Tady je s ní video od Kawasaki
2 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
207 koni ? Neznam nikoho kdo by dokazal vyuzit dnesnich 90 kw na zx6r na plny vykon, na zx10r je to nejakych 125kw, tudiz tenhle vykon je nekde hodne za hranici pouzitelnosti v normalnim provozu.
Ale jinak je fakt hezka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
Creck>Maska nic moc, design... kdyz dneska postavim veskere nejnovejsi modely vedle sebe a natru je cernou barvou, nikdo z boku nepozna co je co za motorku.
207 koni ? Neznam nikoho kdo by dokazal vyuzit dnesnich 90 kw na zx6r na plny vykon, na zx10r je to nejakych 125kw, tudiz tenhle vykon je nekde hodne za hranici pouzitelnosti v normalnim provozu.
Ale jinak je fakt hezka
Vtip je v tom, že právě tohle není moc motorka do "normálního" provozu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
Danke>Vtip je v tom, že právě tohle není moc motorka do "normálního" provozu
Samozrejme ze tim ,,normalnim provozem,, jsem myslel ze jedes neustalou kudlu okolo 150 km/h, tak vetsina motorkaru jezdi.
2 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
Prasouš>Kabát neřeším, jde mi jen o to jak bude fungovat na okruhu a upřímně pochybuju že ten slibovaný výkon bude mít
Kabát neřešíš a lamináty máš v airbrushi?
1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
Naposledy editováno 08.10.2010 17:39:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
JirkaXJR1200>Creck: počkat, když jedu v tahu 150 tak jedu kudlu? to budu muset asi přehodnotit teda, protože mě se zdá, že jedu tak akorát. Jinak k té motorce: rád bych se na ní svezl, to zas jo, abych měl i srovnání..ale obecně se k nejnovější generaci motorek stavím spíš negativně.. připadá mi, že už nemají duši a originální osobnost a všechno je to na jedno brdo...a 209 koní mimochodem využije opravdu málokdo i na okruhu natož v provozu.
Co to melete s tim vykonem? 209 koni se da vyuzit naprosto bezproblemu a nemusi na to clovek nic moc navic umet. Az to bude mit 300-500koni tak se muzem zacit bavit, ale jinak placate blbosti.
1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
Vejmi>Bubrak ZX10R> my "obycejni" nevyuzijem vykon ani R1 04.. natoz tak 209 koni.. ty to mozna vyuzijes s prehledem.. kdyz na dalnici zadas plnej a pojedes rovne milion km/h
Ty si nikdy nemel plnej plyn v hornich otackach? Ja na tom nevidim nic zvlastniho ci neobycejneho.
1: využití výkonu - výkon využije naprosto každej i kdyby vytočil jen první rychlostní stupeň tak využívá plnej výkon.
2: podvozek využije taky každej a co to vlastně je?! Podle toho nejvíc využije podvozek kdejakej Pepík co pojede na rozbouraný asfaltce jelikož tam bude podvozek nejvíc naplno využívat jeho schopnosti a potenciál
3: brzdy, brzdy využije taky každej a nejvíc asi ten kdo bude mít vzhledem k rychlosti nejmenší brzdnou vzdálenost
Tak kucí, mě by to mimo Bubraka taky zajímalo co to vlastně "využít" znamená
1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
Kubát>je to asi první japonská motorka od dob GSXR 750 z 84, kdy seriovka pro normální provoz je odvozena od závodního speciálu. ale je vidět že racingové oddělení tahalo za delší konec než kluci od designu. ten předek je hnus je to jako by vyvíjeli celý rok závodní motorku a týden před výstavou někdo došel s tím, že na to musí honem navěsit světla a všechyn věci do provozu
co je hnus pro tebe, nemusí být hnus pro ostatní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
Když pojedeš trasu na maximum co to jde ale nebudeš řadit vyšší jak třeba 2,3 rychlost tak přece nejde říct že nevyužíváš výkon..........co to je za blbost?!
Jinak k tvojí otázce.......
Málokdy (když nepočítám vyjížďky v kraťasech a tričku, nebo někam na rekreační čumendu) pustím motorku pod 9tis. otáček a to mluvím o zatáčkách. Jenže samozřejmě pokud je vracečka která nedovolí víc jak 1 rychlost a třeba 5 tis otáček tak nejde říct že někdo nevyužívá plnej výkon...........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
Vejmi>takovou motorku jako celek dle me (co clovek to nazor) lze vyuzit jedine na okruhu. Podle me vyuzit motorku znamena z ni vyzdimat co nejvice a to se zmeri casem na okruhu. Bud jedes jak Pepik a jedes kolo pomalu, nebo vyuzijes vykon, potencial podvozku, maximalni brzdy a to se odrazi i na case. Samoze zas kdejakej pepik co nema najezdeno ten rychlej cas neda, ze.. to je dle me vyuzit motorku.. Tak a do me
A jsme u toho, každej o tom povídá ale pak odpovědi nedávaj vůbec smysl
Za prvý nevidím důvod proč by se to "využití" mělo týkat jen okruhu.
Za druhý, kde poznáš hranice toho na co ta motorka má a nebo už ne?!
A za třetí taková zásadní otázka nebo spíš odpověď, když totálně rozhasíš u motorky podvozek a zajedeš s ní maximální čas třeba 2:25 a víc to prostě nepůjde, pak ho nastavíš dokonale a vystřelíš nejlepší čas třeba 2:15............
V obou případech využíváš na plno potenciál motorky ale jsou zásadní rozdíly v časech takže je to vlastně úplná kravina
Naposledy editováno 08.10.2010 18:42:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
Frki>GRASSEL> V tomdle se s člověkem co jezdí okruhy neshodneš ani kdyby si mu poslal zlaté prase
V čem myslíš?!