1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
Bubrak ZX10R>lukaR1: proste opatrne zkousej vys a vys, kdyz nebudes blaznit, tak ucitis, ze to jde dozadu, tam je hodne casu to vratit jenom plynem, kdyz tim netrhnes dozadu, podle me jsi opatrna dost a tak ti nic nehrozi, proste zkus vejs priste o trochu, pak jeste o trochu, fakt to ucejtis, ze uz je to hodne a chce to dozadu, pak staci lehce ubrat
tak dobra musim ten bod prekonat a zvednout ji vys a hlavne podrzet ten plyn a ona se uz zvedne a potom si s ni jenom budu ubirat a pridavat .ale musim se to naucit jeste letos !nebo se do jara zblaznim ze to neumim1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
Hrmino>take bych bral toto aspon malinko umet ale mam pocit ze moje 500 kilco na to nema to dat jen plynem takze asi budu muset spojkovat...coz??,to bude chtit hoodne cvikuu..je mi to nejak totiz proti srsti a nerad bych s tim hned prasknul nekam do kopriv
ja taky spojkou neumela a no asi tak 25 pokus a sla nahoru bez zarvani motoru ale ted ji chci zvednout vys a asi se taky bojim , no chceto pomalinku a postupne .moje rec nema vyznam s ti prastit ale ma vyznam se to naucit bez paduNaposledy editováno 07.11.2010 14:32:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
poli46> to máš dvojku jak v těch 50 spojkuješ?
Naposledy editováno 07.11.2010 14:44:07
juras>lukaR1> a když už budeš v tom bodě a bude se ti zdát že se to už převrací, HLAVNĚ nesundavej nohy ze stupaček, změnila bys těžiště a v tu ránu se překlopila.. viz video (tolik kotrmelců jsem ještě neviděl..)
poli46> to máš dvojku jak v těch 50 spojkuješ?
Naposledy editováno 07.11.2010 15:27:58
lukaR1>ja taky spojkou neumela a no asi tak 25 pokus a sla nahoru bez zarvani motoru ale ted ji chci zvednout vys a asi se taky bojim , no chceto pomalinku a postupne .moje rec nema vyznam s ti prastit ale ma vyznam se to naucit bez padu
jo jo ale me je nejak proti srsti jet a ted rafnout za spojku a prudce ji pustit..ma porad takovej respekt z toho..hm budu muset to zkouset hold a cas vse ukaze.....ale nerad bých to hned omlatil
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
poli46>juras: ne ne .. nejezdim na dvojku.. a když už tak málo kdy... v 50ti za jedna ... a na dvojáka tak ve 120ti a držim jí tam do 170ti ale nerad to dělam tento model má výrobní chybu na převodovce a žla by dohajzlu co nevidět... měl sem to rozebraný a když jsem to viděl tak sem nechtěl věřit svejm očim jak je to hrozně udělaný...
Před pár příspěvkama si říkal že občas špatně dořazuje vidlička 2 rychl. stupen a tím se může ohnout a i zkurvit kolečko od 2 rychlosti. A ted píšeš že se to kurvý i jízdou po zadním? Já myslel že je to tím když řadíš na zadním z 1čky 2ku. Nebo to odchází ikdyž zvedám R1 na 2ku plynem? Tam už bych pak řadil 3ku a výš o to by mělo být už v poho ne? Díky za info. Jsem taky majitel R1 99.
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
Bubrak ZX10R>2ka odchazi normalnim provozem u R1 98-99, pri cca 30tis vetsinou
Díky. Já si to myslel. Už jsem to myslím tady někdy četl že na R1 odchází 2ka + vidlička i když jezdím normálně. Mám na tacho 39200 km (+ možná i víc skutečnejch) a zatím drží. Ale pak to začne dělat zničeho nic že.
2 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
poli46>adosmoto: nu ta převodovka má výrobní chybu.. nedořazuje se ta dvojka uplně.. drží jen za kousíček. na dvojkovim kolečku jsou slabší čepy než v protikole díry a časem se uplně ožvejkaj ty hrany těch čepú a dělá to takovej efekt jako když máš volnej řetěz a přeskakuje na rozetě.. a pak začne vypadávat uplně do neutrálu.. ta převodovka je hrozně poddimenzovaná.. a když někdo řadí bez spojky tak má třetinovou životnost..
