,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
A na závěr kvízová otázka, co je nebezpečnější? Favorit při 140ti, nebo Porsche 911? A kdo bude podle chystaného považován za mnohem společensky nebezpečnějšího dle výše pokuty? Má to logiku???
1 reakcí na tento příspěvek Vít Bárta - nový ministr dopravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
A krom toho, nekrákoralo snad to slavné ministerstvo něco o tom, že smyslem bodového systému je přesně tohle, aby tě prachy nezachránili? Tak proč kurva tohle? Za všechny nebezpečné přestupky jsou body. Tudíž cílem tohodle je jen to, aby bohatší podnikatel zaplatil za špatné parkování optimálně 200 000Kč, aby bylo na platy fízlů co to budou vybírat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
kodlisko: já myslím, že to je dobrý chlap, jeho myšlenky mi přijdou docela reálné a uskutečnitelné, pokud mu někdo nebude šlapat na krk.
Aby byl dobrý chlap, musel by mluvit jako chlap a ne jako eunuch.
A které myšlenky máš na mysli? Ty, které říkal včera, nebo ty dnešní? Protože svými zásadovými postoji mi připomíná toho krále "odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil!" Každý den je to totiž jinak. Nejdříve se rozhodne zastavit silniční výstavbu, pak otočí a zastaví železniční. Pak uveřejní seznam zastavených staveb, pak otočí a většinu věcí zase dostaví. Atakdále...
Medved> ty jarni prazdniny jsou dobry, to jsem neznal ... takze tys tu VSE udelal behem jarnich prazdnin v prvaku a pak uz se ti nechtelo zpet na FEL - chapu to dobre?
Jinak na strojarne bylo sejto prvni semestr - ti soudnejsi odesli pred prvnim zkouskovym, ti nesoudni po nem. Po prvnim rocniku nas z 1500 slo dal 750. Promovalo nas 700.
Ne ne, byl jsem 2 roky na FELu a ponevadz jsem vcas neodesel na strojarnu (kam chodili lidi z FELu, kdyz u nas prilis nezvladali), tak jsem presedlal na jinou skolu.
Na bylo v prvaku asi 1000 a ve druhym rocniku uz jen 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
steve4ever>Kdyz uz jsme nacali Baru, co rikate na tema pokut podle vyse prijmu? Sice mi to prijde jako castecne spravedliva vec, ale jsem silne proti tomu, aby radovej policajt mel udaje o prijmech lidi. Jenom ja znam osobne nekolik kluku co u nich delaji a i kdyz jsou v pohode, tak proste nechci, aby mi videli do financnich zalezitosti.
Trochu nerozumím tomu, proš tento návrh podává ministr dopravy? . Já myslel, že toto je spíše v kompetenci ministra vnitra! Zde je vidět, kdo má ve VV větší slovo .
1100Virago>Aby byl dobrý chlap, musel by mluvit jako chlap a ne jako eunuch.
A které myšlenky máš na mysli? Ty, které říkal včera, nebo ty dnešní? Protože svými zásadovými postoji mi připomíná toho krále "odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil!" Každý den je to totiž jinak. Nejdříve se rozhodne zastavit silniční výstavbu, pak otočí a zastaví železniční. Pak uveřejní seznam zastavených staveb, pak otočí a většinu věcí zase dostaví. Atakdále...
no nejlepší je poslední info, že zastavil financování pozemních staveb a naskakuje penále, které zatím stavbaři "velkoryse odpouští", pokud ale nedají slevu(budou argumentovat tím, že odpuštěné penále=sleva), Bárta jim nezaplatí, tak tu máme porušení smluvních podmínek a budem platit-my všichni, takže nakonec ty stavby fakt vyjdou mnohem dáž, než jejich dokončení.
Já ted aměl za to, že to není takový debil aby porušil takhle smlouvu a aby to nás všechny nestálo více, než už tak musí, no zatím vše nasvědčuje opaku...
Pak by už jenom chybělo, aby tu někdo začal s tím, že za to zas může SMK a jeho blbé stavby silnic, které nepotřebuje
1 reakcí na tento příspěvek Vít Bárta - nový ministr dopravy
Ten Bárta dává najevo, že ho to sere, stejně jako mě a mnoho dalších a jestli to dotáhne do konce tak smeknu.
Dopadne to tak, že naše dálnice budou stavět Číňani....., konečně taky budou za něco stát.
PS-doteď jsi mi nenapsal, proč jsi srovnával dopravní zácpu v centru města s komunikací města spojující, kolikrát jsi po 1/11 jel a jak dobře znáš její krizové místa mezi OP-OV, že si dovolíš tvrdit, že nová silnice není třeba(viz tvoje "To znamená že, stručně a jednoduše, na hlavních tazích není doprava přetížená".->27.08.2010 11:26 #80) atd atd.
