1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
[img]
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
[img] zvědavý, jak si představuješ vzpěru mezi pevnou a pohyblivou část motorky, aniž bys tam nabastlil jiný tlumič
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
Bez ní bude podsedadlový rám více namáhán směrem vzhůru.
Naposledy editováno 07.11.2010 17:50:46
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
Zil> Taky by šlo ale chci ponechat konstrukci rámu v co nejméně pozměněné podobě
Alan> Ano opravdu je to Turbo pochází z golfa 1.6 TDI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
Alan> Ano opravdu je to Turbo pochází z golfa 1.6 TDI
a co funguje líp? NOS co sis udělal nestačil?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
Zar>jetam> NoS je krátkodobý výkonnový kopanec :D
A to turbo naproti tomu dodava orgasticky nekoncici vykonovy prival.
Radeji mu porad s tou trubkou jetame. A zadne engineerske kecy, jasne?!
Naposledy editováno 07.11.2010 20:35:11
Zar>mariano> Je videt ,že jsis chtěl maličko "zamachrovat" leč najivně ( ) Ale usuzuji z toho ,že neznáš pionýra československé výroby . Nevadí. nastíním Ti skutečnost úchyt je u horního uchycení tlumičů (co vím až do nedávna se tato část nepohybuje ) spodní konec je uchycen šroubem držící motor skrze rám (stále předpokládám ,že se tato součást nepohybuje) U této koncepce jde spíše místo výstuže o přídavnou podpěru sedla ,ale také větší tuhost v podsedadlové části .
obávám se, že na obrázku je mustang a také se obávám, že před cca dvaceti lety jsem měl jeho motor rozhozen i několikrát za den.
dle tvé malůvky jsem pochopil, že chceš použít jinou vzpěru mezi stávající a spodek tlumiče.
co se týká stávající vzpěry, je to opravdu podpěra sedlové části, dimenzovaná na 160 kg zátěž (pamatuji-li si dobře tehdejší parametry).
1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
Béďa>vubec nechapu co chces delat , ale jedna vec by me zajimala jak si dokazal dostat tolik vzuchu do tak maleho mista a jak dokaze 50 ccm roztocit turbo dimenzovane na 1600 ccm ? dle meho znacne nerealne aby s tim vubec pohnul ...
normálně to roztáčí elektromotorkem z mašinky...
P.S- proběhly už testovací starty to že se "to" opravdu točí mohu doložit
1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
Udělej turbu nezávislý elektrický pohon, pak to možná nějaký význam na tý padesátce mít bude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
A elektrycký pohon ? není toto volovina ? :D:D:D:D a stačí mi tam předpokládám větrák z počítače co ? .... pokud vím jednodušší varianta je turbo předymenzovat na "kompresor" s tím ,že poháněn bude přídavnou řemeničkou .
1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
2 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
držím palce