1 reakcí na tento příspěvek Chlapi mám v tom bordel
Je 20 tis. otáček na otáčkoměru pouze obchodí tah, který má přilákat hustokrutostřelce, kteří si řeknou: "Hele, na otáčkoměru vidím "dvacítku" to určitě pojede líp, jak veškerý ostatní šestikila, kterým končí otáčkoměr "osmnáctkou".
Jak to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi mám v tom bordel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi mám v tom bordel
DavR1 píše: lanome> 20tis ot/min mají jen 06 kde otáčkoměr trošku kecal .. tak se to upravilo , žádná nejede od výroby víc nebo míň, všechny R6 06-07 jsou stejné, žádná spec. edice co se týče výkonu není .. až pak 08-09 je jiná, výkonější a má celkem dost uprav...
tak v tom případě teda nechápu proč je uvedný že R6R má vyšší výkon a větší krouťák? Udělali v tom hokej, aji tady na motorkářích to maj rozdělený na R6 a R6R...tak já neím.....a zmatek v tom byl i v inzerci, třeba tady se tenkrát jedna slečna do krve hádala že má objednou novou R6 06 za 170t,přitom norm. cena byla 250t, že to sehnala za neuvěřitelnou cenu, že mluvila s prodejcem a ten ji potvrdil že je to model 2006 a furt si myslela že je to ten novej model .. až pak vyšlo najevo že je to ten starej ... ale tenkrát ji to nešlo vymluvit
Proto řada lidí začalo uvádět R6R a to už pak bylo jasný kterej model to je.
1 reakcí na tento příspěvek Chlapi mám v tom bordel
Podle mě se liší modely v mállo komponentech a nastaveních. Myslím tím, že jinak označily a trochu jinak postavily mašiny, co šly do USA, jiný pro Evropu a možná nějakou tu speciální edici.... tohle opravdu nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi mám v tom bordel
První R6 Limited edice byla k výročí v roce 2003, jiná byla pouze žluto-černá barva a plíšek s číslem na vrchních brýlích.Žádná uprava na motoru.
Druhá R6 Limited Rossi v roce 2005, černo-žlutá barva a výfuk Termignoni,jinak nic.
Třetí R6 Limited 2006 replica Rossi Fiat.
Žádná nemá jinej výkon nebo tak něco ... vše je origo.
Třeba Kawa dělala ZX6RR a ta měla více uprav, ale Yamaha má výkon u danného modelu pořád stejnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi mám v tom bordel
Třeba to jsou speciály pro závodění, já mám ted trochu jiný starosti než googlit. Hádat se tu s nikym nechci, jen říkám, co jsem našel v manuálu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi mám v tom bordel
Abych to shrnul, žádná jiná z výroby lepší R6R 06-07 pak 08-09 neexistuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi mám v tom bordel
Naposledy editováno 08.01.2011 15:46:26
Když jsem přijel na první srazy v březnu, v dubnu, poznal jsem kde mám motorku podle chumlu lidí ... a k motorce jsem se musel doslova prodírat .. taky musím říct že mě to stálo balík a balík jsem prodělal , ale co už ... jednou za život musíš a zrovna za takovej převrat v šestkách to stálo .
Prodal jsem ji za rok a půl a pak měl R1 01, na které jsem se v roce 04 podruhé narodil, následně udělal provozu pápá a koupil R6 02 v laminátech , 05-06 jen okruh, 07-08 jsem jezdil R6R 06, v 09 nová R6 08 a teď 010 jsem měl zase novou R6 08 a tu mám do teď.
Nejlepší motorka na okruhu ... seriovej podvozek dovolí hodně, prostě parádní hračka, všem doporučuji
Naposledy editováno 08.01.2011 17:31:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37032 | 17.10.2024 v 17:03 Veverčák |
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 0 | 25.8.2024 v 10:34 Doomguy |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |