Uzavřeno 26.11.2010 v 06:34 uživatelem kublajchan
Otevřeno 26.11.2010 v 06:35 uživatelem kublajchan
Pokud jde o účast tříd klasiků v rámci podniků pořádaných jako PPO, je čistě věcí pořadatele, jak se postaví k tomu, aby sestavil reálný časový harmongram, ve kterém budou jakékoliv třídy, tedy třeba i klasici.
2 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO
Jenže ono třeba v Hořicích je opravdu nutné snížit počet tříd. Není možné jezdit v neděli do 8 do večera a pak do 12 uklízet trať.
Tommyy píše: pointss
Jenže ono třeba v Hořicích je opravdu nutné snížit počet tříd. Není možné jezdit v neděli do 8 do večera a pak do 12 uklízet trať.
nejen v Hořicích - všude je problém s velkým množstvím tříd, když se pak něco stane, tak se harmongram prostě nedá splnit, ledaže by každá třída jela "závod" na dvě kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
petridas píše: tady nikdo klasiky nezabiji ! tady se jen presunou z rychlych vikendu do pravidelnych!! takze porad muzou jezdit i nadale!!
a tebe by bavilo jezdit jen tak na pravidelnost?
2 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO
v čem je podle vás diskriminující třeba tato alternativa:
JPHZM v Hořicích na ČTT 2011
a třeba v roce 2012 v Hořicích samostatný rychlostní závod Klasiků?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
george.gilera píše: a tebe by bavilo jezdit jen tak na pravidelnost?
a kdo ti brání jet kudlu při JPZHM?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
Larry: v čem je podle vás diskriminující třeba tato alternativa:
JPHZM v Hořicích na ČTT 2011
a třeba v roce 2012 v Hořicích samostatný rychlostní závod Klasiků?
je tam to slovíčko TŘEBA a to je znepokojující
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
george.gilera píše: wusa> a k čemu mi to bude když dojedu třeba 3. ale nakonec budu 15. protože zrovna v tom měřeném kole někde udělám chybu
Larry: v čem je podle vás diskriminující třeba tato alternativa:
JPHZM v Hořicích na ČTT 2011
a třeba v roce 2012 v Hořicích samostatný rychlostní závod Klasiků?
je tam to slovíčko TŘEBA a to je znepokojující
JPHZM ČTT 2011 Hořice je tutovka,žádný TŘEBA
konkrétně 18. - 19.6. 2011
Naposledy editováno 26.11.2010 14:42:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
george.gilera píše: Larry> nemyslím příští rok myslel jsem to slovíčko TŘEBA v roce 2012 v Hořicích samostatný rychlostní závod Klasiků
a ty víš na 100% že pojedeš i v roce 2012??
kurva už
jasně jsem tady řekl,že se o tom Hořicích přemýšlí
a stejně křičíte že chcem Klasiky zrušit...
ale nyní je před námi sezona 2011
a na tu se můžeš připravovat a do Hořic přijet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
george.gilera píše: wusa> a k čemu mi to bude když dojedu třeba 3. ale nakonec budu 15. protože zrovna v tom měřeném kole někde udělám chybu
jezdíš pro pocit nebo pro poháry?
pokud pro to první - nestane se nic
pokud pro to druhé - nedostaneš nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
Larry píše: napište mi prosím někdo z Klasiků odpvěď na mou otázku:
v čem je podle vás diskriminující třeba tato alternativa:
JPHZM v Hořicích na ČTT 2011
a třeba v roce 2012 v Hořicích samostatný rychlostní závod Klasiků?
Jenže ne všude mají možnost 2 víkendů pro závody. Pokud budou Hořice vzorem třeba pro Těrlicko, tak klasici nebudou. Pak se nemusí podařit třeba uspořádat další podnik a zbyde tu přebor klasiků o dvou závodech.
L&B píše: Jenže ne všude mají možnost 2 víkendů pro závody. Pokud budou Hořice vzorem třeba pro Těrlicko, tak klasici nebudou. Pak se nemusí podařit třeba uspořádat další podnik a zbyde tu přebor klasiků o dvou závodech.
Teď čtu, že to samé napsal Jarek v jiném vlákně.
pointss píše: Třída SP 250 není zrovna ukázka vrcholu. jenže jich je 50 a zaplatí startovné a to je pro pořadatele základ. Do žádné třídy klasik se tolik lidí nepřihlásí a nepřinesou ty peníze.
Ano jsem pro závody historických závodních motorek, ale opravdu těch, které závodily a ne staveb, přestaveb atd, které nikdy trat neviděly. To pak pozbývá smysl. třeba u aut musí majitel prokázat původ a účast na závodech, u historicky cenných je povolena replika.
To je hezký že jsi pro závodní motorky které závodily a ne stavby ale podívej se třeba na třídu R,S spočítáš je na prstech tak sčím bys chtěl závodit nebo naplnit startovní pole???Ale samozřejmně je ten pohled na ty origo závoďáky moc pěkný ale pokud je stavba udělaná dobře a ne žádná zbastlenina tak nic proti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
wusa píše: jezdíš pro pocit nebo pro poháry?
pokud pro to první - nestane se nic
pokud pro to druhé - nedostaneš nic
No to nevím, co to může být za pocit, když někdo dojede do cíle poslední, ale v pravidelnosti vyhraje. Kor když jsou výsledky neprůhledné a někde se dostavají za krásný obličej. Kdyby se to aspoň jelo na transpondéry. Ale zas na druhou stranu je krásný pocit dojet do cíle zdravý a celý.
pointss píše: tady tu debatu rozvnilo uvažované, možná i sporné rozhodnutí o nutnosti jet max 5 nebo 6 tříd za podnik. Takže by to chtělo, aby někdo rychle řekl, zda je to pravda nebo fáma, dalo se to lidem vědět a pořadatelé by oznámili, co pojedou.
dám hloupý příklad.
