povedlo se mi zadřít motor sc33 na jedné šále a dostalo se mi hodně oleje do chladícího okruhu, a zajímala by mě příčina a přibližně cena opravy, jestli má význam přešálovat celou kliku a úhlovat ojnice. Jestli má někdo stím vzkušenosti nebo výte kdo do toho dělá budu hodně vděčen
1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadřeného sc33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33
Ted by me zajimalo jestli by se to stalo kdyby se jeste pred zavadou ty salky vymenily predem jak to delaj na okruhovkach.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33
Johanes350 píše: z-x-r> 59000km, olej tam byl cca4200km před výměnou, těžko říct to snad ani nejde poznat
59tis? To jsem mel u sve zx9r rv.99 ci vypadala jako nova a i motor mela jako novej...tedy ta tvoje vrana musela litat bez voleje a nebo ji nejakej specialista nejak nacal.
Spesl kunda ktera vydrzi docela hodne.
Cos tam daval za olej? Neco podobneho se stalo kamosi na farosovy ale to byl 94ka a nalitano relanych tak 90tis...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33
Johanes350 píše: z-x-r> byl to mogul, ten stroj sem zrovna kupoval když ten týpek měnil olej
tak jestli to byl mogul tak uz vime proc si to zadrel... Napis borcovy ze je to kolik ze usetril hodne na oleju a vydelal..
ted mi pripominas toto stejny se stalo kamosi na aute olej v kapaline a zadrne na klice kdyz nemenil olej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33
Jednoduche osvedcene na motorky Motul 5100 10w40
Jinak je to zmrd jak rikas sam ze to dokurvil a strelil to tobe. Se ti divim ze mu to nevratis jak zdejsi vecina chce vse vracet.
Naposledy editováno 04.12.2010 14:52:36
1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadřeného sc33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33
Pepa GSX-R píše: Johanes350> Nech opravit jen ten jeden poškozený čep plazmovým nástřikem na původní rozměr :)
Pepo,plazma je na pí..u,všechny tyhle opravy jsou na ho..no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33
Johanes350 píše: byl to mogul, ten stroj sem zrovna kupoval když ten týpek měnil olej
Fakt by mě zajímalo
1) jaký mogul?
2) kontroloval jsi olej? Kolik brala oleje?
Naposledy editováno 04.12.2010 21:42:09
1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadřeného sc33
No k tématu, motor klidně opravit, pokud neseženeš levně jiný. Já bych koupil jiný, kdyby byl za 6-10tis. Ze stavu bych strach neměl, tyhle motory jsou nezmary.
Opravit to jde, ale dal bych to specializované firmě, už jsem se tak spálil, z osobních zkušeností doporučuji http://brusirnapavlicek.cz/ dokáži opravit tak, že kvalita je lepší než při výrobě a ceny výborné. Máš to kus, ale já jim věci taky posílal poštou. Zprostředkovaně jsem slyšel chválu na http://www.klikovky.cz/ ale osobně zkušenost nemám.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadřeného sc33
1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadřeného sc33
1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadřeného sc33
Jak psal výše Murkin tak je fakt levnější sehnat druhý motor a když jít to repase kliky, tak rozhodně nedělat nástřikem plazmou! Stojí to opravdu za velké ho*no!
Jak sem c.j. hodil ty 2 odkazy na firmy co dělaj repase klik, tak mám zkušenost s obouma. Pavlíčka rozhodně nedoporučuju! Dělal mi kliku a vydržela 1500km a znova se kousla!!! Ještě když sem byl ve škole tak nám dělal spoustu motorů a každý se zadřel! A taky spousta mých známých co dělá do aut, tak s ním mělo stejné zkušenosti. Prostě k Pavlíčkovi bych nedal už ani motor z pionýra a to beze srandy!
Jinak pan Jaluška z klikovky.cz je opravdu velice schopný, s tím mám taky osobní zkušenost a můžu ho za sebe jen doporučit
Ten olej ve vodě, vypadá buď na špatné těsnění pod hlavou, nebo taky by mohlo být špatné gufero vodní pumpy.
Mogul bych do téhle motorky opravdu nelil, to můžeš jezdit zrovna bez oleje Jak už psal někdo výše tak Motul 5100 10W40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |