Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...
a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...
Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
jinak u nás to zatím s oblevou vypadá dobře..celý včerejšek a přes noc to tálo, ale stejně to nevypadá, že se bude dát v blízké době vyjet ...i když u nás má být zítra těch 7 stupňů...uvidíme, ale rád bych se na Vánoce zase projel...
absťák tam už nějaký "lehký" je ...
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Naposledy editováno 21.12.2010 15:37:49
heled nevíš jak je na tom DRZ s údržbou s Bigbore kitem 470 ccm??
edit. a jak to máte s TP? dyt ste oba dělali dle novejch předpisů ne?
Naposledy editováno 21.12.2010 18:04:22
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
ty jo s tím kitem netuším...vím jedině to, že 435ccm by žádnou větší údržbu vyžadovat neměla...i když výměnu oleje zkrátím z těch 6 tis. pro jistotu na nějaké ty tři tisíce, ale to se doporučuje i u origo stavu...o té 470 nevím nic...ale už je to větší skok a něco navíc už to určitě vyžadovat bude...aby to nedopadlo tak, že sice budeš mít nadupané DR-Z, ale údržbou budeš na úrovni ostrých motardů a ostré motardy budou jízdníma vlastnostma atp. pořád o kus dál...
jaké nové předpisy myslíš? myslíš nutnost 25kW a zároveň 0,16kW/kg?...v TP mám 23 kW, se zavřením nebyl problém...
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
mně tady ty velké úpravy přijdou už trochu zbytečné...stojí to strašné peníze a výsledek nikdy nebude tak dokonalý, abys bez problémů porážel závodní motardy...(abych řekl pravdu, já kdybych moje DR-Z s kitem a dalšíma úpravama už nekoupil, tak se do těchto drahých úprav nejspíš nikdy nehrnu...teď toho určitě nelituju, ale sám bych do toho ty peníze nejspíš nevrazil ..ale to je něco jiného, já nemám v plánu s DR-Z závodit a ty úpravy jenom přispějou k té využitelnosti v provozu a občasnému "ostřejšímu" svezení)...
DR-Z závodní motorka v základu není a myslím, že z ní tu echt závodní motorku ani nikdy neuděláš...jo, s Yoshimura kitem 450 získáš tuším až 58 koní, ale ten kit stojí přes 2000 USD + další úpravy brzd, podvozku, údržba a jsi minimálně na ceně, za kterou bys měl ryze závodního motarda....
Naposledy editováno 21.12.2010 19:13:25
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
www.metacafe.com/watch/yt-zAq13v584dg/championnat_de_france_supermotard_2010_saint_laurent_de_mure/
ten Big bore dodá 20 % objemu navíc + kompresi 13,9:1 série něco pod 12, takže tam určitě bude znatelný výkonový posun- což za 13 tis. není taková hrůza, jen za ladák dáš desítku a co to přidá když to porovnáš s tímhle... navíc máš celej motor v podstatě novej z původního ti zbyde spojka,převodovka, rozvodák a palice s ventilama, tipuju že za 13 nekoupíš u suzuki ani tu klikovku o válci nemluvě tak podvozek nad za něco stát bude a když už ty brzdy tak šestipístek s panc. hadicí i radiální pumpou sehnal kámoš za 6tku i s náhradmíma destičkama
pokud by tedy byly zachovány servisní intervaly-aspon nějak přiměřeně, třeba ten olej po 3 tis. km tak bych do toho klidně šel, za dvacku máš uplně jinou motorku
ještě to doladit na keihin fcr 41 a rvalo by to pracky
Naposledy editováno 21.12.2010 20:40:22
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
MirekSV píše: Supermoto koreny ...celkem si to davaj.
Když to vidim, tak si řikám: Jakto že nemaj motárdy věčí tradici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Miši> 43 koní žádná sláva :) to mám s 39 FCR a ladákem 42 kobyl :)
40,29Nm při 6350 ot/min a 42HP při 8735 ot/min
Naposledy editováno 21.12.2010 23:02:25
ale prostě ladit takle malej objem je napytel, z ho*na bič neupleteš... jde to ale třeba u obashu 530 ccm se z ladákem, vačkama, keihinem fcr 41 pohybuješ úplně na jinejch číslech... tam už lítá i plus 15 koní
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Hlavní a nejpřínosnější úpravou je ten karbec s laďákem...je možné, že se jen s tím karbecem a nějakým lepším laďákem dostaneš na podobné hodnoty, jako mám já s kitem...výfuk mám pouze koncovku od Leo Vince..nevím, jak si na tom LV stojí mezi ostatníma laďákama, ale podle mě je to takový standard...minimálně nějaký ten svod ještě musím pořídit...co máš za ten laďák? Komplet?...
Naposledy editováno 22.12.2010 13:37:44
video predchoziho majitele
Naposledy editováno 22.12.2010 14:15:11
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
mám natočené jen takové lehčí "vrkání" plynem...(na saze nehleďte, nějak se jim zrovna zachtělo ven, normálně za mnou žádná černá mračna nejsou )...
Naposledy editováno 22.12.2010 14:40:18
totok je můj na sytič s sériovým laufem na tratě (oproti homologovanýmu je skoro o polovinu kratší - má 33 cm a nemá přepážky, jen roura )
možná bych někde vyhrabal video co sem měl v soutěži o nějvětší plamenný ocas tady na forum
kámošův
renovace Shelby GT 350
a to nemluvim o kámošovým co má svod Arrow+ koncovku Higashi to byl teprve hukot
2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
[img]
Naposledy editováno 26.12.2010 08:10:37
jinak co se mně povedlo vygooglit, tak ten Gas je pouze nějaká "vize" nezávislého grafika, pokud jsem to dobře pochopil...viz. např tento článek
a pro porovnání stará dobrá škola ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
frantas> kdybych našel v balíku/garáži/ kdekoli jinde kovaný Marchesiny je mi uplně u prdele že na motárda maj bejt pletený