Díky všem za radu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha TT600R - řazení ztuha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
Na plasty moc nekoukej,ty jsou to nejlacinější na celém TT...to spíš ten motor je vodítko...ale já taky koupil z Itálie leštěnku,se kterou jezdil důchodce jen na ryby...ta měla ještě kousky krycího igelitu na šusplechu... :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
Ty plasty jsou záležitost cca 3 až 4 tis. komplet,pokud je to něco v převodovce,tak podle velikosti počítej od 5t do 25ti...nemám přehled,odhaduju podle ceny jiných dílů...když jsem chtěl spravovat to vylágrovaný Rko,tak jen za holý kartery bez vík chtěli 25... *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TT600R - řazení ztuha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
http://tt600r.ic.cz/Forum/
a tady
http://tt600r.wz.cz/Yamaha.htm
a tady
http://www.rallye-tenere.net/Stammbaum.htm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
Jinak ty německý stránkou jsou super, ty sem neznal. Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TT600R - řazení ztuha
Při prohlídce mota zkus vzít v úvahu taky následující:
1)Při zhasnutým motoru, zahýbeš řaď. pákou směrem z N na 1. nebo 2. lehce a citíš jen odpor vratné pružiny. Jsou-li kola v převod. ve správné poloze, dořadíš i kvalt.
2)Je-li správně napnuté lanko spojky, na konci páčky spíš větší vůle cca 5-8 mm, pak jde za jízdy řadit bez problémů, lehce. Na místě při běžícím motoru vymáčkneš spojku, řadíš 1. a spojka by neměla unášet. Tedy moto stojí v klidu, jen zapadnutí kvaltu se projeví lehkým trhnutím zad. kola.
Co se týká vypínání spojky, slyšel jsem pár stížností ohledně nevhodného mot.oleje. Jezdili jsme Castol GPS nebo Shell VSX a bez problémů.
3)Převodovka TTR je celkem přesná. Teda za jízdy téměř vždy jasně cítíš, že jsi správně dořadil. (...pro srovnání, např. u Hondy Dominátor bylo řazení pocitově přesnější).
4)Stává se, že prolíná olej skrz gufero řadicího hřídele. Není to takový problém, dá se snadno nahradit, pasuje tam gufero dle ČS normy.
Kdyby přesto mělo jít řazení na TTR ztuha, šel bych od toho raděj dál. Nedokážu přesně říct čím by to mohlo být, ale tuším, že by se to chtělo podívat buď na řadicí mechanizmus nebo nedej bože převodovku.
Tak ti přeju hodně zdaru při koupi TTR! Když vybereš pěknou, nebudeš zklamanej.
P.S. Mimochodem v posledním čísle Motoráje je pěknej článek o TTR jako test ojetiny. Je tam dost užitečných, praktických zkušeností.