paolo_novy Přidat reklamu

Téma: A je to tady! Z čtyřválce na V2.
14.8.2010 v 22:14
Tak jsem dneska koupil Aprilii RSV1000 Touha vyzkoušet 60´V2 byla silná. 90´jsem už jel ale RSV byla stále výzva! Vím vím....moje časté: "dvouválec nejede" atd. Už po první projížďce jsem si připadal,že jsem snad nikdy na motorce nejel! Budu se muset hodně učit .


Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 15:16 | Nahoru | #481

pylot>Ďuričko> Na okruhu se jezdi na cas a ne na sirku usmevu.


A uz jsi tam byl ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 15:31 | Nahoru | #482

meerecheck> A uz jsi tam byl ?

Jo byl.

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 15:43 | Nahoru | #483

DMC.motobiker>Každopádně o tom V2 není, když tomu příjdeš na chuť, nebudeš chtít jinak...


podpis

A když ne, tak pak koupíš čtyřvála!


taky by se to tak dalo říct no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 15:45 | Nahoru | #484

pylot>Jo byl.


A vyhrals, soude dle prispevku A byl to okruh, nebyla to Sosnova ?

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 15:47 | Nahoru | #485

pylot>Ďuričko> Na okruhu se jezdi na cas a ne na sirku usmevu.


to je samozřejmě blbost ale tu myšlenku sme v tom pochopili..

e: okey, tak beru zpět "pochopili" -> já pochopil, meerecheck ne

Naposledy editováno 26.09.2010 15:49:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 15:51 | Nahoru | #486
meerecheck> Tys asi vazne nepochopil pointu toho prispevku vid. Akorat se tu do me chces obouvat nemam pravdu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 16:01 | Nahoru | #487

Ďuričko> Souhlasim že pokud si chce člověk 100% užít projev V2,je lepší nějakej starší stroj,ještě bez vopičáren(antihop,vyvažováky,tlumiče řízení atd.)Na druhou stranu,když se pak mrkneš na nějakou V2 okruhovku,tak ta většinou všechny tyhle fičury mít musí,protože jinak by se stim nedalo ject,čili ten prvotní názor je asi slepá cesta.Blbý no


Tak to už je zase otázka priorit , záleží na tom kdo co chce a nebo potřebuje , já si třeba jezdím pro svou vlastní radost a rozhodně nehoním vteřiny, takže větší zábavu si určitě užiju bez všech těch "vopičáren" jak píšeš... Na druhé straně, pokud si zajedu na okruh a budu si tam třebas zajíždět nějakej svůj čásek a nebo jen tak nesmyslně kroužit, tak se bez těch fíčůr také v pohodě obejdu... Problém nastane až tehdy, když budu chtít jezdit opravdu na krev a měřit se s ostatníma borcema nebo dokonce závodit! Ale to si pak zase asi nepořídím 916ku (staršího dvouvála) , ale spíš něco co jede opravdu hodně už v sérii a dá se z toho dostat ještě víc , a protože já mám dva válce opravdu rád , asi by to byla 1098ma (1198) i na úkor toho, že to není pila...

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 16:06 | Nahoru | #488

pylot>meerecheck> Tys asi vazne nepochopil pointu toho prispevku vid. Akorat se tu do me chces obouvat nemam pravdu?


příjde mi, že pravdu máš

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 16:11 | Nahoru | #489
DMC.motobiker> Tak asi takhle jsem to myslel akorat jsem myslel ze si to ledaskdo dokaze prelozit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 17:05 | Nahoru | #490
DMC.motobiker> Jel jsi někdy na 1198?Já jo a jestli tohle není "pila" tak už fakt nevím,jede to fakt moc.

Jinak co jsem chtěl říct,bylo o tom,že tyhle naše V2 jsou spíš pro zlost no,ale k tomu dojde každej sám a vyvodí si z toho svoje vlastní resumé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 17:23 | Nahoru | #491

Ďuričko>DMC.motobiker>Jinak co jsem chtěl říct,bylo o tom,že tyhle naše V2 jsou spíš pro zlost no,ale k tomu dojde každej sám a vyvodí si z toho svoje vlastní resumé.



