Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
pylot>Ďuričko> Na okruhu se jezdi na cas a ne na sirku usmevu.
A uz jsi tam byl ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
meerecheck> A uz jsi tam byl ?
Jo byl.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
pylot>Jo byl.
A vyhrals, soude dle prispevku A byl to okruh, nebyla to Sosnova ?
pylot>Ďuričko> Na okruhu se jezdi na cas a ne na sirku usmevu.
to je samozřejmě blbost ale tu myšlenku sme v tom pochopili..
e: okey, tak beru zpět "pochopili" -> já pochopil, meerecheck ne
Naposledy editováno 26.09.2010 15:49:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Ďuričko> Souhlasim že pokud si chce člověk 100% užít projev V2,je lepší nějakej starší stroj,ještě bez vopičáren(antihop,vyvažováky,tlumiče řízení atd.)Na druhou stranu,když se pak mrkneš na nějakou V2 okruhovku,tak ta většinou všechny tyhle fičury mít musí,protože jinak by se stim nedalo ject,čili ten prvotní názor je asi slepá cesta.Blbý no
Tak to už je zase otázka priorit , záleží na tom kdo co chce a nebo potřebuje , já si třeba jezdím pro svou vlastní radost a rozhodně nehoním vteřiny, takže větší zábavu si určitě užiju bez všech těch "vopičáren" jak píšeš... Na druhé straně, pokud si zajedu na okruh a budu si tam třebas zajíždět nějakej svůj čásek a nebo jen tak nesmyslně kroužit, tak se bez těch fíčůr také v pohodě obejdu... Problém nastane až tehdy, když budu chtít jezdit opravdu na krev a měřit se s ostatníma borcema nebo dokonce závodit! Ale to si pak zase asi nepořídím 916ku (staršího dvouvála) , ale spíš něco co jede opravdu hodně už v sérii a dá se z toho dostat ještě víc , a protože já mám dva válce opravdu rád , asi by to byla 1098ma (1198) i na úkor toho, že to není pila...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Jinak co jsem chtěl říct,bylo o tom,že tyhle naše V2 jsou spíš pro zlost no,ale k tomu dojde každej sám a vyvodí si z toho svoje vlastní resumé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Ďuričko>DMC.motobiker>Jinak co jsem chtěl říct,bylo o tom,že tyhle naše V2 jsou spíš pro zlost no,ale k tomu dojde každej sám a vyvodí si z toho svoje vlastní resumé.
proč jsou pro zlost?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Zkrátka jsem to vzdal
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Jinak samo souhlasim,na silnice úplně v pohodě pro toho kdo ví co ta motorka nabízí,přičemž on právě zmiňované "to" chce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Třeba taky ještě něco časem přikoupím ale vtr se zbavovat nebudu, ono to stejně není moc nákladů navíc.
Mimochodem co máš v merku?
Ďuričko>pylot> Ne,ale občas tam chci a chci jet na něčem,co mi nebude bránit v soustředění na jízdu...pořebuju motorku která drží stopu,má opravdu stavitelný podvozek,dobrý brzdy a jede
Mno je pravda ze na velkym okruhu v rychlostech nad 100kmh muze rozhasenej podvozek asi docela vadit. To chapu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Mam i jiný zájmy takhle skončit nechci. Navíc mě k prodeji motorky dohnaly i další věci,který s tím až tak nesouvisí.
Zatím nic vyhlídnuto nemám...ono je motorek sice spousta,ale když má padnout rozhodnutí je to vždy boj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Stev>Ďuričko> je fakt že takovou situaci trochu i závidím, já bych se nejspíš koukal po suze K3/4 a favorit by byla první ZX10 s tím že bych určitě aspoň udělal brzdy, ale možná bych radši koupil šestikilo, tak pěknej výběr
říkam že si rozumíme dík!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Ďuričko>DMC.motobiker> Jel jsi někdy na 1198?Já jo a jestli tohle není "pila" tak už fakt nevím,jede to fakt moc.
Jinak co jsem chtěl říct,bylo o tom,že tyhle naše V2 jsou spíš pro zlost no,ale k tomu dojde každej sám a vyvodí si z toho svoje vlastní resumé.
No povídej jak jede ta 1098? Docela jí na příští sezónu zvažuju. Druhá kandidátka je RSV4 aprilka....Fakt nevim nevim. Nějakej tip?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
GRASSEL>No za mě by to bylo asi tak:CBR 06/08,ZX10R 04/08,R1 04,RSV 03/06,ale nemam je odzkoušený tak nevim...stejně to připadá v úvahu až napřesrok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Z těch motorek co si uvedl nejede odspodu asi nic ta RSV pojede asi nejvíc odspoda, pak fároš a pak zx a r1 ale R1 ta fakt nejede odspoda ani trochu.........
Ten fároš 08 je dobrá motorka, moc příjemná a hezky se na ní jede a je i rychlá (asi první Honda )
Každopádně přeju hodně štěstí ať se ti výběr vydaří a ať se ti i ta situace zlepší
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |