chci se zeptat jak je to s tim VAPE. Vim, ze to pomaha k udrzbe, nemusi se stelovat kladivka, predstih atd... Ale nikde sem nenasel jakej typ na 350/634 ?
Muzete mi please poradit ? Sice jeste nemam zkusenost jak to funguje bez toho, ale mozna bych to tam nainstaloval nez bude pozde.
Predem dik za odpovedi.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 vape
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 vape
Andrew_88 píše: Kdyz bych tam chtel dat 12V VAPE musim vymenit i baterku ?? nestaci pouze zarovky ?
Samozřejmě, moc nechtěj vidět, jak by baterka dopadla, kdybys do ní hrnul dvojnásobné napětí... Musí se vyměnit všechny elektrospotřebiče kromě klaksonu, ten při 12 VDC konečně dobře troubí . Baterka není žádný ranec, novou máš do 300 Kč...1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 vape
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 vape
Andrew_88 píše: Kdyz bych tam chtel dat 12V VAPE musim vymenit i baterku ?? nestaci pouze zarovky ?
Vždyť jsem psal, že se místo ní dá použít kondenzátor. Sice si neposvítíš bez nastartovanýho motoru, ale to bych neviděl jako velkej problém. Aspoň si ušetříš práci s údržbou baterky.
Andrew_88 píše: Taky ze vsechn nazoru co sem cet mi pirjde lepsi 12V. Akorat ted shanim nekoho kdo to umi v mem okolo nainstalovat :) Nevi nekdo o nekom z jihoceskeho kraje ?
VAPE zvládneš namontovat i sám. V dodávce je i hodně podrobný návod.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 vape
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 vape
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/634 vape
Ja ti rozeberu celej motor u auta a dam dohromady,ale motorky jsou mi cizi.
Andrew_88 píše: Prej tam je podrobnej navod,tak snad to zvladnu sam. Odkud je nejlepsi koupit ? Z www.vape.cz ?
Tady je návod ještě důkladnější a i pro „hodně levé jedince“. Ze stávajících zkušeností s montáží doporučím jen jednu odchylku – vyhodit kolíček jistící rotor a ten dát jen tak volně na kužel a nastavit si tak přesný předstih.2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 vape
Akorát bacha jakej máš přesně motor, já měl v 634 origo namontovanej motor 632, liší se uchycení statoru zapalování. Zavolej do Vape, tam ti dobře poradí, maj to zmáknutý
Vejr1 píše: nebuď škrt a kup ho, 6V dynamo a kladívka bylo to první co z mý Třindy šlo ven. Najezdil jsem na ní asi 10 tis km a na zapalování jsem ani nešáh. Navíc to klidně jede i s mrtvou baterkou, chytá na šlápnutí, při 12V to i pěkně svítí a nechcípá motor při puštěným blinkru
Akorát bacha jakej máš přesně motor, já měl v 634 origo namontovanej motor 632, liší se uchycení statoru zapalování. Zavolej do Vape, tam ti dobře poradí, maj to zmáknutý
Pro me je 5 tacu docela dost.
mozna na jare
Naposledy editováno 14.12.2010 16:55:16
Vejr1 píše: nebuď škrt a kup ho, 6V dynamo a kladívka bylo to první co z mý Třindy šlo ven.
Pod tohle se můžu jen podepsat, je to nejlepší investice, co může Jawa / ČZ dostat .Andrew_88 píše: Zatim to zkusim bez VAPE(preci jenom to neni levna hracka,kdyz vezmu co to vlastne je a jake jsou vyrobni naklady).
Je to sice fajn koukat jen na výrobní náklady, ale co třeba takový vývoj, marketing atd.? To firmu samozřejmě stojí nemalé peníze a je vcelku logické, že se to v ceně produktu promítne. Cena je vcelku přiměřená tomu, co to nabízí .3 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 vape
taky záleží na kondici zapalka - pokud jezdí motorka ku spokojenosti, pak asi moc není důvod tam vape dávat.
já jezdím každej den do práce - potřebuju spolehlivost a jednoduchost - co mám vape sem pod dekl nedíval dobře rok dva. Vepředu můžu mít konečně něco, co svítí víc, než ta 35W bludička
původní dynamo bylo zkroucený a tím se kroutila i základní destička,kladívka jeden čas byla takový kvality, že se na tom čepu vesele vrklala + ten "pertinax" či co to bylo, se neustále sjížděl, ať člověk mazal čím chtěl. + do toho šmejdský kondíky PSL a člověk každou chvíli někde jawil. + co jsem četl o vlastnostech nových uhlíků, tak jsem rád, že mám vape. ve finále se mi vyzkratoval rotor, takže místo nějakýho řešení zprovoznění dynama jsem zainvestoval a za mě nejlepší investice, co může člověk motorce dát.
vape je naprosto jednoduchý, odjedu i s vytlučenou baterkou, protože zapalko má oddělený od okruhu s elektroinstalací motorky, chování motoru luxusní, startování i v mrazech ok. nevidím jedinej důvod, proč tam mít pro každodenní provoz dynamo a kontaktní zapalování..
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 vape
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/634 vape
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukrajinské VAPE [1, 2] Jawa 350/634 | Lu-boš | 45 | 9.8.2024 v 09:05 pavel5168 |
Jawa 350 634 oilmaster Jawa 350/634 | Jawar634 | 17 | 1.8.2024 v 17:41 Peppersteak |
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |