V hrubých rysech výfukový systém s naladěním,upravit-nastavit podvozek a možná přepáčko.Nejsem rozhodnut ještě pro žádný konkrétní výrobek.Primárně mi nejde o výkon,ale o snížení hmotnosti.
Cílem je zlepšení o 4 vteřiny,tedy pod vysněnou hranici 2:20 v Brně.
Co by zde místní závodníci doporučovali?-tipy a triky,díky.
Naposledy editováno 07.09.2010 19:30:14
Burdez>LukyCat: Jeeeezis hele ja uz na tebe nemam silu cenim si ze mas takovy starosti ale Perna mi stacil.... Napis do jinyho vlakna treba Jak upravit Thundercat boze...
No to je druhá věc-ty by si mi určitě mohl poradit někdo je tak omezený,že ani z fotky nepozná psa od kočky:)))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
Ale jak říkám, tohle se snad teď změnilo a příští rok tam vyrazím. Budu si muset půjčit motorku jelikož tam určitě nebudu brát svojí. Nejradši bych šestku, nebo nějakýho sériovýho litra. Mám možnost si půjčit tu kámošovo K6 z AMA ale nevím, když jsem na tom jel tak je to jedinej litr ze kterýho mám vítr, dělá to hrozný věci.
Časem bych chtěl jezdit příroďáky a doufám že to nebude trvat dlouho
Naposledy editováno 08.09.2010 21:37:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
Burdez>Perňa_81> Tak paky Titax snad nemaji na nic vliv... Ja beru za seriovku:Seriovej podvozek, seriovy komplet vejfuck, zadny Comandery rychlopaly kontroly trakce proste cokoli co nebo pomuze zvednout vykon nebo zlepsuje trakci na vokruhu....
Tak kroužek do originál heftu si snad dát můžu, ne? Nestojí to nic.. A se sériovým "vysavačem" (myslím zvuk) by mě fakt nebavilo jezdit. Vypadá, že budeš v nové kategorii sériovek jezdit sám a budeš tedy nejlepší
A s tou instruktáží - to je věc, která pomáhá i o dost zkušenějším jezdcům. Jsou to důležitý informace, když už čoek neví kudy kam a má v některých částech okruhu "hluchý" místa, aniž by o tom věděl. Nejlepší by bylo bajk osadit telemetrií a zaměstnat nějakýho technika, co zároveň rozumí ježdění ...ale to už jsme někde na úrovni ME nebo MS Tím se většinou odhalí, jak je správný jet anebo co je naopak zbytečný při jízdě dělat.
Ale jelikož my máme zakázanou telemetrii, když jedem sériový CUP , takže poradit v týhle situaci může jen rychlejší "instruktor".
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
GRASSEL>.Padre.> Nojo, mohl bych zavést nějaký protektory na motorky
A neomlátil si jí rám nebo kyvku nebo takový věci žejo Je to jedna z mála nových motorek která mě fakt táhne ale kterou jsem neměl možnost vyzkoušet ale zvuk má šukézní
Ne, rám, kyvka atd jsou ok Všechno je pečlivě zabaleno do carbonu Odnesly to akorát kapoty a řídítko Zvuk má skutečně nádherný a není moc velký rozdíl mezi originálem a LeoVince.. Tedy když pominu design a 8kg dole
MartinR1> Obrovská gratulace k času 2:10!!!!! Parádní výkon Celý víkend jste k tomu spěli a nakonec se Vám to oběma podařilo!! Doufám, že půjdu ve vašich stopách Jen se bojím toho, co budete předvádět příští rok.. To bude 2:08 jak prd!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
Naposledy editováno 08.09.2010 23:33:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
Co já vím, tak není jednoduchý někdy za jiných okolností zopakovat svůj výkon (třeba Libor Milota, když dal na K6 Ohlins, tak to chvíli trvalo, než se dostal na časy s origo. pérováním).. No a já letos vyměnil bajk a bohužel v Brně odkroužil jen 20kol.. Takže bych byl rád i za 2:12. Ale ani to jsem nedal, není to úplně "prdel" zopakovat svůj "standard"..
Samozřejmě, jsou lidi, co v tom neviděj problém a 4s žádná míra.. Vlastně jen největší looseři jdou s časem opačným směrem, než 4s skoky dolů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
Burdez>Perňa_81> Dyk se ti to snazim celou dobu vysvetlit.....
