Jenže má to háček, je o tom hrozně málo informací, na netu málo a v knížkách vůbec a když jo, tak většinou jen obecné info nic konkrétního (měření, grafy, analýzy atd...), materiálů je hodně, ale jen o autech. Jednotliví výrobci prostě neposkytujou na netu podrobný info.
Proto se ptám neví někdo o nějaký knize, publikaci, článku v časopise nebo novinách (Motocykl, ČMN atd.), něco z internetu klidně i v AJ ? Prosím vás, kdo něco četl nebo našel článek ohledně bezpečnosti, tak prosím napište odkaz nebo název/číslo/ročník časopisu, díky
Popřípadě pokud vás napadne o čem ještě psát, co se týče bezpečnostních a ochraných prvků, budu vám vděčnej za každou radu.
Bludevil>Takhle to dopadá pokaždé, když máš ty svoje výkřiky do tmy dokázat.
Víš, mezi lidma se spíše hraje na to, co kdo dokáže vysvětlit a zdůvodnit, než to když někdo začne vykřikovat "já jedinej mám pravdu, všichni ostatní jsou debilové a protože jsou debilové, nebudu vám nic dokazovat, stejně byste to nepochopili".
Co mám dokazovat? Komu? Tobě?? Někomu kdo vůbec brzdit neumí?? Já teď naštvu 70% všech co sem chodí ale brzdit neumí minimálně tohle procento motorkářů. Co tady mám obhajovat? Šílenost nad kterou zůstává rozum stát i na skůtrech natož na motorkách?
Mě je to jedno. Když si myslíš že je cbs přínos tak si s tím motorku kup. Já jsem pevně přesvědčen že to je vyloženě nebezpečné a rozhodně mi to nevymluvíš. A že to nepochopí někdo kdo brzdit neumí je bohužel asi fakt. Celá řada lidí které tahle hovadina sestřelila by s tebou možná diskutovala.
Stev>Bludevil> já si teda nejsem jistej, ale mám zato že Dual CBS funguje tak, že při zmáčknutí pedálu zadní brzdy to aktivuje i prostřední pístky na předních brzdičích. Což by mohlo někoho překvapit kdyby se pohyboval na hranici adheze a brzdil pro jistotu jenom zadní, tudíž čeká že mu případně ujede jenom zadek. Třeba na štěrku.
Jeden příklad z mnoha. Honda PS 125i. Při zmáčknutí páčky zadní brzdy tahá přes vahadlo ocelové lanko za pumpu brzdy přední. Vzadu je buben který moc nebrzdí.Mám to rozvádět dál?
1 reakcí na tento příspěvek Bakalářka - Bezpečnostní prvky motocyklů
jinak bakalářku mám nejspíš vybranou, po diskuzi s inženýry co vedou bakalářky jsem zjistil, že si nemůžu zvolit ani aktivní/pasivní bezpečnost
, takže nakonec budu psát na téma pasivní bezpečnosti, ale konkrétně o ochraných pomůckách samotného řidiče- helmy, boty, kombinézy atd......především zkoušky chráničů a helem, vyhlášky, normy, výhody/nevýhody, možná to rozdělim i na silniční provoz a na prvozo mimo silniční dopravu jako motocross, okruhový ježdění....nevím ještě jeslti mam psát i vývoj a minulost - možná jen stručně na začátek, ale hlavně co letí v současnosti.
Naposledy editováno 15.11.2010 17:25:04
Myslím si, že odkazů je dost a dost. Otázkou je co budeš řešit v teoretické části (rešerše) a co bude předmět tvého zájmu v části praktické - řekněme čás výzkumná. Ne že by teda Bc. práce měla být zrovna výzkumná, ale nějaké nosné téma by tam být mělo - z toho co tady píšeš jsem zadś tak nepochopil co je cíl tvojí práce.
Asi se tam mohou objevit různé statistiky atd. atd. Prostě si to chce promyslet takovou menší kauzální analýzu tedy co, proč, jak a potom cíl (podobné otázky je možné formulovat i jinak).
Co se týče odkazů atd., tak striktně vycházej z primární literatury, tj. oficiální statistiky od relevantních institucí a potom odkazy v části rešerše zase z primární literatury.
Literární zdroje si projdi tady
Já co by chemik používám databáze od Wiley, SpringerLink, Sciencedirect pak jsou třeba speciální chemické ChemicalAbstracts a různé databáze oborové, patenty.
Ty první tři odkazy jsou ale obecné stránky různých nakladatelstvích a pokud např. použiji klíčová slova "safety motorbike" na sciencedirect.com, tak ti vypadne tohle.
O tématu si zde na motorkarich.cz klidne pokecej, ono zde casto narazis na plno kecu, ale potom ti nekdo rekne jednu dulezitou vetu a je to. Tvoje tema jde uchopit z rady pohledu - ruzne statistiky a zraneni, historicky exkurz, vyvoj nejakeho noveho opatreni, technika jizdy, psychologie a krizove situace, okoli motorkare atd. atd. Pokud si muzes tema volit, tak si jdi pokecat na ministerstvo doptavy, Dekra - typová zkušebna, kontaktuj nejakeho vyrobce, ktery dela motorky nebo jejich komponenty a s tema si pokecej o tematu - treba se najde nejake konkretni tema, ktere proste vypracujes.
Jo a Bc. prace neni preci jen vedecka prace, tak aby to nekdo cetl, aby to nebylo moc dlouhe.
At se dari.
------------------
Edit: Jo a to CBS stoji take za uvahu - treba ti Honda pujci jeji stroje a ty je pak otestujes. Neni nad praktickou ukazku
Naposledy editováno 15.11.2010 20:24:26
1 reakcí na tento příspěvek Bakalářka - Bezpečnostní prvky motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bakalářka - Bezpečnostní prvky motocyklů
MaraCBR>Ty chodíš na Suchdol, co?? Jsem tam tvýho Fároše zahlídnul - pěknej, akorát ta replica Akrapa Na jaký fakultě by sis mohl vzít takovýde téma?? Na technický, co??
jj technická fakulta
Jsou tam údajně komplet svody od Akrapa koncovej tlumič je ale pochybnej, těžko říct, ale je to hrozně tichý to jest pravda, když jsem ten koncák sundal, nechal jen trubku tak to řvalo jak kráva, takže určitě dám na jaře něco hlasitějšího
tvoje bude tušim to červený CBR 600 F Sport co tam občas postávalo je to tak ? nebo máš starší cébéero 600 F karbec
Naposledy editováno 15.11.2010 23:28:04