1. Volkswagen Passat 2,8 VR6 SYNCRO
2. Audi A4 1,8T nebo 2,8 quatro
3. Wolkswagen Sharan 2,8 VR6 SYNCRO
4. Volvo V70 2,4R nebo 2.0t AWD
5. Subaru legacy 2,5 nebo 2,0
všechno v uvažované přestavbě na LPG. Zajímá mně hlavně poruchovost a ceny ND. Čtyřkolka je podmínka.
zároveň nabízím k prodeji Subaru Justy 1,3 GX 4x4 r.v. 2000 za 35.000,-kč kdyby někdo měl zájem..
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte, jaké auto..?
Naposledy editováno 14.11.2010 18:21:53
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte, jaké auto..?
jsem rozežranej asi..
ale to volvo...hmmmm....190kW....to by šlooo....
3 reakcí na tento příspěvek Poraďte, jaké auto..?
kopanec to načipovaný má neskutečnej, snad větší, než Imprezy GT Turbo, co jsem kdysi 3 po sobě měl, a ten 4-motion Haldex rozhodně funguje líp, než čistě mechanická trvalá 4x4 od Subaru - do zatáčky dělá (aspoň hatchbacka, teď s tím mám čiplou Audi A3 1.8T Quattro) to auto mírně přetáčivým, což je supr pro jízdy bokem, kdežto Subara měly snahu se tlačit rovně dopředu do příkopu (samože např. nový STi s nastavitelnym diferákem bude fungovat dle přání). nesmíš si ale koupit auto s extrémně těžkym předkem anebo dlouhý...
jo a ten motor 1.8T je taky docela bezva: tlačí už od 2 tisíc ot. a čistě po Praze žere teď 8,5 litrů a až když drtíš pedál, tak kolem 12ti (to pak Imprezy Turbo braly 18 i víc)... samože TDíčko i s čipem lítalo v létě Prahu kolem 7mi a v zimě do 8,5 nafty
Naposledy editováno 15.11.2010 02:10:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?
kopanec to načipovaný má neskutečnej, snad větší, než Imprezy GT Turbo, co jsem kdysi 3 po sobě měl
Jo, ale ta Impreza má po tom kopanci ještě další 4 tis. otáček k dobru, ten chrocht stěží dva, páč hned vydechne.
a ten 4-motion Haldex rozhodně funguje líp
Rozhodně ne. Haldexu trvá, než zjistí, že hrabe předníma, pak teprv pošle něco dozadu, což způsobuje dost nestabilní a hlavně pokaždý jiný chování.
Subara měly snahu se tlačit rovně dopředu do příkopu
Což se ti nestane, pokud aspoň elementárně víš, jak kroutit volantem a šlapat na plyn.
to pak Imprezy Turbo braly 18 i víc
To je pravda.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?
a) Imprezy tahaly od 3,5 do 6,5 , čiplej Golf od 1,6 do 4,4 tis. otáček - kde je rozdíl? navíc subara bez pop-off ventilu měly mnohem delší náběh tlaku turba
b) starej Haldex sepne po 1/4 otočce protočení předního kola, novej po 1/10 - v praxi je to mžik, na kterej si člověk rychle zvykne a nevadí, nestabilita žádná a auto ve smyku se pak krásně řídí skoro jen plynem... subara (i Mazda GT-R) se před zatáčkou dycky nejdřív musely rozhodit do kontra, což v provozu a před rychlou zatáčkou je dost průser
c) elementárně a oproti tobě zřejmě neumim nic, proto po celkem 16ti letech v 6ti čtyřkolkách zvládnu projet zasněženou zatáčku smykem pouze do 130km/h, navíc bez hřebů... jsem si to srab v provozu nikdy rychlejc nedovolil
... víš co? víš prd - tak se tu nesnaž shazovat ostatní, laskavě
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte, jaké auto..?
Proč né třeba Saab 9-5 Aero?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?
Taky by mě docela zajímalo jakej má pop-off ventil vliv na náběh turba?
Proč my jen příjde, že meleš blbosti?
EDIT: A moc prosím o video prolítnutí zasněžené zatáčky ve 130km/h...
Naposledy editováno 15.11.2010 03:26:55
oxygen>čus Rutane, teď čti: 4-motiona Golfa TDi 85kW s čipem na 104 kW jsem od 03 jezdil do loňska a tu váhu vzduchu jsem řešil pouze jednou
kopanec to načipovaný má neskutečnej, snad větší, než Imprezy GT Turbo, co jsem kdysi 3 po sobě měl, a ten 4-motion Haldex rozhodně funguje líp, než čistě mechanická trvalá 4x4 od Subaru - do zatáčky dělá (aspoň hatchbacka, teď s tím mám čiplou Audi A3 1.8T Quattro) to auto mírně přetáčivým, což je supr pro jízdy bokem, kdežto Subara měly snahu se tlačit rovně dopředu do příkopu (samože např. nový STi s nastavitelnym diferákem bude fungovat dle přání). nesmíš si ale koupit auto s extrémně těžkym předkem anebo dlouhý...
jo a ten motor 1.8T je taky docela bezva: tlačí už od 2 tisíc ot. a čistě po Praze žere teď 8,5 litrů a až když drtíš pedál, tak kolem 12ti (to pak Imprezy Turbo braly 18 i víc)... samože TDíčko i s čipem lítalo v létě Prahu kolem 7mi a v zimě do 8,5 nafty
Oxy,s tím hodnocením permanentu u Subaru nesouhlasím,je to v technice řízení.
