1) stale napajenou (vhodne umistit pod sedlo nebo nekam, kam neni bezne pristup). Staci udelat dalsi vyvod u pojistkove skrinky primo z dratu co vede na baterku - samosebou tam pridat extra pojistku pro tuhle zasuvku. Je mozny taky mit zasuvku pristupnou, ale mit nekde schovanej vypinac
2) napajenou jen pri zapnutem zapalovani - odnekud (kablik od spinacky do prepinace svetel, u nekterych motorek nektery z dratu v pojistkove skrince) si vytahnes "signalni" kablik, ten privedes na + pol spinaciho relatka. minus das na kostru. Na jeden konec spinaciho kontaktu rele das kablik na baterku nebo jiny stale napajeny drat (pres pojistku) a z druheho kontaktu povedes kablik do zasuvky. Druhy pol zasuvky pripojis (stejne jako v pripade prvnim) na kostru.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 500 servisní manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 500 servisní manuál
Idealni by bylo nekam k riditkum ale tam mě uz vubec nenapada kam...
Tak sem se chtel zeptat kam tu zásuvku budes davat ty. :)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 500 servisní manuál
http://www.repairmanualclub.com/index.php
http://www.honda4fun...na/man_officina.html
google.com - zadej servis manual x repair manual x manual honda
kuja vždyt toho všude je :lol: :lol: :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 500 servisní manuál
P.S. ani na jednom z těch tebou postovaných linků není