Tak uz je na trhu nastupce METZELER Roadtec Z8 Interact novinka 6/2010!!!Zesilene(C)je i dokonce ve 190/50.17.
Naposledy editováno 28.06.2010 22:02:23
Roadtec Z8 Interact TN- nové obutí pro sportovně-cestovní motocykly od firmy Metzeler .
* Technologie Interact TM s novým profilem pláště zabezpečuje precizní řízení za každého počasí
* Nový vzorek pláště s vylepšeným odvodem vody a moderním vzhledem, ale také úplně novým stupněm přilnavost
* Úplně nové složení směsy běhounu s širokým rozsahem použitelnosti pro každý styl jízdy a každé počasí
Speciální verze C - pro motocykly s hmotností nad 240Kg
Základní charakteristika:
CMT (Contur Modeling Technology) - nová generace sportovně-turistického profilu umocněná novým vzorkem ( vyšší odvodové drážky zvyšující kilometrický výkon) => Lehké řízení a vysoká míra bezpečnosti při všech jízdních manévrech => zábava
Rozdílné strunové napětí kostry pláště }Interact technologieTM => 3 zónová kostra pláště > kilometrický výkon a přilnavost v každém úhlu náklonu=> radost při cestování
Nová směs s obsahem SILICI a nano-částic =>Výkon a bezpečnost od prvních kilometrů a za každého počasí => radost při cestování bez problémů
Král je zpátky : představením Roadtec Z8 zkompletoval německy specialista na motocyklové pláště svou řadu produktů radiálního segmentu.
Supersportovní cetovatelé : supersportovní motocykly či motocykly bez kapotáže které využívají jejich majitelé na cestování bez ohledu na počasí. Tito jezdci očekávají od moto plášťů přilnavost, je pro ně však neméně dúležitý i vzhled pneumatiky na ráfku.
Cestovatelé : jezdci pro které výkon znamená : bezpečnost, kilometrický výkon a stabilita
Dojížděči : hledající levnou varinatu v poměru (cena/životnost) ale přitom požadují maximální komfort a dobrý výkon
Všechno na nové Roadtec Z8 InteractTM bylo podřízeno jedinému cíly, řidičově kontrole .
Úpně nový design odvozený od vývoje a vlastností supersportovního pláště Sportec M5 InteractTM nabízí vyšší stabilitu která je také tím správným elementem pro dosažení nového stupně řízení.
Stejně jako M5 InteractTM je dezén vzorku ve tvaru řeckého pí nejen základním rozpoznávacím prvkem výrobku, ale i klíč nové Metzelerem patentované technologii.
Tato technologie díky eleasticitě kostry pláště napomáha optimalizaci tlaku mezi pláštěm a silnicí za každých podmínek jízdy.
Struktura pláště (kostra) : INTERACT TM Technology
Současně s vyvíjením designu nové i Roadtec Z8 InteractTM pracovali inženýři Metzeler na optimalní konstrukcy kostry pláště, která bude schopna odolat zvýšenému výkonu, brzdným silám a bude mít ideální vlastnosti i při zatáčení.
Při porovnání radiální konstrukce Roadtec Z8 Interact TM a Roadtec Z6 Interact TM zjistíte , že nová Z8 používá novou sportovně orientovanou generaci Rayonu v jednoplášťové vrstvě která ve spolupráci s patentovanou 0° ocelovou technologií kordu
vylepšuje řízení, stabilitu při zatáčení a brzdění i s plně naloženým motocyklem.
Roadtec Z8 InteractTM nabízí stejnou technologii vynutí ocelového kordu jako její předchůdce Z6 InteractTM.
Variabilní proces navíjení 0°ocelového pásu garantuje progresivní rozložení tlaku na míru každému úhlu náklonu bez ztráty výkonu.
Vzorek pláště :
Roadtec Z8 InteractTM využívá design nové řady Metzeler se základem vzorku Pí. Oproti vzorku Sportec M5 InteractTM má větší počet odvodových drážek navržených k většímu výkonu při odvodu vody v těžších podmínkách ( jako je vyšší sloupec vody)
Nový vzorek ve tvaru řeckého Pí překračuje tradiční role a požadavky na design běhounu kterými jsou poskytování odvodu vody či estetický prvek.
Dezén InteractTM na Z8 (Z5) je pouříván jako kalibrující prvek který optimalizuje tlak na povrch v libovolném úhlu.
2 reakcí na tento příspěvek Metzeler Roadtec Z8 Interact novinka 6/2010!!!
Naposledy editováno 25.06.2010 22:50:24
1 reakcí na tento příspěvek Metzeler Roadtec Z8 Interact novinka 6/2010!!!
Honza.vtec>Dnes jsem přezul na Z8 Interact C a testoval.Zamračeno,13¨C,moto VFR VTEC.Maximální spokojenost!Pomalejší zatáčky,rychlý zatáčky,limitovaly jen stupačky.Super odezva,okamžitě si získaly mou důvěru.Obě gumy do kraje a stále vynikající přilnavost a držení stopy.S bývalou sadou Avon Storm ST se to nedá srovnat.Avonky v těchto podmínkách normálně klouzaly a řízení bylo mnohem tupější.Mám z nich radost.Ještě uvidíme co dojezd.
udělal jsi mi radost s hodnocením Avonů...mohl jsem je mít za 5000,- za sadu, ale dlabu na to....ještě teda po 3 sadách Z6 Int. přemýšlím i přes obrovskou spokojenost s nima nad Mich. PR2 nebo teda Z8...