Dobře díky, chápu ale přeci jenom když řadím víceméně 2ku při 40-50 km/h běžně , tak to tam krásně skáče a všecko. To se taky nedořazuje uplně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
poli46>adosmoto: nu ta převodovka má výrobní chybu.. nedořazuje se ta dvojka uplně.. drží jen za kousíček. na dvojkovim kolečku jsou slabší čepy než v protikole díry a časem se uplně ožvejkaj ty hrany těch čepú a dělá to takovej efekt jako když máš volnej řetěz a přeskakuje na rozetě.. a pak začne vypadávat uplně do neutrálu.. ta převodovka je hrozně poddimenzovaná.. a když někdo řadí bez spojky tak má třetinovou životnost..
Jo uplne presne popsane. A presne tak se to chovalo kamosovi na 98.
Ale kdyz se k tomu clovek chova setrne, tak muze vydrzet vic, to zas jo. Zacne to delat postupne, nejdriv jako kdyby ti preskocil retez, no jak to popsal vlastne poli.
Bubrak ZX10R>To je uz slusny. Ten uhel musis citit sam, ze uz se to jakoby i snazi prehoupnout dozadu a ubranim to jde zas zpatky a pridanim zas dozadu, takovy vrkani polynem kdy v prumeru uz nezrychlujes.
jo, diky to vím co myslíš, tam jak se dostanu tak se leknu že už to je moc a zavřu až moc plyn ale časem to snad půjde
lukaR1>tak jo skusim ji zvedat v tech 50 a zvednout ji hned jako ty kdyz jsi me to ukazovol ja ji zvedam v 39 -42 km.skusim od tech 50 a vys no a kdyz no tak spadnu, no co se da delat jde jenom o to ze nejsem zvykla ji mit tak vysoko .a poprve to je o leknuti atd....
to chce si zvyknout na ten úhel, když jsem ji zvedal poprvé tak byla pár cm nad zemí a já už měl strach a pocit jak už je moc vysoko.. hlavně netlač na pilu, a nesnaž se to naučit za každou cenu co nejdřív.. chce to postupně zvedat po krůčkách výš..
s tou převodovkou bych řek, že pokud není načatá, tak jí zvedání přes dvojku neublíží, to se opotřebovává spíš samotným řazením, pokud se řadí bez spojky tak to odejde asi o něco dřív..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
Sefo>Bubrak ZX10R> Měls vidět moje první wheelíso na 1098 :) sem to zvedl nahoru, pak trochu ubral, trochu přidal a už jsem byl kolmo k silnici a visel na tom....nemálo jsem si ukák :) ale nakonec v poho
jo to ja takhle visel na kamosove VFR 750, prej dostal malem infarkt takovej divnej pocit vypadnout ze sedacky na autobusu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
Bubrak ZX10R>jo to ja takhle visel na kamosove VFR 750, prej dostal malem infarkt takovej divnej pocit vypadnout ze sedacky na autobusu
Blbý je, že když už na tom takhle vysíš, tak se špatně ubírá plyn :)
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
adosmoto: jj když řadíš v nízkejch a netaháš tak moc zaní tak je jasný že vydrží víc, ale ta chyba je tam pořád.. měl sem ten motor ropúlenej a skoušel jsem jak to řadí každej kvalt. a je tam vidět že ty kola dosebe nezajedou uplně.. prostě ten chod tý vidličky maji krátkej.. a pak už stačí jen málo... je to bolest R1 .. stim se nedá nic dělat... a 2009 R1 už jsem viděl taky hodně KO tento rok.. víc než půlka na převodovku a pár zadřenejch na ojnici... ..
na slovači přijel kluk do boxu a to byla kovařina jak ducati, a mě bylo jasný hned že to je ojnice.. a on to tam trápil na place a poslouchal.. tak jsem kněmu šel aď to rychle hebne nebo vydře kliku, nu a on se mě ptal co stim a jestli stim bude moct ještě jezdit.. ..
nu ale na okruhu to jezdí na full gas tak to se musí počítat stim že něco odejde.. jako první jdou dohajzlu destičky, a na motoru spojka.. na meziplechách se udělaj fialoví voka , začne klouzat a už to je naprd..
další děsná nevýhora R1 je že má převodovku, zapalování, i klikovou skříň v jednom oleji.. takže ten bordel to se delá při opotřebení spojky jde všechno dolu do vany, a to samí i u opotřebení převodovky, veškerej bordel de do vany a nemá ani vypouštěcí šroub s magnetem...