celokapotáž nebo polokapotáž
max.250kg s náplněmi
max.výška sedla 830mmm
dvouvál nebo třívál
max.130 koní a minimálně 85 koní
ABS
v současné době na trhu (rok výroby 2010 - 2011)
nebo motorky které se uvedeným kritériím velmi přibližují
Dobře výběr je velmi omezený...tak poraďte také 4VÁLY
Naposledy editováno 07.12.2010 19:35:12
1 reakcí na tento příspěvek Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
Stewe píše: nevím jestli tu padla tahle Guzzina?
výška sedla 800 mm
akorát váha 246 kg
Nene nepadla, dobrý tip, jen ta provozní hmotnost 274kg u Norge GT 8V je pro mě asi nepřekonatelná....
U Norge 1200 je to podobné, suchá hmotnost 246kg jak píšeš
xyz777 píše: Nene nepadla, dobrý tip, jen ta provozní hmotnost 274kg u Norge GT 8V je pro mě asi nepřekonatelná....
U Norge 1200 je to podobné, suchá hmotnost 246kg jak píšeš
no jo kus železa. kdyby byl rám hliník, třeba by vážila míň
1 reakcí na tento příspěvek Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
No asi jo... max 250tis za moto ještě v záruce do 10tis.km...ale říkám až tak za 2 roky, jenže to budou mašiny které se prodávají nové už teď tak se porozhlížím...
Editoval jsem úvod a chtěl bych poradit také 4VÁLY
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
xyz777 píše: Stewe>
No asi jo... max 250tis za moto ještě v záruce do 10tis.km...ale říkám až tak za 2 roky, jenže to budou mašiny které se prodávají nové už teď tak se porozhlížím...
Editoval jsem úvod a chtěl bych poradit také 4VÁLY
...v tom případě nechápu tvou otázku když to chceš za 2roky?????
HornisB6 píše: ...v tom případě nechápu tvou otázku když to chceš za 2roky?????
Protože to bude motocykl rok výroby 2010,2011. Je potřeba mít přehled
A za 2 roky ani né, podle toho com mám v plánu najet to vypadá na léto 2012.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
218 kg s náplněma
Výška sedla 830mm nebo 850mm (2 druhy sedla)
Dvouvál
100-150 koní, podle toho jak si to nastavíš v jízdním módu
ABS má
Za 2 roky bude stát polovinu toho co teď. Sám mám na ní políčeno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
GSXJarda píše: a víš proč?
hp je o chlup silnější, beru.
gs je vyšší, ale skoro třetina se prodává s nízkým sedlem - tuším 82 cm.
spousta motorek jde o pár cm snížit přes zadní tlumič a popuštění v brýlích, nebo jiným sedlem...třeba smt, kterou už jste smetli
1 reakcí na tento příspěvek Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
1 reakcí na tento příspěvek Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
seikos píše: Nová Ducna Multistrada 1200.
218 kg s náplněma
Výška sedla 830mm nebo 850mm (2 druhy sedla)
Dvouvál
100-150 koní, podle toho jak si to nastavíš v jízdním módu
ABS má
Za 2 roky bude stát polovinu toho co teď. Sám mám na ní políčeno
To jsem nevědel že má i nízké sedlo ale o tom omezení motoru vím. Jen těžko říct jak v praxi. Stejně bych jezdil v modu sport a 150 koníků je fakt strašně moc
mariano píše: hp je o chlup silnější, beru.
gs je vyšší, ale skoro třetina se prodává s nízkým sedlem - tuším 82 cm.
