1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
nu ale pořád se mam po zadnim co učit.. některý kluci si to dávali suprově...
poli46>LANdič: jj ... po předni si to dáváš pěkně...
Bubrak ZX10R: nu mě prask řetěz.. kluci co to viděli tak prej mi ulítla SPZ a bylo....
nu a tomáš píchnul zadek
mam kliku že mě neplác přez prdel...
hele to pich zadek kamos na R1 taky, gumoval gumoval, progumoval 2 platna a jeli sme od Teplic na Prahu a 30km pred Prahou mel prazdno, tak dojel na prazdny ke me domu, no stress
ja pichnul v Pribrami na letisti (taky zgumovano), ale utikala pomalu a dojel sem do Prahy, po ceste sem asi jednou dofouk na pumpe a pak v Praze, na tu diru se dalo hrat jak na hudebni nastroj, kdyz se primackavala prstem, to bylo srandovni, mam to jeste nekde natoceny
Jindra_a>Bubrak ZX10R> hele R1 za tohle podle mě ani moc nemůže
za to, že dojíždíš řetězovku uplně do mrtva R1 nemůže
a za to že dojíždíš zadní gumu uplně do... plátna taky R1 nemůže
z toho je jasně vidět, že neni nad eSVéčko
to dojelo tam i zpátky včetně blbnutí na letišti
...dá se s určitostí říct, co do týhle vyjíždky(to každopádně) vás ohledně spolehlivosti a náročnosti na servis udělal vlastně i "spolehlivej" Ital od Ducati
Naposledy editováno 15.11.2010 19:11:06
sportacek.>Bubrak ZX10R,oxygen: to si beru osobně
ale mojí KTMku jsi nedávno dřel nemilosrdně, bídáku, vytlemenej od ucha k uchu!
nicméně hlásim se k tobě do mateřský školky na školu dtiftů, vezmeš tam i nějakýho Kory.. Kory.. tnačku, nebo jak se ten amatér jmenuje -?
múžem dát sprint.. klíďo nejsem proti.. ale teď budu mít jinej převod .. takže bude malinko víc do síly... tak uvidíme.. maximálka nebude tak veliká ale zrychlení by mělo bejz větší... origo je 16/43 a já jsem koupil 15/46 ... a o víkendu bych to chtěl projet už... jj vim že ryskuju... ale tuhle sezónu jsem chtěl ještě dojet.. povedlo se ...
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
h3nr1k>panstvo když už jsme u toho, nevim jak na to, pokaždý když valim po zadku, a dopadnu na zem, se mi rozklepou řídítka...i když dopadnu tvrdějc nebo je to měkkej dopad, stane se mi to skoro vždycky...dá se to vyřešit jinak než tlumičem řízení ?
pri dopadu musis mit predni kolo rovne
prip. to muze delat oskakana ci nerovnomerne sjeta predni guma (vic sjeta na jedne strane)
e: nebo nemas v jedny vidli olej, nebo kazdou jinak serizenou, vic me nenapada
tlumic nemam a je to obcas sranda, i kdyz samo vetsi riziko, zrovna dneska me to nafackovalo v centru Prahy, kdyz sem tomu nalozil od semaforu s Maserati po boku
Naposledy editováno 15.11.2010 22:41:18
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
sportacek.>oxygen:to se je nejdřív musim naučit pořádně já myslíš toho amatéra zralýho pro chocholouška?? ten je umí moc dobře
nebuď zbytečně skromnej když jsem amatérovi smutečně oznámil, že je už v tomhle bohužel až druhej, tak se smál a řikal čéče asi jo, že ty tvý náklony i výjezdy v driftech jsou parádní
... teda já to umim taky parádně, snad nejlíp - jen pak ten odpočinek na JIPce a na kapačkách dycky...
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
dík
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
dabelskababicka>Bubrak ZX10R> a muze nekdo objektivne rici proc se mu rozkmital ten predek?
nevim no, v tom rybim oku je to hur videt, ale mozna mel kolo na stranu pri dopadu
me se parkrat riditka rozkmitaly, at na vyjezdu ze zatacky, ci pri zvedani na zadni (v ten moment jak se kolo jeste lehce dotyka zeme), ci pri dopadu, ale stacilo zatlacit do riditek a situace se vzdy rychle zklidnila
tlumic je urcte bezpecnostni prvek, ktery ma svuj vyznam, ale me to zatim prijde vetsi sranda bez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
dabelskababicka>Bubrak ZX10R> a muze nekdo objektivne rici proc se mu rozkmital ten predek?
No je i možný, že jak jel dlouho, tak se mu přední kolo zpomalilo v otáčení a pak když to pokládat, tak to smyklo a rozklepalo...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
Sefo>No je i možný, že jak jel dlouho, tak se mu přední kolo zpomalilo v otáčení a pak když to pokládat, tak to smyklo a rozklepalo...
to otaceni nevim, to se podle me hned roztoci (po prvotnim smyknuti samozrejme), dyk ja dopadam ve 150 a zvednu to v 60-80, to kolo se do ty doby taky skoro zastavi
ale jak sem psal muze to byt taky ze je sjeta guma na strane vic nebo tlumice ruzne funkcni
ale hlavni duvod byva ze je kolo natoceny na stranu
dabelskababicka>Bubrak ZX10R> a muze nekdo objektivne rici proc se mu rozkmital ten predek?
shoda nahod - staci ten "spravnej" impuls... kolo pokladat nakrivo, nerovnost na silnici.. me to bez tlumice udela v podstate na kazdym vyjezdu ze zatacky kdyz bude trochu hrbata cesta...
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
jj nerovnost na vozovce je druhá možnost... 2krát sem myslel že už pudu k zemi ale povedlo se to ustát...
Tomo>čau , jezdím první rok Honda CBR 125 skoušel jsem jí dostat na zadní a nedaří se mi to , můžemi někdo napsat postup jak jí zvednout , zatím jsem nepochopil jak píšete přes spojku .
dík
skus hever ... nic jiného mě nenapadá.. jezdil sem pozadnim i na 3 rychlostnim símu ale s TZR 125r jsem měl smůlu.. bohužel těžká a malej výkon... max 2 metry v minimálnim ůhlu
u dváci to neni tak jednoduchý.. musíš jí hodně pomoct... nejdřív trénuj na kole...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
poli46>nu i když kolo skoro stojí tak při dopadu se mi odněj jen začoudí a nic.. jinak taky mi párkrát nafackovala ale to bylo protože jsem něměl kolo v přímim směru jak už jsem psal nahoře..
jj nerovnost na vozovce je druhá možnost... 2krát sem myslel že už pudu k zemi ale povedlo se to ustát...
tak hele, bez tlumiče velikej velikej bacha po předním!