Naposledy editováno 01.12.2010 21:52:25
1 reakcí na tento příspěvek supermono...jak na to?
Já myslel že scháníš dakšnu???
1 reakcí na tento příspěvek supermono...jak na to?
robinr píše: tohle jsi asi cetl co?
SPECIFIKACE PRO TŘÍDU SUPERMONO
Nečetl! Díky!.....ale některé podmínky jsou dost "veselé"!
..Přední kolo s výjimkou pneumatiky a části zakryté blatníkem musí být z každé strany
jasně viditelné.
..Sklon v přední části v místě připevnění číslové tabulky nesmí překročit 30°směrem vzad
od svislé osy
..Křidélka nebo spoilery mohou být pouze na motocyklech sólo,
..Musí být zachována nejméně 15 mm mezera po celém obvodu pneumatiky ve všech
polohách odpérování motocyklu a ve všech polohách seřízení zadního kola.
3 reakcí na tento příspěvek supermono...jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek supermono...jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek supermono...jak na to?
to už zase mono, vždyť loni to byl clasic?
1 reakcí na tento příspěvek supermono...jak na to?
Vykašli se na Mona Pač vám je zase vyškrtnou jdi do Sajdy
Těch je jich furt málo
a ženský budou po tobě házet rodidla
Sajda pro LEKA
SVéčko píše: Hój,
to už zase mono, vždyť loni to byl clasic?
....ale to se "rýsuje",že ten si nechám jen na "výstavy" a setkání "veteránů!...jsem to pořízoval,abych jezdil společně s klukama z "volné"..ale jak to vypadá,tak společné "závody" budou "zlikvidovány"!
1 reakcí na tento příspěvek supermono...jak na to?
to jede....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supermono...jak na to?
gorkin píše: Lekouši
Vykašli se na Mona Pač vám je zase vyškrtnou jdi do Sajdy
Těch je jich furt málo
a ženský budou po tobě házet rodidla
Sajda pro LEKA
...to bude až další "etapa"!
matrixbiker píše: TTrs> Já ty noviny nepíšu. A duka koupíš i za 120 co stojí mono z 98.
Ja jsem prave o monu taky premeslel, ale nechtel jsem v tom utopit spoustu penez a nakonec mit nejakej slepenec, co se bude porad rozesirat. Takze mi vysel malej Duke jako idealni zaklad. Ostane ono tech 260 tisic neni vzhledem k cene motoru zase tak moc.
1 reakcí na tento příspěvek supermono...jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supermono...jak na to?
TTrs píše: 260 tisic a 2 roky? To bych si koupil KTM Duke 690, obliknul ho do kapot a mam za pulku penez a 14 dnu prace pekny mono.
Přesně tak a máš oproti ostatním 70 koní v sérii, tzn. pravěpodobnost, že to bude fungovat a neposere se to je docela velká
1 reakcí na tento příspěvek supermono...jak na to?
edit: pismenka
Naposledy editováno 02.12.2010 13:03:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supermono...jak na to?
spalovac píše: Panove nechci Vam brat iluze, ale na trvalych a sp[olehlivych 70 PS na zadnim kole u DUKU zapomente zapomente. Ten motor, tak jak je koncipovany stezi prezije jeden trenink Prakticky overeno.
...to trochu rozepiš..690 vydrží jeden trenink!?
1 reakcí na tento příspěvek supermono...jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supermono...jak na to?
spalovac píše: Ten motor se musi cely prekopat, aby jsi dosahl nejake zivotnosti, spolehlivosti a trochu slusneho vykonu.
...mluvíš o tomto motoru?
Motor Jednoválec, 4-takt
Zdvihový objem 654 cc
Vrtání / zdvih 102 / 80 mm
Výkon (typizovaný) 48 kW / 7500 rpm
Max. točivý moment 67 Nm / 5500 rpm
Kompresní poměr 11,8:1
Startér / baterie Elektrický startér / 12 V 8,6 Ah
Startér Startovací páka
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Úprava směsi Keihin EFI s EPT (Electr. Power Throttle)
Karburátor Dell´Orto PHBG 19 BS
Řízení 4 V / OHC
Mazání Okruh tlakového mazání s dvěmi čerpadly Eaton
Mazání motoru Motorex, SAE 10W-60
Primární převod 36:79
Sekundární převod 16:40
Chlazení Kapalinové chlazení
Spojka APTC Antihopping, hydraolicky ovládaná
Řídící jednotka Keihin EMS
Zapalování Seletra 2p D36
Naposledy editováno 02.12.2010 13:14:19
2 reakcí na tento příspěvek supermono...jak na to?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supermono...jak na to?
Edit: uz si presne nepamatuju,jestli to byl prvni nebo druhy trenik...kazdopadne to zkoncilo pridrenim...a to zamrzi
Naposledy editováno 02.12.2010 13:30:54