proč jsou pro zlost?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 17:51 | Nahoru | #492
Stev>Jsou náladový,nejedou,nebrzdí,nezatáčí což se naplno projeví až na okruhu...kde navíc hrozí "hasan"...tak se s tím chvíli pereš,přemlouváš a snažíš se jít tý motorce co nejvíc na ruku,ale jí je to jedno,je to jen stroj a pracuje jen tak jak může.Takže výsledek je takovej,že do toho začneš sypat prachy,aby se to jakžtakž vyrovnalo tomu co si představuješ.Zbytečný snažení,navyšovat vložený"investice",přičemž cena stroje klesá.
Zkrátka jsem to vzdal

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 17:59 | Nahoru | #493
Ďuričko> aha, já kdybych to myslel s okruhem vážně tak rovnou koupím okruhovku, na silnici víc koní nepotřebuju a na okruhu se svezu občas pro radost (třeba tenhle rok ani jednou, ale prostě mi to nějak nevyšlo ). Je fakt že jsem podvozek vylepšil, ale to proto že to mělo smysl a zbytek motorky vyhovuje, i když jsem zvědavej jak se to projeví i na tom okruhu Moderní sport to není no, ostatně podobnej pocit můžou mít i majitelé novejch litrů když kolem nich lítaj bavoráky, záleží co člověk chce

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 18:01 | Nahoru | #494
Ďuričko> TLS taky neni zrovna idealni okruhova motorka. Ja myslel ze kvuli tomu ji maj vsichni tak radi ze se na ni musej snazit, nejdriv se naucit a neumi na tom bejt rychlej kazdej jouda.

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 18:22 | Nahoru | #495
No jasně,že to není okruhovka a jasně,že je právě na TLku zábava jezdit,jenže jen do určitý chvíle(do určitý míry nasazení).Jakmile se přehoupneš přes tu mez,zjistíš,že:Vidle prakticky nenastavíš,leda bys je překopal(8000,-),brzdy i s dobrejma deskama,kapalinou a pancířkama nemaj a nebudou mít lineární průběh,leda bys...(7000,-)mohl bych pokračovat,ale co chci řct je asi jasné Prostě to co chci u TL není a nestojí mi to za to,abych do TLka rval prachy,když je už v základu špatný.
Jinak samo souhlasim,na silnice úplně v pohodě pro toho kdo ví co ta motorka nabízí,přičemž on právě zmiňované "to" chce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 18:26 | Nahoru | #496
Ďuričko> Ted jen z ciry zvedavosti... Ty ses dal na okruhovy jezdeni?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 18:42 | Nahoru | #497
pylot> Ne,ale občas tam chci a chci jet na něčem,co mi nebude bránit v soustředění na jízdu...pořebuju motorku která drží stopu,má opravdu stavitelný podvozek,dobrý brzdy a jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 18:44 | Nahoru | #498
Ďuričko> aby se Ti pak nestalo že do toho budeš rvát i s vhodnou okruhovkou desetinásobek částek co jsi psal aby to ježdění mělo trochu smysl a pak zjistil že to smysl vlastně nemá ani tak, nebyl bys první ani poslední mám pocit Hlavně proto se do okruhovýho ježdění nepouštím. Ale chápu to, i když se člověk sveze 5 dní do roka (což samo o sobě dá pěknou částku přes 20 tis.) tak by rád aby mu to fungovalo trochu líp a dneska jsou i vhodný motorky na okruh za pár peněz. Já se zatím nedostal do situace kdy nejsem schopen ubrat pár vteřin jenom tím jak jedu (těch pár úprav snad taky pomůže), a kdyby ano možná by mi to bylo i jedno, hezkej pársetkilometrovej výlet na silnici mi to stejně vynahradí
Třeba taky ještě něco časem přikoupím ale vtr se zbavovat nebudu, ono to stejně není moc nákladů navíc.

Mimochodem co máš v merku?

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 18:59 | Nahoru | #499

Ďuričko>pylot> Ne,ale občas tam chci a chci jet na něčem,co mi nebude bránit v soustředění na jízdu...pořebuju motorku která drží stopu,má opravdu stavitelný podvozek,dobrý brzdy a jede

Mno je pravda ze na velkym okruhu v rychlostech nad 100kmh muze rozhasenej podvozek asi docela vadit. To chapu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 19:00 | Nahoru | #500
Stev> Vím chápu,prakticky sdílím tvoje názory a jako u všeho i tady jde hlavně o peníze.I proto píšu že občas,protože asi stejně jako ty,sleduji počínání některejch rejsků tady z fóra a tam je to jasně vidět.Když nemáš dost peněz,za sezónu,za dvě tě to vysaje a zkončíš.
Mam i jiný zájmy takhle skončit nechci. Navíc mě k prodeji motorky dohnaly i další věci,který s tím až tak nesouvisí.

Zatím nic vyhlídnuto nemám...ono je motorek sice spousta,ale když má padnout rozhodnutí je to vždy boj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 19:04 | Nahoru | #501
Ďuričko> je fakt že takovou situaci trochu i závidím, já bych se nejspíš koukal po suze K3/4 a favorit by byla první ZX10 s tím že bych určitě aspoň udělal brzdy, ale možná bych radši koupil šestikilo, tak pěknej výběr

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

26.9.2010 v 19:06 | Nahoru | #502

Stev>Ďuričko> je fakt že takovou situaci trochu i závidím, já bych se nejspíš koukal po suze K3/4 a favorit by byla první ZX10 s tím že bych určitě aspoň udělal brzdy, ale možná bych radši koupil šestikilo, tak pěknej výběr



říkam že si rozumíme dík!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

27.9.2010 v 10:13 | Nahoru | #503

Ďuričko>DMC.motobiker> Jel jsi někdy na 1198?Já jo a jestli tohle není "pila" tak už fakt nevím,jede to fakt moc.

Jinak co jsem chtěl říct,bylo o tom,že tyhle naše V2 jsou spíš pro zlost no,ale k tomu dojde každej sám a vyvodí si z toho svoje vlastní resumé.



No povídej jak jede ta 1098? Docela jí na příští sezónu zvažuju. Druhá kandidátka je RSV4 aprilka....Fakt nevim nevim. Nějakej tip?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

27.9.2010 v 12:54 | Nahoru | #504
Sefo> Paní dokonalá,měl jsem jí na 15 minut v Mostě,takže to na nějaký velký soudy není.Ale co říkal kamarád,kterej tam byl se mnou a je mimochodem majitelem téměř stockový RSV1000R Factory(jen tlumení má v sérii)tak o něco přesnější řízení,výrazně víc to jede jinak ve v všem dost podobný.Já bych to nechtěl,moc ultimativní a kroužení s Duc je finančně náročnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

27.9.2010 v 14:44 | Nahoru | #505
Ďuričko> No taky jí zkusim tedy, já bych jí totiž docela i chtěl :))

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

27.9.2010 v 16:15 | Nahoru | #506
Ten kdo jezdil na 2V bude nejvíc spokojenej asi právě s GSXR jelikož to má velkej spodek. ZX10 a R1 odspoda jedou dost málo. Další alternativa je R1 02-03, ta má taky hodně dobrej spodek ale nahoře jí chybí radost ze života a ztrácí dech. Samozřejmě ale pořád nahoře jede víc než dvouválec a je to takový kotě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

27.9.2010 v 16:27 | Nahoru | #507
Sefo> No,myslim že budeš nadšenej,když jsem z ní slezl,jediný co se mi honilo hlavou bylo jak na ni sehnat prachy Je to peklo když si člověk zvykne na starou vránu a najednou mu něco otevře oči

GRASSEL>No za mě by to bylo asi tak:CBR 06/08,ZX10R 04/08,R1 04,RSV 03/06,ale nemam je odzkoušený tak nevim...stejně to připadá v úvahu až napřesrok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

27.9.2010 v 16:32 | Nahoru | #508
Ďuričko> Tak nějak to čekám jako kdybych přesedl ze starýho Escortu do BMW :))

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

27.9.2010 v 16:36 | Nahoru | #509
Ďuričko> To chce fakt vyzkoušet, třeba ti nakonec sedne to co ve spod nejede

Z těch motorek co si uvedl nejede odspodu asi nic ta RSV pojede asi nejvíc odspoda, pak fároš a pak zx a r1 ale R1 ta fakt nejede odspoda ani trochu.........

Ten fároš 08 je dobrá motorka, moc příjemná a hezky se na ní jede a je i rychlá (asi první Honda )

Každopádně přeju hodně štěstí ať se ti výběr vydaří a ať se ti i ta situace zlepší

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

27.9.2010 v 17:00 | Nahoru | #510
Sefo> No to spíš kombíková Siera vs. M3 2010 tak nějak bych viděl výstižnější přirovnání

GRASSEL>jojo tobě taky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 WenCa 6276 29.8.2024 v 16:32 Mileek
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr


TOPlist