Což samozřejmě já vůbec neocením ...raději zůstanu blbej a nechápavej, než se snažit pochopit tvoje "slušný" vysvětlování
radi5>Burdez> Čus, už máš spravenej ten motor??
Tak dnes dorazila prevodovka komplet jako nova o vikendu by mela bejt moto OK... Nejakej borec mel tri K5kovy motory kompletni bez hlav... Prevodovku pustil za 5ku tak se mi oddychlo... Nahodim svetlo a projedu se v civilu jeste nez to letos definitivne odpiskam... Zaroven obratim razeni chci si na nej zvyknout.....
Naposledy editováno 09.09.2010 10:30:47
1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
edit: tak jsem to hledal a info je teda udajne od nekoho tady z fora a mas pravdu, horciky nejsou zadny, ale vaha u tech OZ a tech racing je pekna... cisla v librach...
1) "klasické" - dávaly se na RSV R 2006-2009, barvy většinou modré a červené, váha 11,85 předek, 17,95 zadek..
2) "O.Z. Racing" - dávaly se na RSV Mille R, roky nevím, já mám třeba na modelu 2000, a dále na RSV Factory, rok 2004-2005, z 99% modré barvy s ražením a černo-červenou nálepkou O.Z. Wheels - váha 7,6 předek, 11,6 zadek
3) "Aprilia Forged Aluminium" - RSV Mille R, rok 2003 (viz Qbi-C a v_max), dále RSV R Factory, rok 2006-2009 + Tuono Factory. Barvy zlatá, modrá a 1% bílá (většinou jen na objednávku). Váha stejná jako O.Z. Racing
4) "O.Z. Magnesium" - pouze na model 2004 RSV Nera, což byla jakási zaváděcí limitovaná edice za šílené peníze. Barva ostře červená. Váha 7,25 předek, 9,75 zadek, kola mají keramické ložiska.
Jinak první varianta se taky cpe na shivery, dorsodura a RSV4. Varianta 3 na RSV4 Factory. Barvy různé, už v tom ztrácím přehled
7,6lbs = 3,45kg
11,6lbs=5,26kg
to neni spatny.. treba gsxr750 k7 ma 4,2kg/5,5kg
jinak jeste tabulka od koldy:
Ráfky bez gum______Originál______OZ______Rozdíl______%
Přední kolo________4,3 kg______3,5 kg____0,8 kg____18.6
Zadní kolo_________7,15 kg_____5,5 kg____1,65 kg___23.1
Celkem_____________11,45 kg____9,0 kg____2,45 kg___21.4
Bez kotoučů, bez rozety...
Naposledy editováno 09.09.2010 10:46:02
Ještě tento postup zopakuju s Marchesini z KTM, až bude čas. Ty kola jsou fakt lehoučký a parádní..
Já koupil z RSV-R Mille (možná to bylo i Tuono R) tyto OZ:
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
na tom neco usetrit uz je fakt vrazit balik do horciku nebo karbonu... a i tak to neni takovej rozdil jako kdyz se vymeni kolo u GSXR z roku raz dva:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
Jinak toto jsoucváhy samotných ráfků, ale na z.kole z RSV je ještě strašně těžkej unašeč s rozetou, oproti KTM víc než o 50%, přitom konstrukčně jsou si podobný. Pravda, hodně dělá ta 530 ocelová rozeta, oproti 520 37z duralové z KTM
Naposledy editováno 09.09.2010 22:23:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
(Dafiťák to prodává taky? Jaká je cenovka cca?)
MartinR1>.Padre.> ahoj a dik za pochvalu ,niceho se neboj ten tvuj cas prijde,treba pristi rok ,mas perfektni pristup a styl, a hlavne pouzivas hlavu ,bojim se o toho kluka BURDEZ ,budu ho pristi rok sledovat jak porychli ,asi nema cenu se tady prit a hadat,ja osobne si necham vzdy poradit at uz je to mistr PERNA nebo FILLA,jo a na pristi rok se fakt hodne tesim, BMW pripravime a bude peklo,jinak prodavam svoji yamahu ,tak se muzes poptat
Neboj ty se nic... Koupil jsem si novej paterak tak nemej obavy..... Lak je hotov tak doufam ze prezije do poloviny sezony.....