Podvozek, přes jeho pohodlnost ve městě, je i při vysokých chylostech naprosto bezchybný. Ani jednou se nezavlnil, řidítka se neklepou, když plave předek ve vzduchu, vše tak jak má být. Motor jde stejně ochotně na 299km/h jako na 200km/h. Tak si říkam, tohle je bomba, co tohle musí dělat po úpravách na okruhu..... to jsem ale nevěděl co mě čeká při brždění z vysoké rychlosti. Neskutečné vibrace do řídítek, naprosto nepříjemné a přivozující pocit strachu!!! Přišlo mi, že se klepe snad celý předek. Hnus. Tohle jsem nečekal.
Je tam někde chyba, asi kotouče ale tohle mi hodně vadilo. Časem si na to člověk zvykne ale jezdit s tím pořád bych určitě nechtěl. To byl také vlastně jeden jediný ale důležitý zápor, který jsme tam našli. Ještě mi přišlo, že se báwu chce nějak ven ze zatáčky ale já mám na svým RR obutou širokou 200 v zadu, tak to je asi zvykem.
V 17:30 motocykl vracíme, naštěstí bez poškození a se snovým výrazem ve tváři. Jediná černá tečka jsou ty vibrace při razantním brždění. Kdo s tím má zkušenost, ať napíše jestli je to tím ABS...
Závěrem: To, že to je pila jsme čekali, v mnohém naše očekávání předčila, v něčem zklamala-to by se dalo odstranit ale určitě jestli někdo máte 454 000,-(cena testovaného modelu) a chcete si koupit superbika, tak tohle je varianta.
Děkuji mému kamarádovi Lubkovi a samozřejmě firmě BMW za příjemné odpoledne.
No a jelikož nebudeme dělat kroky zpět, tak už se těším na RSV4 a na srovnání.
btw: sluší nám to,že?
tak teda srovnání s CBR 1000 RR SC 59:
BMW má užší nádrž, hned mi sedla do ruky, vetší nástup výkonu, je pocitově lehčí tudíž ovladatelnější, obrovský výkonový kopanec nad 11-cti tisíci, stabilnější podvozek ve vysokých rychlostech. To jak BMW táhne od 250km/h pořád až do 299km/h je taky neuveřitelný. Kontrola trakce může být pro někoho výhodou....
Image je na téhle strojovně samozřejmostí.
Pro hondu hraje že mě netahá ven ze zatáček(může být ovlivněno mou pneu), lepší vzhled, nejsem limitován při jízdě po zadním kotrolou trakce a nižžší cena.. Výkonově do provozu, dle mého naprosto dostačující a když chce přední kolo do luftu, tak ti to řekne.
BMW se naptá a vystřelí vzhůru.
Jinak před třemi lety v Birminghanu na výstavě jsem na CBR seděl asi půl hodiny a taky mi hned sedla do ruky ale BMW je už zase jinde. Pokrok nezastavíš.
Naposledy editováno 05.09.2010 07:40:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Hummer>radi5> S tím souhlasím, ale většina lidi chce být klamáno. A lidi co tomu trochu rozumí k nim stejně nejdou.
tak s tím souhlasím nicméně podle mě jim to žere spousta lidí al mohli by udělat objektivní aspoň ty modelový řady co se týče výkonů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Hummer>GRASSEL> To je jeden pohled člověka co má rád motorky a druhý pohled od DK je: Přece mu neřekneme, že je to odhoněnej sráč, když u ná chce utratit peníze. (Jen pro rýpaly, nemám s DK nic společného. ) Pak v grafech uvedou o kolik jejich zásah pomohl a všichni jsou spokojený. A o to přece jde. Né?
Kdyby to bylo tak jak říkáš tak je daleko jednodušší napsat že ten výkon byl větší (před zásahem) a poté uvédst už ty jejich kravinky. To co říkáš není nemožné ale podle mě až moc složitý jelikož by to šlo udělat jednoduššejc a věrohodnějc
Pochybuju že by třeba Murkin vzal na ladění nějakej vyhoněnej sráč s polochcíplým motorem a ladil to.............to je nesmysl jelikož když chceš ladit tak nemůžeš nějakej šrot.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Hummer>GRASSEL> Nevím proč by nemohli ladit starou odhoněnou vránu a jeden graf co se povede potom dát zákazníkovi a uvést na svých stránkách. Necháme to být. Ať si to dělaj jak chtěj, já k ním stejně nepudu. Čau.
Necháme to bejt ale nevěřím že něco společnýho s DK nemáš nedělá tam náhodou tvůj brácha třeba?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Naposledy editováno 28.08.2010 00:41:04
nazlobenej>GRASSEL> Neudržíš plynulost.I tam,kde to máš najeté.Ty otáčky jsou nadsazené pocitově,nebo jsi pomalý,ale efektní.Škoda,že jezdíš daleko,buďto by jsme jeli stejně s polovic otáčkama nebo bych ti s mým režimem jízdy ujel.Samozřejmě že si ji dotočim,ale jen někdy,většinou mi okolnosti nedovolí,a tehdy nemá cenu bejt o dva kvalty níž.
Tam kde to mám najeté se ta motorka nepodívá níž krom rozjezdu nebo pomalejch zatáček. S tou plynulostí nemám problém a pomalý řekl bych nejsem, nebo aspoň zatím mi to nikdo neukázal a to že jsem jel i s vyhlášenejma "střelcema" a jezdím s klukama co jezděj i dromy a příroďáky
to snad není možný ani fyzikálně nebo to nechápu...........jakože jezdím furt na jedničku nebo jak?!
