na další sezónu se pokoukávám na další motorku (bez omezení), ale mám pár podmínek:
chci spíše cestovně založený stroj (abych ujel třeba 500km za den a přežil to)
preferuji spíše velký zátah od spodu než někde navršku
nemělo by to být enduro ( hlavně kvůli mé výšce 173cm )
cenovka by měla být někde mezi 60-75tis
poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto !!!
bikes>vzal bych asi kapotu, na to cestovani bude asi lepsi
to máš pravdu, hlavně na kapotě se dá cestovat vyšší rychlostí ale naháče mají zase svoje kouzlo...1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto !!!
1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto !!!
Dr.Myšák>SV určitě ne... to bych po 50km byl mrtvej
goldwinga1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto !!!
ale projetí na zr-7 se nebráním třeba bych změnil názor
Naposledy editováno 27.09.2010 21:10:33
Dr.Myšák>pokud bych našel moto za dobrou cenu, tak se nebráním nákupu na podzim nebo v zimě, proto se ptám už teď
To nic nemeni na tom, ze si mas koupit to, na co budes mit a co se Ti bude libit a ne to tady porad dokola resit (jako spousta dalsich). 500 km denne se da ujet uplne na kazde motorce, pokud Te ta motorka bude bavit a Tva vyska je naprosto standardni, takze se vejdes uplne na vsechno. Takze kupuj srdcem a neres blbosti...stejne co clovek, to nazor a ve finale to budes platit Ty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto !!!
Dr.Myšák>Fazer 1000 je drsnej, ale cena trošku vyšší :) no s tím zr-7 popravdě asi ne... 5ti stupňová převodovka je blbá a navíc na 5tku točí stejný otáčky při stejný rychlosti jako er-5 na 6tku, to bych si moc nepomohl
ale projetí na zr-7 se nebráním třeba bych změnil názor
kdysi jsem měl taky ER5 (a ve stejné barvě) a vybíral jsem mezi ZR7S,XJ6,CBF600S a nakonec jsem šel do B6S. Chtěl jsem 4vál a mě 6 stačila a ani teď nepociťuji potřebu měnit. Ono 37 kW nebo 57kW je taky rozdíl. Někdo doporučuje jít hned do litrů, záleží čistě na tobě na co máš a co se ti vlastně libí.
Naposledy editováno 27.09.2010 23:12:06
lan>kdysi jsem měl taky ER5 (a ve stejné barvě) a vybíral jsem mezi ZR7S,XJ6,CBF600S a nakonec jsem šel do B6S. Chtěl jsem 4vál a mě 6 stačila a ani teď nepociťuji potřebu měnit. Ono 37 kW nebo 57kW je taky rozdíl. Někdo doporučuje jít hned do litrů, záleží čistě na tobě na co máš a co se ti vlastně libí.
kdo ví jestli to není tvoje er-5tka, protože první majitel v čr byl z ostravy jinak díky za názor1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto !!!
Naposledy editováno 28.09.2010 11:43:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto !!!
trigr>nechci se opakovat ale jukni na GSF 1200S Bandit(Vzduch-olej). Motorka mnoha možností...pohodlná, rychlá, zábavná a dle mě jedna z nej motorek co jsou tvoje požadavky splní s absolutním přehledem.
díky bandit je bandit, jen se děsím tý váhy1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto !!!
Dr.Myšák>díky bandit je bandit, jen se děsím tý váhy
Ač jsem ho sám nikdy neměl, párkrát jsem měl možnost se na něm svézt a porovnat ho s 1000 Fazerem, kterého jsem dříve vlastnil. I přes svojí vyšší hmotnost je to obratná motorka a za jízdy tu váhu stejně nevnímáš. Dá se s ní jezdit pěkně svižně. Motor dodává dostatek výkonu téměř v celém spektru otáček a tím pádem budeš mít výkonu stále dost. Pětistupňová převodovka je spíš výhoda než nevýhoda. Jen brzdy mě přišli oproti FZS trošku slabší, ale to je asi spíš o zvyku. Tohle samozřejmě neber jako bernou minci. Co člověk to názor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto !!!
trigr>Ač jsem ho sám nikdy neměl, párkrát jsem měl možnost se na něm svézt a porovnat ho s 1000 Fazerem, kterého jsem dříve vlastnil. I přes svojí vyšší hmotnost je to obratná motorka a za jízdy tu váhu stejně nevnímáš. Dá se s ní jezdit pěkně svižně. Motor dodává dostatek výkonu téměř v celém spektru otáček a tím pádem budeš mít výkonu stále dost. Pětistupňová převodovka je spíš výhoda než nevýhoda. Jen brzdy mě přišli oproti FZS trošku slabší, ale to je asi spíš o zvyku. Tohle samozřejmě neber jako bernou minci. Co člověk to názor.
líbí se mi bandit, ale to už bych šel do toho polokapotovanýho a co se týká spolehlivosti, tak je spolehlivej?Naposledy editováno 28.09.2010 16:13:48
Co se týče spolehlivosti, tak Bandit patří mezi motocykly s největší spolehlivostí. Zaleží samozřejmě ovšem na majiteli. Motor je původem z GSX-R1100 a zde je nastaven na mnohem menší výkon tak že by měl dost vydržet. A mnohé testy banditů v renomovaných časpisech to jen potvrzují.
nějaké info najdeš zde
BANDIT PAGE
Naposledy editováno 28.09.2010 17:37:01
2 reakcí na tento příspěvek Výběr moto !!!
FiFi.>Hele, s tim SV to neni tak hrozný, kámoš absolvovla vejlet 440km s dvácama na SV 650N, rychlostma 80-100km/h a nějak zničenej taky nebyl.. Jinak za mě Fazer 1000
ale když se na to SV podíváš, tak ty řídítka sou hrozně nízko jinak Fazer 1000 je krááááááásňoučkej, ale nvm s tou cenouZatím to vidím na VFR 800 nebo Bandita 1200, pokud by bylo víc penízků, tak možná Fazer 1000 nebo Hujda X11