Vidím na internetu myslím právě od pana holby CZ 125 rychlou,pěknou. Když klasiky vypíšou, koupím si ji. Když ne, nekoupím. ale tohle prostě potřebujeme všichni vedět. A čím dřív, tím líp.
Hele zase to ber z jejich hlediska že tohle rozhodnout neni zas taková legrace protože ať se to dotkne kohokoliv vždycky se povedou řeči typu :proč zrovna my proč ne oni atd.já jim to nezávidim .Jen abys nemyslel že něo mam proti klasikům tak věř že ne páč jsem mechanik jednoho z klasiků takže taky nemam zrovna radost že Hořice 300ZGH nepojedem.
L&B píše: No to nevím, co to může být za pocit, když někdo dojede do cíle poslední, ale v pravidelnosti vyhraje. Kor když jsou výsledky neprůhledné a někde se dostavají za krásný obličej. Kdyby se to aspoň jelo na transpondéry. Ale zas na druhou stranu je krásný pocit dojet do cíle zdravý a celý.
Když vydím některý jezdce při pravidelnosti tak jako divák bych šel domu
4 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO
..a většině je úplně jedno, jestli by jeli klasici nebo 125!..takže kdyby se jely jen "volné" třídy,tak to je to "tahadlo"..ostatní třídy jsou jen doplnění programu a pro výběr startovného!...jako důkaz je možno zařadit v programu nejdřív "volné"...a kolik diváku bude čekat na 125 SP??
Pravidelnost je "píčovina" a pro diváka nuda,když se tam nepojede rychle a když tam nepojedou "závodníci"!
Naposledy editováno 26.11.2010 21:40:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
2LEKO píše: hele, popravdě je jasné, že zajímavé pro diváky jsou jen třídy volna do 600 a volná nad 600!!
..a většině je úplně jedno, jestli by jeli klasici nebo 125!..takže kdyby se jely jen "volné" třídy,tak to je to "tahadlo"..ostatní třídy jsou jen doplnění programu a pro výběr startovného!...jako důkaz je možno zařadit v programu nejdřív "volné"...a kolik diváku bude čekat na 125 SP??
Pravidelnost je "píčovina" a pro diváka nuda,když se tam nepojede rychle a když tam nepojedou "závodníci"!
Myslím, že nemáš pravdu! Já se rád podívám i na 125ky a 250ky GP, Supermona a klidně i na 125 a 250 SP i když 6OO a 1000 jsou nejlepší, ale to je spíš množstvím a vyrovnaností jezdců. Líbí se mi i veteráni ať rychlostní nebo na pravidelnost!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
AKRO píše: Myslím, že nemáš pravdu! Já se rád podívám i na 125ky a 250ky GP, Supermona a klidně i na 125 a 250 SP i když 6OO a 1000 jsou nejlepší, ale to je spíš množstvím a vyrovnaností jezdců. Líbí se mi i veteráni ať rychlostní nebo na pravidelnost!
..tak zase mluvíš ,nebo píšeš,něco jiného než v minulosti,hledat tvoje názory z doby předchozí nebudu,ale to je u tebe normální,takže mě to ani nepřekvapuje!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO
2LEKO: Pravidelnost je "píčovina" a pro diváka nuda,když se tam nepojede rychle a když tam nepojedou "závodníci"!
Řekl bych, že ti kteří jezdí koukat do Branné - a není jich málo - s tebou hluboce nesouhlasí!
Paradoxně někdy bývá jízda pravidelnosti větší mazec, protože pořád někdo někoho předjíždí, zatímco rychlé třídy se roztáhnou a bývá z nich kroužení, nebo souboje dvojic.
1100Virago píše: Řekl bych, že ti kteří jezdí koukat do Branné - a není jich málo - s tebou hluboce nesouhlasí!
Paradoxně někdy bývá jízda pravidelnosti větší mazec, protože pořád někdo někoho předjíždí, zatímco rychlé třídy se roztáhnou a bývá z nich kroužení, nebo souboje dvojic.
..však o tom píšu..že atmosferu vytváří "závodníci" ,a ti závodí i při "pravidelnosti"!...a že tam jenom někdo krouží,to je věc jiná!..a píšu svoje názory a svoje pocity,kdy já chci "závodit" a né kroužit!
..a když nebude jiná možnost,tak budu taky kroužit,abych se někde svezl!
Larry píše: napište mi prosím někdo z Klasiků odpvěď na mou otázku:
v čem je podle vás diskriminující třeba tato alternativa:
JPHZM v Hořicích na ČTT 2011
a třeba v roce 2012 v Hořicích samostatný rychlostní závod Klasiků?
Já to zkusím, co třeba, že spousta lidí radši jede pravidelnost, protože mají moc pomalou (obsahově i věkově) motorku na Klasika?
Nebo to, že trápit Waltra proti Yamahám je masochismus?
A co třeba ti co mají motorky až po roce 72?
Anebo z různých dalších důvodů se do klasiků "nevejdou"?
Naposledy editováno 26.11.2010 23:48:19
2LEKO píše: ..tak zase mluvíš ,nebo píšeš,něco jiného než v minulosti,hledat tvoje názory z doby předchozí nebudu,ale to je u tebe normální,takže mě to ani nepřekvapuje!
I ty strejdo Leoši, jako vždy proti mě zaujatý! Marně bys hledal jiné moje názory z dob minulých! To co jsem napsal o tom, že se mi líbí dobré závody, všech tříd a nakonec i jízdy pravidelnosti, myslím úplně vážně!!!