíž ovladatelnější, obrovský výkonový kopanec nad 11-cti tisíci, stabilnější podvozek ve vysokých rychlostech. To jak BMW táhne od 250km/h pořád až do 299km/h je taky neuveřitelný. Kontrola trakce může být pro někoho výhodou....
Image je na téhle strojovně samozřejmostí.
Pro hondu hraje že mě netahá ven ze zatáček(může být ovlivněno mou pneu), lepší vzhled, nejsem limitován při jízdě po zadním kotrolou trakce a nižžší cena.. Výkonově do provozu, dle mého naprosto dostačující a když chce přední kolo do luftu, tak ti to řekne.
BMW se naptá a vystřelí vzhůru.
Jinak před třemi lety v Birminghanu na výstavě jsem na CBR seděl asi půl hodiny a taky mi hned sedla do ruky ale BMW je už zase jinde. Pokrok nezastavíš.
Naposledy editováno 05.09.2010 07:40:13
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Murkin>Mám tady yamahy 07-08 se 190Ps a i K7-8 se 189Ps
a K6 vs K7-8 ve stejných úpravách nebo v sérii?! Jakej je rozdíl?!
Jinak abych řekl pravdu k těm BRZDÁM jsem dost nedůvěřivej co se měření výkonu týče. Kdysi jsem v nějakým českým časáku (už si to nepamatuju co to bylo) byl test 1000rr 04 kdy objeli asi 10 brzd v čechách a měřili výkon. Každá ta brzda ukázala úplně jinej výkon a dokonce se lišil i o tuším 20-21 koní. Takže nakonec to vypadalo že každej naměří co chce........
Mimochodem ten fároš ukázal maximálně 156koní na zadku
Jak to teda je s těma brzdama?! Podle mě dobrý tak na vyladění křivky, ne?!
Akorát bohužel v poslední době fakt největší progres ve vývoji prodělávají výfukové soustavy-zachovat výkon,splnit emise....
No a další části(soustavy)motorek tím trpí-je na nich vidět,že už to kluci japonský uměli i lépe,ale hold někde se zase ušetřit musí...
GRASSEL>a K6 vs K7-8 ve stejných úpravách nebo v sérii?! Jakej je rozdíl?!
Jinak abych řekl pravdu k těm BRZDÁM jsem dost nedůvěřivej co se měření výkonu týče. Kdysi jsem v nějakým českým časáku (už si to nepamatuju co to bylo) byl test 1000rr 04 kdy objeli asi 10 brzd v čechách a měřili výkon. Každá ta brzda ukázala úplně jinej výkon a dokonce se lišil i o tuším 20-21 koní. Takže nakonec to vypadalo že každej naměří co chce........
Mimochodem ten fároš ukázal maximálně 156koní na zadku
Jak to teda je s těma brzdama?! Podle mě dobrý tak na vyladění křivky, ne?!
Tak to je jasný,jde o to,za jakých podmínek se to měří,jestli s náporem,nebo bez a podle jaké normy se to koriguje atd atd....jinak když to měří furt jedna brzda s jednou obsluhou za stálých podmínek,pak se dá usuzovat na nějaké rozdíly v motocyklech...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
GRASSEL>a K6 vs K7-8 ve stejných úpravách nebo v sérii?! Jakej je rozdíl?!
Jinak abych řekl pravdu k těm BRZDÁM jsem dost nedůvěřivej co se měření výkonu týče. Kdysi jsem v nějakým českým časáku (už si to nepamatuju co to bylo) byl test 1000rr 04 kdy objeli asi 10 brzd v čechách a měřili výkon. Každá ta brzda ukázala úplně jinej výkon a dokonce se lišil i o tuším 20-21 koní. Takže nakonec to vypadalo že každej naměří co chce........
Mimochodem ten fároš ukázal maximálně 156koní na zadku
Jak to teda je s těma brzdama?! Podle mě dobrý tak na vyladění křivky, ne?!
www.dkracing.cz/tuning/3-suzuki/stranka/2/ tady se muzes pokochat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
SS124>www.dkracing.cz/tuning/3-suzuki/stranka/2/ tady se muzes pokochat
Hmmm, tak to je zajímavý. 1000rr 04-05 stejnej výkon jako 954 která má výkon psanej větší než K1-2 a K3-4
co tam tak koukám na motorky na kterých jsem jel a se kterýma mám nějaký srovnání tak nevěřím ani trochu
Naposledy editováno 27.08.2010 22:50:08
jinak bmw uz davno prekonala MTT Y2K ale je tam ta cena 4mega. Nebo vymakany kousky od MÜNCH ty měli 200šemíku už pred deseti lety (az na tu vahu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
radi5>GRASSEL> Jojo - tam maj hodně optimistickou brzdu, když si to koupíš u nich....
no hlavně je to taky dost v rozporu s modelama.
R1 98 větší výkon než R1 02
1000rr 04-05 stejnej výkon jako 954rr 02
954rr větší výkon než K1
No prostě všechno na co jsem mrknul tak je to totální blbost. Na ty po úpravách jsem ani nekouknul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Naposledy editováno 27.08.2010 23:25:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
radi5>GRASSEL> A 200 koní na zadním kole u K5. To neměli ani v mistrovství světa, myslím......
Hovno?! tak to jsem neviděl ale je to blbost.
Kámošovo K6 z AMA od KWS motorsports s upraveným motorem a se vším všudy má malinko přes 190, tuším že 192 na motoru má 204
Ale to je hrozná svině, já vím že někteří mi řeknou že o ní melu furt ale projel jsem se na spoustě motorek a tohle je hrozná píčovina na dvou kolech
Naposledy editováno 27.08.2010 23:28:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Taky to teď nemůžu u Akrapoviče najít. Koukni na stránky Redmoto a u Akrapoviče mají většinou výkonový grafy a zrovna u BMW S1000RR ten Akrap moc nepomůže, ale je to seriózní firma (myslím Akrapovič) tak to klidně napíše. Je to Bávo hold dotažený na maximum už v sérii a jen výfuk nic neřeší, ale je tam vidět, že výkon v sérii je opravdu velký.
GRASSEL>Hovno?! tak to jsem neviděl ale je to blbost.
Kámošovo K6 z AMA od KWS motorsports s upraveným motorem a se vším všudy má malinko přes 190, tuším že 192 na motoru má 204
Ale to je hrozná svině, já vím že někteří mi řeknou že o ní melu furt ale projel jsem se na spoustě motorek a tohle je hrozná píčovina na dvou kolech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
radi5>GRASSEL> Záleží, co v tom motoru všechno je, ale nemožný to asi není.... Pak jde i o to, kolik takhle našláplej motor vydrží. I když Suzuki bejvá držák......
No dělalo to přímo KWS a zatím se mu za 2 sezony propálil akorát píst.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
GRASSEL>RRko 08 když jsem ho měl půjčený od MiloCBR tak nespadnul pod 10tis. ani v zatáčce. Své gsxr držím téměř pořád nad 9tis.ot.
Ahoj,myslím si,že tě tyhle točky na běžný silnici s litrem naopak zpomalujou.A s těma brzdama na měření výkonu-viděl jsem brzdu z rychlíku,ale kdysi mě napadlo,že bude rozdíl v naměřené hodnotě kvůli tomu,že není zaručen vždy stejný moment přitažení upínacích kurt,které upínají motocykl k válcům,dost záleží na odporu který motor musí překonat.Možná mě s toho někdo vyvede,nekonzultoval jsem to s nikým.Možná je tam kontrola momentu.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Naposledy editováno 28.08.2010 00:06:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR | JosephBonanno | 7 | 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno |