Dík
1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan
Mates Picco píše: Mariano, velikej rozdíl který je v palubce je ten a to je ten rozdíl, který je mezi Transporterem a Multivanem, že u Transportera není integrovaný popelník vedle ředící páky, což je i dlouhého Multivana, protože by tam nešlo dát 2sedadlo spolujezdce.Jinak mockrát děkuju za tu letošní statistiku. Kde jsi ji vyštrachal?????
aha...zas tak jsem to nezkoumal. jako nekuřák
vyštrachal - komunikační server mezi importérem a autosalony
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
u tria expert/jumpy/scudo taky spolehlivost nic extra, navíc jsou o chlup menší
hiace a ostatní japonské/korejské dodávky jsou většinou menší a technologicky o krok zpátky (což jim na druhou stranu dává dobré předpoklady na spolehlivost). navíc v nich chlap evropských parametrů trpí klaustrofobií a nepohodlím
malý tranzit/tourneo a vito/viano jsou jedinými konkurenty transporteru/caravelle/multivanu, co se týká spotřeby, servisu, spolehlivosti, atp. ale jízdními vlastnostmi je vw o chlup vpředu (nejel jsem s novým vitem/vianem modelu 2011).
jinak transportery a spol. 2003-2005 (první t5) byly taky - spolehlivostí - sázka do loterky
pak už jsou "velký" dodávky - lt/crafter, sprinter, ducato/jumper/boxer, movano/master, větší tranzity, apod. které jsou sice na převoz motorek a vercajku vhodnější, zase s tím těžko poveze manželka děti do školy a nevejdou se na výšku do většiny krytých parkovišť u nákupních středisek (je fakt, že tohle nemusí zajímat moc lidí mimo prahu). navíc mají vyšší provozní náklady.
nebo pak velký pick up typu navara, ranger, l200, amarok...ale tam není motorka schovaná a střecha pro přespání
1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
čihy926 píše: Tak to vypada ze se asi zacnu poohlizet po te Caravelleto by mi melo snad vyhovovat.Daj se tedy vyndat sedadla?
Na zadni trojsedak budes potrebovat naradi u multivana ji vyndas i bez nej. Ja jsem auto resil take cca 2 mesice vymejsleni jake od mercedesu renaultu VW citroenu atd a nakonec to vyhral Multivan t4 i kdyz ta cena je za tak stare auto strasna treba oproti renaultu. Caravella se da ale sehnat i v prodlouzene verzi. Do multaka se ale v pohode vejde 2,5m dlouha motorka.
1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan
Murkin>mrknul ses mi prosim po nejakem tom jetem laufu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
čihy926 píše: Ty vole vy mi dáváte
Murkin>mrknul ses mi prosim po nejakem tom jetem laufu?
Az do zejtra na praci ani nesahnu
Jinak na toho multaka si priprav od 250000,- vejs kdyz ma za neco stat a ma bejt pekne vybavenej.
[URL=
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
Murkin píše: Na zadni trojsedak budes potrebovat naradi u multivana ji vyndas i bez nej. Ja jsem auto resil take cca 2 mesice vymejsleni jake od mercedesu renaultu VW citroenu atd a nakonec to vyhral Multivan t4 i kdyz ta cena je za tak stare auto strasna treba oproti renaultu. Caravella se da ale sehnat i v prodlouzene verzi. Do multaka se ale v pohode vejde 2,5m dlouha motorka.
Ahoj pane tak co uz jsi neco sehnal?Az koupis privez to ukazat ha. Kdyz bych mel prachy koupil bych novejsi T4 Multaka nez mam ja nakou 2002. Me ted prdla zadni pruzina. Koupil jsem jinou a vydesilo me jak je to nakople.
[img] u vas v klubu je na pridej tento.
R.V. 2001, červenec,model 2002, 2,5 TDi 111 kW, najeto poctivých a doložitelných 188 tis km, dovoz ze SRN v roce 2006,nyní druhý majitel - provozovatel autoservisu.Kompletně originál Generation výbava, vše co je v autě je přímo z výroby.V ceně 2 sady kol, letní na orig.hliník, zimní na plechu+orig.poklice.Servisní knížka,Navi, Maxidot, Klima,palub.poč.,nezávislé top.,vyhřív.sedáky, 7 sedadel po směru jízdy.Letos nová spojka, potahy, repase bufíku, 2009 rozvody na 181 tis km.
Cena: 330000 Kč
Naposledy editováno 02.01.2011 19:33:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
wert píše: HAMLET> "10" let starýho VW za 330? jestli si takhle stojej cenově, tak to je síla. To bych radši "pár" kaček přidal a koupil si třeba Trafica. A měl doma funglovku a ne právě načlou korodující desetiletou káru. Nekoukám na ceny, dnes zrovna jsem byl v servisu VW a koukal tam na funglovku za 360. VW mám služební 1999 Transportera 2,4 klasiku, maximální spokojenost, ale provoz už stojí nějakou korunu a i když je kasle v zinku, tak prostě dost rezne. Nevěřím, že někdo může koupit deset let starý auto za 330 jestli ano, tak se omlouvám všem, co ho koupí...
Tam jde o to ze jsou v kurzu furt a novejsi T5 se dost serou. Typuju ze nove stalo tak 1.3mil v plne nalozi. Pozor ja mam 1999 a nerezne je to poctive rodine auto.Porovnavali sme to s FORDEM . v autosalonu a novej fort stojici v autosalonu je zespoda vic orezlej. Ja mam celej spodek stale orig nastrikanej nakou srackou jako vceli vosk to lepi. Treba moje 2.5TDI spotreba po Praze cca 6.5l az 7.2 a to za to taham. Za to nejezdi ani vetsina osobaku.Je jasne ze T4 transporter stoji polovic.Nejdrazsi a nejlepsi motor je 2.5tdi 151k ma jedinej prevodovku do rychla proto i min papa. Kdyz koupis slabsi motor je o 50-70tis levnejsi ale vic to zere a je linejsi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
wert píše: HAMLET> určitě má každá věc svého kupce, a třeba svou cenu má. No asi má. Jen mě zaráží ta cena za deset let starý auto. Asi ale 100 stejnejch aut ale 100 názorů. Od firmy, co jsem získal Transportera po skončení leasingu vím, že přešli z 2,4 atm. na 2,5 turba a prý to jsou nejhorší motory užitkovejch dodávek a do dvou let celá firma (asi 20aut) přešla na Vita. Sice vyšší pořizovací cena, ale rychlá návratnost v "bezúdržbě". A včil mudrujme
Asi jo vec nazoru. Ja ho mam uz 5let a max spokojenos az na tu zacinajci poruchovost ale jen drobnosti ale ma narok 650tis najeto. Vic info najdes na www.transporterclub.cz Auto s motorem 1.9 ,2.4 nema cenu brat. Dost lidi co ma 2.5tdi s 102kw dava motory 111kw Daji se sehnat za cca 40-60tis a maji malo najeto.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
Ja zas znam opacnej priklad a to , ze zkusili nakoupit Vito, protoze se jim zdali drahe Transportery. Koupili par "zkusebnich" kusů a u toho i zustalo. Asi nejvic jim vadili jizdni vlastnosti.
Abych se ale priznal, tak uz to nejaky rok nesledeju, protoze mam uz davno vybrano Jen na to mit penize
1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
P.S. a co sis vybral? kdyby byly love?