Tady je s ní video od Kawasaki
Další věc je ta že jízda rovně vyžaduje taky velice dobré zacházení a reflexy, ne každý umí jezdit rovně jak se všude povídá.
Navíc Bubrak jezdí sprinty takže mu tenhle druh zábavy prostě sedí
JirkaXJR1200>GRASSEL: no počkej počkej my si nerozumíme.. za prvý jsou trasy, kde se jednoduše nedá jet na plnej výkon... za druhý, pokud je trasa techničtější a maximálně budu řadit 2 a 3, ale budu to držet v otáčkách 9 tisic, tak podle mě využívám plně výkon, i když jedu reálně pomaleji než na pětku (ale výkon v otáčkách je pořád stejnej).
v tom případě ale když pojede někdo v zatáčce kde se dá jet plná 3 na jedničku ale vytočenou tak využívá naplno výkon podle toho co jsi řekl takže to vlastně zvládne každej trouba.
1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
JirkaXJR1200>GRASSEL: ne, myslel jsem to tak, že pokud je zatáčka, která se dá projet na trojku v 9tisicích, tak naplno využívá výkon ten, kdo ji projede na trojku v 9 tisicích.
Pak ale využíváš zatáčku a nemá to nic společnýho s výkonem jelikož výkon máš plnej na jakoukoliv rychlost ve vrchních otáčkách
Když budeš mít gumy horší tak mezitím co jinej jí projede na tu trojku tak ty jhen na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
JirkaXJR1200>GRASSEL: napiš svoji definici plnýho využití výkonu motorky
Celou dobu ti tady říkám že je to blbost, já nikdy nikde nemluvil o "využití motorky" jelikož je to podle mě blbost tudíš ani nemám žádnou definici.
Jak už jsem řekl tak výkon využije každej kdo vytočí byť jen jedničku do plných otáček, podvozek využije maximálně ten kdo pojede na rozsračkovaný silnici jelikož bude nejvíc pracovat............
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
Každý to bude problematiku "využití motorky / potenciálu / výkonu" bude chápat jinak.
Využití výkonu, to využívá každý kdo dotahuje plyn nadoraz, a řadí v "max" otáčkách. Což dělá každý alespoň jednou za čas.
Využití motorky, tak to dělá taky každý tím, že už na tom jezdí.
Využití potenciálu potažmo obě dvě věci najednou. Rozdíl mezi cestou a okruhem je ten, že v poměru délky trasy ku času využití max potenciálu stroje je akorát rozdílnáý. Prostě městem pojedu pod možnosti moto, zatím co mezi obcemi "přizpůsobím jízdu stavu vozovky" . Na okruhu asi žádnýma okreskama nepojedu a budu ji pod max. potenciál využívat akorát v depu.
Zbytečné slovíčkaření to je celé.
Naposledy editováno 08.10.2010 19:08:00
2 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
Creck>Maska nic moc, design... kdyz dneska postavim veskere nejnovejsi modely vedle sebe a natru je cernou barvou, nikdo z boku nepozna co je co za motorku.
207 koni ? Neznam nikoho kdo by dokazal vyuzit dnesnich 90 kw na zx6r na plny vykon, na zx10r je to nejakych 125kw, tudiz tenhle vykon je nekde hodne za hranici pouzitelnosti v normalnim provozu.
Ale jinak je fakt hezka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
JirkaXJR1200>GRASSEL: hele ty jsi možná zvyklej a jezdiš leta, třeba fakt jezdiš furt plnou kládu co to jde, ale jsou jiný kluci na motorkách co jezděj klidněji, mnohem klidněji a je jich většina... já mluvil od začátku o tom, že pokud někdo řadí kolem 4-5 tisíc a občas to vytočí k červenýmu třeba při předjíždění, tak rozhodně takovouhle jízdou nevyužívá naplno výkonu motorky. Takto jsem to obecně myslel. Pokud občas vytočím 1 nebo 2 do 9 tisic, ano, v tu chvíli využívám naplno výkon motorky, ale je to chvilkové. Když budu mít motorku s výkonem 500 koní, ano, možná ji parkrát vytočím na 1 nebo 2 a užiju si to, ale to přece neznamená, že když ji takhle občas vytočim, že řeknu : "ano, já naplno využívám výkon 500k".
prosimtě ten kdo řadi v 5tis ten si takovou motorku co ma 200koni prostě nekoupi,protože je to pro něj něco nadpřirozenyho mě už je malo i těch 190 co mam i v provozu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
Už to nehul
2 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
S motorkama Je to jako u pejsků. Když vidíte pejska, hned víte jak bude vypadat jeho majitel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
Windy>ta nová kawa je ošklivá ale chápu že si jí někdo koupí - jen by mě zajímalo kdo...
S motorkama Je to jako u pejsků. Když vidíte pejska, hned víte jak bude vypadat jeho majitel...
pravda!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
tak máš kliku že jsi o dvě hlavy vyšší
3 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
Max. výkon motoru při nižších kvaltech je k dispozici po zlomek času, spíš vnímám kroutící moment, který udává zrychlení. Opravdu maximální výkon zaznamenávám při posledním rychlostním stupni na plný plyn, při nejvyšší dosažitelné rychlosti. Tzn. dlouhodobě valím při otáčkách max. výkonu motoru.Na okruhu dobří jezdci využijí max. potenciálu motocyklu, popř. se k němu blíží.
Naposledy editováno 08.10.2010 22:37:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
Akorát nesouhlasím s tím že na nižší kvalty je výkon k dispozici jen po zlomek času. Pokud přeřadíš u červenýho tak na další kvalt máš opět plnej výkon.......
a to že amatér nedokáže toho potenciálu využít vždy a všude je dost zavádějící jelikož to nedokáže nikdo včetně světových špiček jelikož i ty nechaj občas padnout otáčky (jelikož prostě musej)
Mě by pořád ale zajímalo co je vlastně to využití potenciálu teda, jelikož to tady ještě nikdo rozumně neobhájil
Pro mě potenciál sporta je dobrej asfalt a rychlost. Stejně tak jako pro krosku bahno a skoky, pro skůtra město a ovladatelnost atd.
Potenciál motorky je to kam ta motorka patří a k čemu je určená.
PS: na tom není žádný slovíčkaření
Naposledy editováno 08.10.2010 23:23:07
1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
Ještě k tomu "potenciálu" motocyklu. Bavme se o supersportech. Je to to nejrychlejší na asfaltu, resp. dosahuje nejlepších časů na nějakých cestách se zpevněným povrchem, kde jsou rovinky, zatáčky. Z pudu sebezáchovy plyne, že nejvíc se z ní vymáčkne na uzavřeném okruhu. Nejde jen o výkon motoru, ale právě o vše. Pneu, brzdy, podvozek. Závodník jezdí, ladí, experimentuje. Dostává se na hranu celého kompletu, má nejlepší čas. Někdo má výkonější motor, ale je mu prd platnej, když blbě brzdí, nebo podvozek není ideálně nastavenej, byť v jediným sektoru. Souhrn všech těchto vlastností je potenciál dané mašiny.
Otázkou zůstává,jak často je šťasný majitel ochoten a schopen možnosti motorky využívat,ale stroze napsat,že to nejde je blbost.