Jinak rád bych se s tebou projel, to není problém ale bohužel až příští rok. Tuhle sezonu jsem dojezdil
Naposledy editováno 28.08.2010 00:47:06
radi5>GRASSEL> Přesně tak. Motor musí být nejdřív ve 100% stavu (včetně filtrů, svíček atd.) a pak má smysl něco ladit.... Jinak jsou to vyhozený love.
prostě podle mě to tam je jeden velkej výmysl a víc bych to nerozváděl. Ty jejich výkony jsou ehmmm zajímavý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
GRASSEL>Jenže to je tím že jste prostě zvyklí na 2V ten kdo je zvyklej na čtyřhrnek a sedí mu tak sedne na 2V a řekne že to nejede. Ve spod jak některý 4V a ve vrchu to chcípne.........
To je prostě ten úhel pohledu kdy si každej hájí svoje.
Já nerozlišuju motorku podle počtu válců ale podle toho jestli mě baví nebo ne a tudíš jsem z obliga
Já vím, ale před 2V jsem měl R6 a R1...Je to všechno o pocitech jak komu co vyhovuje.S tím vrškem máš pravdu,tam jednoznačně vede 4V a je celkem jasný proč
mateshasic>Hondza> jasně, ten výkon co mají naše SC 59 do provozu bohatě stačí ale udivilo mě jak je ta motorka ovladatelná, lehká, jak sedí v ruce a tohle všechno. navíc v prním modelu od BMW...
prostě chápeš, japonci se tady sekají X let na trhu kdo bude mít lepší bajk a do toho přijde BMW a řekne "tak tady to máte a vyližte si prdel"
pd>Já vím, ale před 2V jsem měl R6 a R1...Je to všechno o pocitech jak komu co vyhovuje.S tím vrškem máš pravdu,tam jednoznačně vede 4V a je celkem jasný proč
No jenže třeba R1 a R6 jsou motorky který jedou jen ve vrchu mluvím o tom třeba proto protože jsem vždycky říkal jak 2V táhne odspoda a ona to přitom pravda vůbec není. Některý 4hrnky táhnou líp a ve vrchu se to nedá srovnat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
Jinak to že o lidi se kterejma se dá jezdit fakt rychle je velmi málo nebo spíš skoro nikdo vím už dlouho
Rád se s tebou svezu, tak já si to budu pamatovat a ty to taky zkus nezapomenout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
...můj názor je že co je litr je vše peklo a málo z nás ho využije do maxima.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR
kawapepek>GRASSEL> Já si ten Motoráj kvůli tomu i koupil... Viděl jsem na titulní straně test litrů,tak jsem si ho na benzince koupil... Jinak matka dělá v novinách,tak mám doma každej motočasák na víkend na přelouskání,takže mám dejme tomu přehled...
tímto sis tehdy s Motorájem koupil i fotku mojí oranžový Kawy tam právě mi tekla pravá vidlice, tak kolem ní mám moc pěkně ovázaný provázky z koštěte a tlak v přední pneu jsem blbec ráno nezkontroloval a byl 1,4 - tímpádem Mates Ninju obecně zdrbnul, že se jí nechce do zatáčky
tehdy jsme si tam přesedali z jedný motky na druhou všichni, celej den open pitlane - a třeba mě osobně do ruky padla ta RSV4 ze všech nejmíň: moc malá, tuhá, žádná zábava ani extra výkon...
oxygen>tímto sis tehdy s Motorájem koupil i fotku mojí oranžový Kawy tam právě mi tekla pravá vidlice, tak kolem ní mám moc pěkně ovázaný provázky z koštěte a tlak v přední pneu jsem blbec ráno nezkontroloval a byl 1,4 - tímpádem Mates Ninju obecně zdrbnul, že se jí nechce do zatáčky
tehdy jsme si tam přesedali z jedný motky na druhou všichni, celej den open pitlane - a třeba mě osobně do ruky padla ta RSV4 ze všech nejmíň: moc malá, tuhá, žádná zábava ani extra výkon...
tak to čumím,že to Mates nepoznal,že jede na podhuštěný gumě...To bych poznal snad i já...Jinak uvažuju o koupi ZX-10R,ale mám dilema ZX-10R 2010,nebo 2011??
Jinak v tý oranžádě parádní kousek..
1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR
Já jsem zvědavej na ten novej model, 08ka je celkem pěkná ale ty zrcátka bych Kawa designerům narval do tý jejich žlutý řiti. To je hroznej hnus
a dál zrcátka neřešíš taky, pže vočima furt mžikáš mezi silnicí a omezovačem sem tam sem tam a řadíš a řadíš... dyť to z litrů známe všichni, nee?
na tu novou Ninju 2011 (i další japonce, co snad teď přijdou) jsem taky zvědavej, ale nemyslim, že to báwo překonaj, spíš se někdo víc někdo míň k němu dotáhnou - kdo ví?
Murkin> Kawu ZX-10R 08-10 jsem tady neměl, zatím se nikdo nestavil jen zatím do roku 2007
... tak já se s ní teda stavim, a zadarmo ať nežeru, když tu tak moc prosíte doufám, že k měření nevadí, že ji mám zpřevodovanou nakrátko do síly a krátkej rychloplyn? aspoňže vejfuck mám hnus sériovej
1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR
řekněte si sami: když si čovek dnes pořídí to nový plně vybavený Báwo, jakej závažnej důvod bude mít za pár let k obměně, pokud ho nepoloží nebo nebude mít extra nalítáno -?
1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR | JosephBonanno | 7 | 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno |