Když motorka stojí dýl, přijdu, cvrnknu do startéru a naskočí.
Když ale chci nastartovat jakmile to chcípnu, nastává problém.
Můžu umačkat čudlík jak chci a nic.
(pro rejpaly: klíček otočenej, chcípák vyplej, není na bočním stojánku...)
Prostrík sem všechny kontakty, spoje atd, rozebral spínače, překontroloval pojistky,
obešel sem start čudl abych zjistil estli to neni jim a nic...
Problém bude jinde...
Máte někdo návrhy co bych mohl zkusit...???
Díky, sem z toho už relativně zoufalej...
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - problém s elektrikou
takže předpokládam, že obě tyhle věci musí bejt seplí...
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - problém s elektrikou
proměřil spínačku při sepnutí - všude před i za pojistkou proud byl...
Když sem odpojil spínače a proměřoval kontakty, tak ten k chcípáku byl živej,
ale ten k čudlu startéru už ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - problém s elektrikou
Nowi>Takže: na relé sem z5 připojil kabeláž,
proměřil spínačku při sepnutí - všude před i za pojistkou proud byl...
Když sem odpojil spínače a proměřoval kontakty, tak ten k chcípáku byl živej,
ale ten k čudlu startéru už ne...
No vidíš, a zrovna ten čudl a to tady už o něm byla řeč že by zoxidované kontakty? Rozebrat se to dá, takže máš co dělat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - problém s elektrikou
Ukostril sem jen G/R vetev u rele a starter toci pri cvaknuti start cudlu...
tzn ze bude chyba v spinaci spojky bo cidle neutralu (ktery vim ze nejde) bo v cidle stojanku jestli to dobre chapu....???
Naposledy editováno 05.09.2010 19:56:33
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - problém s elektrikou
Naposledy editováno 05.09.2010 22:12:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - problém s elektrikou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - problém s elektrikou
Nowi>Mates31> Ha, to mi nenapadlo... prave je zakerny, ze ta kontrolka funguje, ale ze by teda cidlo jako takovy neseplo...? no zejtra zkusim... Dík
Co zas vymejšlíš, dyť ses dopátral, že ti nefakčí čudl na řídítkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - problém s elektrikou
Takže to znamena, že chyba v čudlu u starteru vyloučená...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - problém s elektrikou
PS: zejtra ale makam od 04:50 hod, tak bych si musel máknout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - problém s elektrikou
Nowi>dva_hrnce> toooviš, třeba na alpovi vid?
PS: zejtra ale makam od 04:50 hod, tak bych si musel máknout
Jasný, z Plzně to máš kousek třeba sem i dojedeš
A náladu moc doubrou nemám, s Nowim je domluva, prd tomu rozumí ale bude se v tom vrtat a snad ani nechápe princip žárovkový zkoušečky a co po něm chci
Snad normálnímu člověku jejasný, že s žárovkovou zkoušečkou odzkouší postupně vše co se podílí na tom obvodu a najde problém, ale Nowi ne, to je snad kuchař nebo já nevim
Ohmův zákon, jednoduchý obvody atd se bralo na ZŠ.
A jako už neradím a nepíšu, vše už jsem napsal a myslim dost vyčerpávajícím způsobem
Dingo>....to je snad kuchař nebo já nevim
Ne tak úplně, momentálně studuju práva
(Každopádně mam za sebou elektro průmku, ale to sem úspěšně vytěsnil z hlavy )
Ale helpnul si mi, dík Ti za to...
Naposledy editováno 05.09.2010 22:53:36
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - problém s elektrikou
Nastartovat přeci musíš i s vyklopeným stojánkem ne? Podle mne je ta konstrukce všude +- stejná. Nevím, jak moc je to vymšlený u Transu, fyzickou zkušenost s tím nemám, ale u GSXFka je tak, že:
Nastartuješ když je:
1) vymáčklá spojka, zapalování na "ON", chcípák na "ON", neutrál, sotjánek "ON" a tlačítko "start" nebo
2) vymáčklá spojka, zapalování na "ON", chcípák na "ON", rychlost, stojánek "OFF" a tlačítko "start"
U Transu je nějaká šílenost?
