Naposledy editováno 10.04.2024 07:41:55
edit: ZX-9 byl super stroj, chválím
Naposledy editováno 09.08.2010 20:11:12
Hééééé no,dík,že mluvíš v minulém čase....Ale máš pravdu,už je dávno překonaná a dneska je to vlastně veterán...Já pořád řeším,jestli si ji nechat,nebo prodat,ale vypadá to,že si ji asi nechám a ted přes zimu si ji asi našperkuju k obrazu svýmu....
No ale doufám,že si příští rok znovu splním sen a po smutném příběhu jménem GSX-R 1000 bude opět Kawa,ale tentokrát ZX-10R a to buď 2010,nebo 2011....
Naposledy editováno 09.08.2010 21:27:48
Ale Kawa je prostě Kawa
Naposledy editováno 28.11.2010 18:33:27
Jinak k tomu LSL presne toto se resilo v nemwecku kde byl v testech a bylo receno ze tlumi JEN na nejvysi stupen utazeni..jinak na postni to vubec netlumilo..
Ten ohlins origo na kawach stoji uplne za hovno a kazdej ho meni.
Ja mam Bitubo 19 poloh a zarucuji ti ze poznas kazde kliknuti..ale to neni tlumic za 6ku s motazkou...A dale je plynokapalinovej.
Bejt tebou vezmu levnej ten Tribl...
kawapepek píše: Delta> No,to je právě ono-čím víc poloh,tím víc nahovno....Nevím,ale jel jsem na ZX-6R,ta má Ohlinse a asi 18 poloh a to je nanic...mezi polohou jedna a pět stejně nepoznáš rozdíl...
s těma polohama nemáš pravdu, a na Triblu nevim jestli poznám každy kliknutí,ale každý druhý určitě.... 18 poloh, 2-18kg, za ty prachy sem fakt spokojenej,klidně ti prodám ten můj,má najeto 4tis km
Naposledy editováno 29.11.2010 07:21:28
kawapepek píše: Delta> No,to je právě ono-čím víc poloh,tím víc nahovno....Nevím,ale jel jsem na ZX-6R,ta má Ohlinse a asi 18 poloh a to je nanic...mezi polohou jedna a pět stejně nepoznáš rozdíl...
Öhlins na Kawasaki ja asi jako Öhlins na Aprilii. S originálním to má společnou snad jen nálepku.
Naposledy editováno 29.11.2010 09:18:33
Jinak nevím,proč všichni píšou něco o tom,jakou kdo jezdí kudlu...Jako pomalu nejezdím,ale zabít se taky nechci...Na ZX-9R určitě tlumič řízení potřeba nutně není,ale vzhledem k mé váze a nastavení podvozku mě sem tam řízení propleskne...A to ani nemluvím,když se mi to někde přizvedne a kolo dopadne ke straně...No a vím o zatáčkách,kde se mi zavírá řízení a toto právě ten tlumič dokáže eliminovat...
Vím,že už je to skoro veterán,ale ta motorka nemá ani škrábaneček a nikdy neležela,no a já bych si její řízení rád zpříjemnil...proto do ní ještě asi zainvestuji...Už si ji chci nechat napořád,když to nerozbiju,tak třeba bude mít ještě někdy cenu..
PS.: ikdyž poznáte každý klik,stejně když vám s tim zakroutim určitě hned neřeknete joo je to na 12 poloze...To prostě nevěřím...Jinak já fakt tolik poloh nepotřebuju,většinu času jezdím buď na pohodu(město,vesnice,celodenní výlety)nebo ostřejší svezení kolem komína,nebo pár pěkných úseků,nebo okruh)
Jo a chci podélný tlumič,né příčný....