Kdyz je motorka studena tak je vse OK. Ale jakmile chvili jedu tak z niceho nic chcipne a nejde ani nastartovat. Kdyz chvili pockam tak ji pak muzu roztlacit a vse je OK. Jde nastartovat, jede a tvari se ze se nic nedeje. Ale kdyz jedu dele hodne rychle (140 km/h) nebo kdyz pak zastavim na krizovatce tak chcipne a nic.
Myslim ze mam stejny problem jako AngelZX-4R (asi o 10 prispevku nize).
Mam pocit ze se mi nespousti vetrak.
Nemuze byt problem v tom,ze je tam nejake tepelne cidlo a jakmile se motor zahreje na kritickou hodnotu tak se proste vypne???
Diky Roman
2 reakcí na tento příspěvek Zničeho nic prestane jet
a 140 je hodně rychle ?
1 reakcí na tento příspěvek Zničeho nic prestane jet
140 neni hodne. Tim jsem jenom chtel rict ze motor ma uz dost vysoke otacky a predpokladam ze se uz taky dost zahriva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničeho nic prestane jet
Rod jménem Číkuse píše: tak CBR nebo Horneta ?
a 140 je hodně rychle ?
Jako vzdycky inteligentni prispevek k tematu :puke:
danken píše: Mam CBR Horneta 600.
Kdyz je motorka studena tak je vse OK. Ale jakmile chvili jedu tak z niceho nic chcipne a nejde ani nastartovat. Kdyz chvili pockam tak ji pak muzu roztlacit a vse je OK. Jde nastartovat, jede a tvari se ze se nic nedeje. Ale kdyz jedu dele hodne rychle (140 km/h) nebo kdyz pak zastavim na krizovatce tak chcipne a nic.
Myslim ze mam stejny problem jako AngelZX-4R (asi o 10 prispevku nize).
Mam pocit ze se mi nespousti vetrak.
Nemuze byt problem v tom,ze je tam nejake tepelne cidlo a jakmile se motor zahreje na kritickou hodnotu tak se proste vypne???
Diky Roman
Kazdopadne teplomer Hornet ma, tak na nej kukni jestli je to moc ohraty ne ?
A jestli spina ventilator taky snadno sjiztis, nastartuj ji na miste a pozoruj, driv nebo pozdejs teplota doleze do kritickeho bodu a pak by mel sepnout.
2 reakcí na tento příspěvek Zničeho nic prestane jet
Proto jsem chtel vedet jestli to nemuzemit za nasledek to, ze se prehreje a vypne.
Roman
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničeho nic prestane jet
danken píše: Sorry utukl jsem se. Mam Hornet CB 600 F1
140 neni hodne. Tim jsem jenom chtel rict ze motor ma uz dost vysoke otacky a predpokladam ze se uz taky dost zahriva.
zase ale je při větší rychlosti větší nápor vzduchu na chladič.
danken píše: No praveze mam pocit ze nespina.
Proto jsem chtel vedet jestli to nemuzemit za nasledek to, ze se prehreje a vypne.
Roman
Kua pocity sou nahovno, proste to zjisti nabeton, a jestli nespina tak to oprav :) Nad cim spekulujes na foru :)
Rod jménem Číkuse píše: [quote=danken]Sorry utukl jsem se. Mam Hornet CB 600 F1
140 neni hodne. Tim jsem jenom chtel rict ze motor ma uz dost vysoke otacky a predpokladam ze se uz taky dost zahriva.
zase ale je při větší rychlosti větší nápor vzduchu na chladič. [/quote]
Jo tohle me taky mate, tam by se to imho uchladilo a neni treba aby spinal ventilator, ten spina pri tahnuti se mestem ...
vyměněný fastony v konektoru-takže když jsem ten konektor vynndal prostříkl kontoxem a znovu nasadil, tak tam ty fastony prostě nedrželi takže jsem to tam šroubovákem pořádně zažduchnul a víc napružil klešťima a zatím to funguje.
1) zkontroluj si čidlo stojanu, jestli ti nevypíná
2) zkus jet s otevřenou nádrží, jestli to udělá
3) může to být miliarda jiných věcí. Jestli to prostě v sekundě chcípne, tak je to elektrika, jestli to nejdřív kucká, střílí do výfuku atd, tak to bude benzínem...