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - problém s elektrikou
A to je právě ono, že Nowimu kontrolka někdy svítí a nekdy ne, takze to ten neutrál vyhodnocuje jak kdy, ale osobně bych tam chybu taky nehledal, spis v tom chcípaku nebo startčudlu..
Nowi, kdyz to nereaguje, tak to nereaguje na stojánku ani se sklopeným? Za pokus by to stalo, ale pokud startuje ze sedí na moto, tak bych to na čidlo policajta neviděl..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - problém s elektrikou
Black_Shots>Pls vysvětlete mi někdo, jakou má spojitost spínač stojánku se zapalováním?
Nastartovat přeci musíš i s vyklopeným stojánkem ne? Podle mne je ta konstrukce všude +- stejná. Nevím, jak moc je to vymšlený u Transu, fyzickou zkušenost s tím nemám, ale u GSXFka je tak, že:
Nastartuješ když je:
1) vymáčklá spojka, zapalování na "ON", chcípák na "ON", neutrál, sotjánek "ON" a tlačítko "start" nebo
2) vymáčklá spojka, zapalování na "ON", chcípák na "ON", rychlost, stojánek "OFF" a tlačítko "start"
U Transu je nějaká šílenost?
O stráku dříve máš schema tak se podívej a pochopíš jaký na to má vliv teda pookud pro tebe není dioda a vypínač španělskou vesnicí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - problém s elektrikou
E: PS: Tedy až na to, že dle schématu lze nastartovat bez spojky s neutrálem na stojánku, nebo se spojkou+rychlostí+zaklopeným stojánkem. Ta spojka je rozdíl od GSXFka, já ji musím mačkat pokaždý.
Naposledy editováno 06.09.2010 15:05:45
Black_Shots>Dingo> Jj, mrknul jsem na to, je to stejný schema jako na GSXFku. A v podstatě tak, jak jsem popsal slovně v příspěvku #48.
E: PS: Tedy až na to, že dle schématu lze nastartovat bez spojky s neutrálem na stojánku, nebo se spojkou+rychlostí+zaklopeným stojánkem. Ta spojka je rozdíl od GSXFka, já ji musím mačkat pokaždý.
Honda to má prostě vymakanější
Naposledy editováno 06.09.2010 17:30:59
dva_hrnce>Dle mého tam žádná šílenost neni a melo by to jít nastartovat na stojánku pokud je tam N..
A to je právě ono, že Nowimu kontrolka někdy svítí a nekdy ne, takze to ten neutrál vyhodnocuje jak kdy, ale osobně bych tam chybu taky nehledal, spis v tom chcípaku nebo startčudlu..
Nowi, kdyz to nereaguje, tak to nereaguje na stojánku ani se sklopeným? Za pokus by to stalo, ale pokud startuje ze sedí na moto, tak bych to na čidlo policajta neviděl..
Hele startuju to ted na hlavnim stojanku, takze asi tak...
No a jak uz sem rikal, pokud ukostrim vetev ve ktery je spojka, neutral a stojanek (cidla)...
pak startuje, tzn že nemůže bejt problém ve start čudlu bo spínačce...
Edit: pro info, teď sem se vrátil ze šichty, 15 hodin v kuse a naspal sem na dnešek 4 hodiny,
sem svěží jak dech zombie... a zejtra hurá zas
Naposledy editováno 06.09.2010 22:04:03
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - problém s elektrikou
V motorkách se moc nevyznám, ale dělám elektro.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - problém s elektrikou
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - problém s elektrikou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro Honda XL 600V Honda XL 600V Transalp | Robek91 | 2 | 5.6.2024 v 22:05 Cortes1079 |
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 1 | 17.2.2024 v 00:35 vilemx |