spousta motorek jde o pár cm snížit přes zadní tlumič a popuštění v brýlích, nebo jiným sedlem...třeba smt, kterou už jste smetli
Jo určitě jdou sedla snížit i třeba tuningem. Jenže zatím mám z těhle motorek trošku strach Když přijdu ke GS tak je prostě strašně veliká se vším všudy, to vidím až v podějším věku, až k tomu přirozeně dojdu
Honza-TA950 píše: škoda že jsi hned odmítnul to SMT od KTM - to splňuje to původní zadaní perfektně, navíc není to klasický motard, ale je víc do cestovna s tím, že je pořád výborně ovladatelná a hravá, ostatně byl i tady na m.cz někde test
Ale jo KTM 990 SM-T jsem měl dlouho v hledáčku ale právě po přečtení toho testu tady jsem usoudil že to pro mě asi nebude. Vždyť se tam píše že je to stále víc supermoto než cokoliv jiného. Vyřádíš se na něm super ale na cestování moc není. Navíc mi přijde že ochrana před větrem a nepřízni počasí je tam minimální. Však tam redaktor píše že se dá jezdit max. do 150km/h. Určitě to není hlavní problém (ta ochrana) ale když se budu rozhodovat celokapotáž bude hrát určitou roli. Nicméně tenhle stroj se určitě budu snažit vyzkoušet, stejně jako novou Multistradu a Tiger. Při těch zkouškách mám problém že vždy narazím na mašinu bez sníženého sedla a už se cítím blbě
Naposledy editováno 08.12.2010 07:20:44
Uvalak píše: Ducati 848
Ano a to je má druhá myšlenková větev
Jít do supersportu (2V,3V) který nemá příliš závodnický posed a na kterém pro mě nebude utrpení vyrazit do Evropy, to znamená určitě si nechat udělat jiné pohldlnější sedlo, případně jiné úpravy (třeba jestli jdou pootočit řidítka nahoru, někdy stačí centimetr,dva). A který má max. kolem těch 130 koníků.
Tyhle mašiny mají u mě jednu obrovskou výhodu, že se mi líbí víc než univerzálnější stroje
Mám o čem přemýšlet
1 reakcí na tento příspěvek Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
bledemon píše: benelli tre-k 1130:
http://www.motoarte.cz/motocykly?page=shop.product_details&flypage=garden_flypage.tpl&product_id=10&category_id=1
O ní jsem nevěděl, velmi zajímavá....
1 reakcí na tento příspěvek Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
1 reakcí na tento příspěvek Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
Kamikadze-Ace píše: FZ8
vypadá hodně dravě tenhle 4V ale je to naked
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké znáte moto podle těchto parametrů?
xyz777 píše: To jsem nevědel že má i nízké sedlo ale o tom omezení motoru vím. Jen těžko říct jak v praxi. Stejně bych jezdil v modu sport a 150 koníků je fakt strašně moc
Jsou tam 4 základní módy nastavení výkonu, podvozku a abs a asr. Ale to neznamená ze si to nemůžeš nastavit jak ty chceš. Klidně si můžeš nastavit mód sport a k tomu jen 100 koni.
seikos píše: Jsou tam 4 základní módy nastavení výkonu, podvozku a abs a asr. Ale to neznamená ze si to nemůžeš nastavit jak ty chceš. Klidně si můžeš nastavit mód sport a k tomu jen 100 koni.
Dnes jsem si o ní znovu četl a máš pravdu, v různém nastavování a vůbec po technické stránce je to naprostá špička...moc fajnová hračička
Naposledy editováno 08.12.2010 23:13:24
Breakpain píše: karf> A hele, čemu vadí, že nesplňuje Euro 3? U motorek se to neřeší ne? :)
No to že SV1000 nesplňuje euro 3 je dost velkej problém, protože ho kvůli tomu přestali vyrábět. a navíc nesplňuje euro 3 a hlavně plní jen EURO 2
ale to je jen taková vzpomínka na starší diskuzi. SV1000 jsem svýho času měl taky moc rád a chtěl ho! nahatý 2005ku s černým rámem, s minimalistickým držákem značky, krovkou místo sedla spolujezdce, klínem z Ska, červenejma proužkama na kolech a karbonovýma kraťoučkejma Ixilama kurva to byla mrcha! ale nakonec jsem koupil Raptora
UK autotrader
UK
Naposledy editováno 09.12.2010 09:45:14