Jinak tam zlá volba není,jenom se ohromným obloukem vyhni Sharanu,ten již nikdy více.
Z tvý volby Volvo,nebo Subaru.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?
Rutan : prodavame rodine XC70, 2005, nej vybava. Cca 94t km. Je to 2,5benzin, pres 200kobyl, parada. Tak muzes PM :)
TL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?
TroyLee>Tafi.> Saab nema 4x4...
TL
Saab nemá 4x4?
Takže tenhle model, co nám stojí před firmou je podle tebe co? Přízrak?
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte, jaké auto..?
Takovou nějakou BMW E39 525ix Touring po facu bys nechtěl zvážit?
S dílama se to docela nechá, když nejseš fajnšmekr, co bazíruje na origo a nových dílech zrovna teda.. Ale ve srovnání s Volvem bo Subaru ty díly nebudou o tolik dražší a rozhodně dostupnější si myslím teda..
Motorově docela držák, jen to chce při nákupu ohlídat stav přední nápravy, tam občas bývaj lehké problémy, ale jinak za mě jasná volba..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?
A já osobně nikdy nejel v quatru nebo subaru na sněhu. Mám ale takový pocit, že pro normáního uživatele je bezva, že to všema 4 hrabe.
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte, jaké auto..?
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte, jaké auto..?
impreza gt sem nikdy nejezdil, ale tipoval jsem ze je to sportovnejsi svezeni s limitama jinde nez 4kovej golf...
Rutan: na 2,8V6 bych se vykaslal, jediny co to ma slusny je zvuk, jinak je 1,8t ve vsem lepsi.. tzn u koncernu 1,8t a ten plyn je nutnej? tenhle motor jezdi celkem usporne a jestli nenajedes vic jak 20tis tak bych se na to vykaslal...
volva a subaru moc neznam, ale bral bych legacy 3,0r
jinak u passatu trpi ta slozita ala audi alu naprava a oprava je draha.. ale to mam dojem ze na volvu se meni podobne a vlastne cokoliv novejsiho uz pouziva stejnej system - hlinikovy ramena.. treba ta A4 ... lehci motor-1,8t bude urcite znatelne ulehceni, ona nejvic trpi na tech tezkejch tdi...
Béďa>VOLVO klasicky drzak , jede jak blby, ale dily jsou proste drahe no mame doma tu 70ku , a zatim se nevysralo nic , je to spolehlive , jedinne co me sere je , ze kdyz mu praskne zarovka a podobne , hned zacne rvat ze mu neco chybi a jeste ke vsemu zvatla nemecky , takze volvo je fajne a muzu jen doporucit
hlaseni praskly zarovky mi prijde jako uzitecna vec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?
Tafi.>
Taky by mě docela zajímalo jakej má pop-off ventil vliv na náběh turba?
Proč my jen příjde, že meleš blbosti?
Vliv BOV (POV) na transient je celkem zrejmy. Cemu konkretne nerozumis?
Imprezy tahaly od 3,5 do 6,5 , čiplej Golf od 1,6 do 4,4 tis. otáček - kde je rozdíl?
moje Impreza začíná tahat od 2.500 a v 7.000 dává turbo pořád ještě 1.2 baru
navíc subara bez pop-off ventilu měly mnohem delší náběh tlaku turba
funkce blow-off ventilu se projeví jen při přeřazení nebo krátkodobý přerušení akcelerace, kdy motor po sundání nohy z plynu přestane nasávat vzduch ze sání, zatímco turbo se pořád točí a tlakuje sání. Blow-off upustí přetlak, aby tenhle tlak turbo nezastavil. Na druhou stranu při další akceleraci musí turbo znova dotlakovat. Při akceleraci, kdy v sání tlak není a turbo se netočí nemá blow-off jakejkoliv vliv.
subara (i Mazda GT-R) se před zatáčkou dycky nejdřív musely rozhodit do kontra, což v provozu a před rychlou zatáčkou je dost průser
Nemusej
elementárně a oproti tobě zřejmě neumim nic, proto po celkem 16ti letech v 6ti čtyřkolkách zvládnu projet zasněženou zatáčku smykem pouze do 130km/h, navíc bez hřebů... jsem si to srab v provozu nikdy rychlejc nedovolil
Tímhle si nám svoje veškerý zkušenosti naprosto jasně objasnil... Ještě ke všemu fčiplym chrochtgolfu pyčo, fplný, fmetle na hlínách pyčo. A určitě tam máš nějakej hustodémonsky krutopřísnej bigboš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?
Proč my jen příjde, že meleš blbosti?
protože si masírujš ego, posměváčku
- tu mazdu znáš těžko, jsi ještě cucal dudlika, když jsem ji 4 zimy jezdil
- pop-off ventil pomáhá udržet roztočený turbo při řazení, to vědí i amatéři
- a jak se chová Haldex 1. generace ve smyku, to teoretik ani netuší
takže si u tý klávesnice sni dál nebo se aspoň nauč českou gramatiku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte, jaké auto..?
oxygen>[quote]Tafi.>oxygen>
Proč my jen příjde, že meleš blbosti?
protože si masírujš ego, posměváčku
- tu mazdu znáš těžko, jsi ještě cucal dudlika, když jsem ji 4 zimy jezdil
- pop-off ventil pomáhá udržet roztočený turbo při řazení, to vědí i amatéři
- a jak se chová Haldex 1. generace ve smyku, to teoretik ani netuší
takže si u tý klávesnice sni dál nebo se aspoň nauč českou gramatiku
S tou gramatikou opatrně