Bludevil>steve4ever> Já jsem absolutně proti, před zákonem má být rovnost, ne absolutní nerovnost!! Tohle mě tak vytáčí... Co je kurva státu po tom jakej mám příjem a jakej pro mě ta pokuta znamená finanční dopad. OD toho snad makám a buduju si kariéru, abych byl zabezpečený proti nouzi a ne aby mě zkurvenej fízl natáhnul víc jen proto, že mám víc peněz.
A na závěr kvízová otázka, co je nebezpečnější? Favorit při 140ti, nebo Porsche 911? A kdo bude podle chystaného považován za mnohem společensky nebezpečnějšího dle výše pokuty? Má to logiku???
hehe, je mi jasné, že zas budeš mít pocit, že šiju do tebe schválně, ale to je mi fuk
Ono je zajímavé, jak každý znává, že na "západ" od nás jsou vyspělejší, mají lepší systém(ve všem), ale jakmile se někdo pokusí uplatnit tyhle principy u nás, tak tvrdě narazí na to naše vycákovství co?
Myslím, že opravdu nejsi tak hloupý abys nevěděl, proč pokuta dle výše příjmu(Švýcarsko,Finsko) je mnohem účinnější a spravedlivější, než nějaká absolutní hodnota v Kč pro všechny a opravdu se nejedná o dvojí metr, dvojí metr je to vlastně nyní a moc dobře víš proč.
Jo a příklad Favorit a 911 - demagogie největší nenech se vysmát, ale 140 kde? jaké podmínky? Když si budu hrát na tebe, tak Favorit, dálnice, sucho, slunečno, tak 140km/h = stejně bezpečné jako 911
Muze mi nekdo rict, co ma vykon auta spolecnyho s mirou zavineni nehody? Takze kdyz zaparkuju na zakazu napr. s turbodieselovym dvoulitrem, tak jsem se provinil vic nez kdyz tam nekdo parkne hatapku?
A rozlisovat pokutu podle hodnoty auta mi prijde maximalne absurdni idea. Nekdo si koupi drahou karu a zije v byte, jinej splaci hyposku na barak, ma motorku a proto mu vystaci neco levnejsiho. Nebo ma proste jiny priority nez jen mit drahy auto. Tohle mi prijde jako echt populisticky gesto, protoze nejvic se toho chytnou socky, co v tomhle vidi tu "spravedlnost".
Naposledy editováno 31.08.2010 13:24:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
tomiK9>
Dopadne to tak, že naše dálnice budou stavět Číňani....., konečně taky budou za něco stát.
Doufám že čínani dostanou šanci, jsem na to hodně zvědavej, jak to teď zvládnou v Polsku.
focke> Pevně doufám, že naši diskuzi ani ty nebereš jako osobní invektivy
Když začnu nějak popořadě, sám jsem hodně zvědavej jak se Bárta plánuje vyhnout sankčním mechanismům těch smluv... Ty smlouvy asi nikdo z nás neviděl, ale na druhou stranu, tam se hodně hraje na "kamarádství", tudíž srát se do státu je z pozice těhle firem sebevražda.
K těm přetíženým hlavním tahům: od toho je tam to množné číslo, což znamená: ano, jeden tah může být těžce přetížený, ale takový jeden tah ti vyberu kdekoliv po republice. Důležitá je celková dopravní situace v oblasti, kde si troufám říct, že na tom nejste zdaleka nejhůře (samozřejmě je to subjektivní pocit, ale když někde potkáváš pernamentně zácpy a někde ne, tak tě to prostě k nějakýmu závěru dovede. A nedáš přitom na názor lidí, kteří jezdí skoro výhradně v té jedné oblasti, ti logicky nemůžou mít nadhled). Samozřejmě asi po I11 nejezdím tak pravidelně jako kdo tam bydlí,ale je to prostě jedna zmršená silnice, které najdeš všude.
K posledním částem, takže co je na západě, funguje dobře? Opravdu si nemyslím že od nich máme přejímat každou současnou kokotinu, od současného pseudomultikulturalismu přes systém sociálních dávek po neomarxistická opatření.
