vim, že těchto témat je tu asi milion, ale nikde jsem se nedočetl jak vyřešit problém při startování, pokud motorka stojí přes noc někde kde je třeba 10 stupnů. Dokonce jsem našel téma, kde to borcovi nestartuje za tepla. No a já mám právě problém, že za studena mi to třeba na dvě vteřiny naskočí, zabrumlá a chcípne a pak už jen točim startér a pak už se ani ten startér neprotočí (mám neutrál, zmačknutou spojku, chcípák na "ON", puštěnej benzín). Když to chvilku nechám (cca 2 min), tak zas roztočím startér, ale nechytne. Jinak to jde celkem v klidu roztlačit. A když pak vyjedu a zastavim někde na křižovatce, tak zas chcípne (nejspíš že je úplně studená), takže musim jezdit chvilku s mírnym sytičem a pak když se zahřeje, tak už neni nejmenší problém. Tak doufám, že se najde někdo kdo by věděl co s tim, protože vždycky 20 minut šaškovat v garážích než vyjedu mě už nebaví
P.S.: Kámoš co měl stejnej problém na babetě(), tak nechal zabrousit ventily a prej pohoda. A pak mě napadlo jestli to neni tim nastavením průtoku benzínu co maj GSka (pořád moc nechápu k čemu je ta prostřední pozice)
Díky za radu.
1 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
1 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"
Jinak, že netočí bych viděl na slabší baterku, která nerozdejchá to točení startérem.
To že chytá až po delším točení a pak vůbec, je možná blbě zaplej sytič (uchlastáš), pak nechce startovat.
Muže to bejt mraky věcí. Přes zimu dej minimálně svíce a nech seřídit ventily, karburátory.
Blaaazin>Dr.Myšák> Sorry Když to zkusim nahodit bez sytiče, tak právě naskočí na tu chviličku a pak umře. A když to zkusim se sytičem, tak mi přijde, že to nemůže roztočit, takže se sytičem si neškrtám. Ten sytič pak dávám když to roztlačuju.
sytič nemá jen vyp/zap mužeš ho dát třeba i do půlky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Dr.Myšák>CharlitoCZ> yes, taky sem měl takovej problém na kawě, točil jsem starérem a motor ne a ne chytit špatná baterie ikdyž jsem ji celou noc nabíjel a ráno to hned zkusil, ale někdy motorka zázrakem chytla, někdy ne podle toho jak se jí chtělo
baterka je hrozná ludra...může to mít vliv na tisíc věcí...o kterých by tě ani nenapadlo přemýšlet, že můžou s baterkou souviset
1 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"
no a jinak si jeste pravdepodobne nenasel tu spravnou polohu sytice na kterou mas startovat studenej motor...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
vilem>jak se tu uz psalo tak zacni od baterky. pokud nemas gelovou tak to klidne ozkousej tim ze budes studenou motorku startovat pres auto. pravdepodobne zjistis, ze to je fakt baterka.
no a jinak si jeste pravdepodobne nenasel tu spravnou polohu sytice na kterou mas startovat studenej motor...
Jestli s tím baterka neotočí, tak zkus jinou, nebo přes kabely, jak tu někdo psal.
Jak to čapne, tak stáhni sytič, aby to tak neřvalo, ale zas ti to nesmí zdechnout. Já nechával u ER-5 něco kolem 2000 ot. Za chvíli to mlžes stáhnout úplně, ale zas si to hlídej plynem, ze začátku to má tendenci chcípnout.
Anebo jeď chvilku s tím polovičním sytičem, ale nesmíš na něj zapomenout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Dr.Myšák>to je podle mě kec, ikdyby tam měl půlku sytiče nebo plnej sytič, tak ta motorka nastartuje
GSko sem mel a za studena bylo hodne naladovy. az sem se bal jestli nahodou nema nejaky italsky predky.
mozna to ale bylo tim ze sem nemel OK baterku, tak sem musel vic laborovat.
ale pri aktualnich nocnich teplotach bys to bez sytice nenahodil na 99%
Dr.Myšák>to je podle mě kec, ikdyby tam měl půlku sytiče nebo plnej sytič, tak ta motorka nastartuje
neni pravda, jak jsem už psal, u kawy jsem musel taky dost laborovat než jsem se naučil jak sytič používat, po seřízení to bylo o dost lepší, ale určo nebylo jedno, jak ho tam dám
2 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"
Baterie je zalad hlavne na ty "meziteploty" kdy se musi obcas motorem vice protocit. To, ze ti to chytne na roztlaceni opet napovida o satnem stavu baterie.
A jeste mi prosim te vysvetli, jake ze to ten tvuj kamos na babete zabrusoval ventily, kdyz je to 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
vilem>GSko sem mel a za studena bylo hodne naladovy. az sem se bal jestli nahodou nema nejaky italsky predky.
mozna to ale bylo tim ze sem nemel OK baterku, tak sem musel vic laborovat.
ale pri aktualnich nocnich teplotach bys to bez sytice nenahodil na 99%
nemate pravdu panove. Moje GS chytne na prvni tuk pri jakekoliv teplote.sytic pouzivam jen abych hned po nasrartovani nemel tak proklate nizky volnobeh, pokud je zima.ale samotny start sytic v zadnem pripade nevyzaduje. Cistite tomu obcas karburatory a serizujete podtlaky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
špilas>nemate pravdu panove. Moje GS chytne na prvni tuk pri jakekoliv teplote.sytic pouzivam jen abych hned po nasrartovani nemel tak proklate nizky volnobeh, pokud je zima.ale samotny start sytic v zadnem pripade nevyzaduje. Cistite tomu obcas karburatory a serizujete podtlaky?
a nemáš moc bohatou směs?
1 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"
1 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"
2 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
dareckov>Proč startovat se spojkou? Chci to slyšet.
se spojkou neroztáčíš převodovku a podle mě při startování startém je každej díbek energie potřeba, tak nevím proč bych ji zahazoval2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Dr.Myšák> se spojkou neroztáčíš převodovku a podle mě při startování startém je každej díbek energie potřeba, tak nevím proč bych ji zahazoval
No hujda mi drží a ta v životě asi nestartovala se spojkou U suzuki to beru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
dareckov>Proč startovat se spojkou? Chci to slyšet.
dřív to bylo u aut.pokud si měl zmáčklou spojku, tak si ulevil autu tim co pise Myšák. Dnes už to je jedno. Já konkrétně mám na spojce čidlo, talže bez něj nenastartuju. V aute spojku mackam jak kdy no...pro jistotu kdybys tam nahodou zapomnel kvalt a drcl toho pred tebou. Jo jinak znam lidi...co umi nahodit auto i s kvaltem bez spojky...zajimava podivana...akorat mam dojem, ze tankuji specialni klokani benzin...Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 9 | Včera v 21:36 jandaxx |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 22.6.2024 v 07:45 MungoJerry |