A na závěr mi osvětli, v čem je demagogické srovnání 911 a favoritu při 140tce za sucha na dálnici? A hlavně v čem je ten favorit stejně bezpečný? Začneme pasivní bezpečností. Tam asi netřeba mluvit. Aktivní bezpečnost: 911 zastaví i s průměrným řidičem ze stovky pod 35 metrů. Favorit bude potřebovat bratru 50m, dle stavu brzd. Zkus si rychlý manévr s fáčkem ve 140, když nepůjdeš přes budku, budeš mluvit o zázraku. Akceleraci jako bezpečnostní prvek nemusíme zmiňovat. Takže rovnost je kde?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
ne, fakt mi tu nepraská žilka, ani do ničeho nemlátím
K těm silnicím-já kdysi říkal, že hlavně potřebujeme dálnici, která je už ale víceméně dostavěna. Silnice 1/11 je taky důležitá tepna, ale kdyby nebyla(nová část 1/11), holt by se muselo bojovat dál a určitě bych tu neřval, že potřebujem novou 11ku, spíš mi jde o to, že ta stavba už je rozjetá, je v tom utopené moře peněž(odminování lesů kolem Hrabyně, rozsáhlé terénní úpravy + už stojí základy kaskády mostů právě přes Hrabyňské údolí) a její přínos pro kraj je nezpochybnitelný, ale přes to vše se spíš pozastavuju nad tím, jestli se nakonec neukáže, že ve výsledku by bylo mnohem levnější tu cestu dokončit, než stavbu přerušit...a to nepaltí jen pro cesty v SMK, ale všechny rozestavěné silnice po celé ČR(byť většina z nich je u nás)
Přes firmy/smlouvy a pod. jsi kvalifikovanější jak já, já jen můžu zpracovávat, co jsem kde čet-že např. velké firmy mají monopol na takto velké zakázky a i když nevyhraje firma X, ale Y, většinou se stejně na dané zakázce firma X přiživí jako subdodavatel, neboť firma Y i přes svou velikost není schopna zvládnout danou stavbu jen svými silami, proto bych se nedivil, kdyby do té soudní pře společně šly...a kdyby vyhrály, třeba ne v ČR, ale u Evropského tribunálu....a my budem platit jak blbí.
ad to Fačko a Porsche - chtěl jsem tě navést k tomu, že jde o podmínky a ne o absolutní rychlost jako takovou, protože při konstantní ryhlosti 140km po rovné cestě bez náhlých změn jsou obě auta stejně bezpečné(beru teda, že Fačko není shnilé jak pytel brambor)
A co se týče pokut-dneska na movitější řidiče platí jen body a to sem tam, nicméně než nějaké pokuty dle výše platu mě mnohem víc sere "zelená elektrika", na kterou budem jak blbí paltit všichni a nebude to jen za to, co si propálíš doma, ale budeš platit za tuhle zkurvenou elektriku i firmám, které vyrábí pomocí el. energie(všechny) a kterým rovněž vzrostou náklady.
PS-jestli tě sere, že by se mohl nějaký fízl dozvědět kolik bereš, tak buď v klidu, tohle si zjistí i defacto jakákoli úřednice v bance a nemusí být ani z tvojí "mateřské banky"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Represe má dolehnout na každého stejně, což se právě teď bohužel neděje.
Druhá věc je to nahlížení do majetkových poměrů každým policajtem-takhle bych to určitě neřešil... Asi bych to řešil nějakym centralizovanym systémem, kde by policajt nahlásil přestupek a obvyklou výši pokuty a ono by mu to vyplivlo kolik má chtít přesně.
1 reakcí na tento příspěvek Vít Bárta - nový ministr dopravy
fockewulf>No začíná se to pěkně vyvíjet z tohohle téma si udlám asi "sledování" Bárty a celých VV...zatím mají nejlepší náběh stát se druhými Zelenými
Souhlas, skonci v pristich volbach jako Bursik a spol. a dobre jim tak.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
Bludevil>Doufám že čínani dostanou šanci, jsem na to hodně zvědavej, jak to teď zvládnou v Polsku.
tos myslel doufám ze srandy !!!
vždyť oni podstřelili cenu o víc než 1/3 aby se dostali na Evropský trh.. pak příjde invaze levných číňanů na práci a Evropa půjde do kytek.. OMG
snoopy_mk>tos myslel doufám ze srandy !!!
vždyť oni podstřelili cenu o víc než 1/3 aby se dostali na Evropský trh.. pak příjde invaze levných číňanů na práci a Evropa půjde do kytek.. OMG
přesně, materiál a lidi si dotáhnou ssebou, a hlavně ty lidi odsud už nevypakujem
snoopy_mk>tos myslel doufám ze srandy !!!
vždyť oni podstřelili cenu o víc než 1/3 aby se dostali na Evropský trh.. pak příjde invaze levných číňanů na práci a Evropa půjde do kytek.. OMG
Neříkal bych tomu podstřelili... já tě chápu že jako zástupci stavebních firem ti asi leží v žaludku, ale já zas mám celkem předmět jak to chodí s veřejným zadáváním ve stavebnictví a jak je to s jejich naceněním. Aspoň se zredukuje neschopnost a zároveň přestřelenost cen lokálních dodavatelů.
Oni, pokud by stavěli pod náklady, tak v případě tak ohromné investice jako dálnice to mohou udělat jednou a ne víckrát, to by si srali do vlastního hnízda. Ale pokud ukážou, že se to dá v evropských podmínkách za evropských předpisů udělat o třetinu levněji, mají naši dodavatelé nad čím přemýšlet. Kvalitou už horší než lokální být nemohou, to už snad technicky ani nejde...