Naposledy editováno 08.08.2011 18:41:32
2 reakcí na tento příspěvek simson
bubrak - jak by rekl MAXX kdybys nejezdil po zadnim najede tvoje motorka minimalne o 15 -20 tisic vic
racek píše: bery - na tom druhym videu ma ta motorka tak 7 tis otacek to uz bys opravdu nemohl delat ni jinyho nez lestit v garazi dyz ti vadi itakovy lechtani plynu
bubrak - jak by rekl MAXX kdybys nejezdil po zadnim najede tvoje motorka minimalne o 15 -20 tisic vic
hele chlapi v pohodě....já s tim nic neudělám a tý motorce už nepomůžu ...jde o to, že tady pak někdo koupí motorku a zakládá vlákna jak má najeto 20tis. km a žere mu 2 litry oleje atd.....jsou to jeho peníze a motorka jak už se tu píše....určitě si, ale nemyslíte, že to je pro tu motorku ideální a hlavně v tom nevidim, žádnej smysl.....když už bych nějákej hledal tak v tom prvnim videu možná, ale to druhý s tou trávou???Absolutně o ničem a to musíte uznat samy.Wheelie mi vůbec nevadí tam aspoň musíš něco umět a to si zaslouží nějáký uznání, ale tohle umí každej jouda a je to efektní jen pro lidi co nejezdí na motorce a malý děti
1 reakcí na tento příspěvek simson
on by totiz kazdej chtel treba 8 let starou motorku ve stavu jako kdyz vyjela z fabriky za sumu za kterou se prodavaji hujdy. a kdyz ma konkretne tohle RR tri roky a jeste minimalne dalsi tri ho bude mit tak at si s nim dela co chce protoze ve finale stejne nedostanes vic penez pri prodeji i kdyz bys vubec nejezdil.
tedka jsem prodaval cbr s 42tis najetyma a borec kafral ze to muze byt klidne stoceny. chytrej jak radio... ve finale jsem mu ji nechal za pade a jeste se tvaril jako by mi delal sluzbu. kdybych uz nemel koupeny gsxr tak ho poslu zpatky odkud prijel...
1 reakcí na tento příspěvek simson
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) simson
meti píše: já to vidim úplně jinak, pro mě je ta mašina krásná víla a oni ji znásilnujou a mně to rve srdce
kdyby mi to u przneni cbr rvalo srdce premyslel bych o transplantaci ci bipasuracek píše: bery-tak ja samozrejme chapu co vam na tom vadi... ja taky takovyhle veci neprovadim. nicmene nevim proc by se mel kdokoliv k jakekoli sve veci chovat tak aby ji prodaval v co nejlepsim stavu. a je jedno jestli to huntuje na fleku, nebo na letisti.
on by totiz kazdej chtel treba 8 let starou motorku ve stavu jako kdyz vyjela z fabriky za sumu za kterou se prodavaji hujdy. a kdyz ma konkretne tohle RR tri roky a jeste minimalne dalsi tri ho bude mit tak at si s nim dela co chce protoze ve finale stejne nedostanes vic penez pri prodeji i kdyz bys vubec nejezdil.
tedka jsem prodaval cbr s 42tis najetyma a borec kafral ze to muze byt klidne stoceny. chytrej jak radio... ve finale jsem mu ji nechal za pade a jeste se tvaril jako by mi delal sluzbu. kdybych uz nemel koupeny gsxr tak ho poslu zpatky odkud prijel...
já to taky chápu a určitě nemá cenu se tady hádat, kluka neznám a třeba je jinak pohodář. Muj názor je, že to je nesmyslný, zvlášť tyhle tři videa a rozhodně to neni "idealní jízda" pro tu motorku
Prostě se tu rozčilujem, protože to lidi berou z pohledu potencionálního kupce a nikdo by nechtěl přidřenej, utavenej nebo prostě načlej motor a to je taky jeden z důvodu proč pak s Tebou kupec jedná jak jednal......prostě předpokládá, že na tý motore je něco takovýho narafičenýho.....Ty víš, že si se o ni staral, ale on vidí tyhle videa a předpokládá, že to dělá každej .....Tak to vidim já, ale já už mám svý RR koupený a na žádnym videu jsem ho neviděl tak je to ok
1 reakcí na tento příspěvek simson
Začněme tím, jestli tu mašinu předtím zahřál (nevím) řekněme, že jo( pokud ne, tak snad i ty pochopíš, že to asi motor vzhledem k vlastnostem oleje a materiálů při 15°C asi nedává)
Pylot tu psal, že motor se ochlazuje i vzduchem(ač vodník)a to je pravda.Nemalá část energie odchází sáláním. Bez náporu ztráci dost ze svých schopností se chladit. Takže ač sepne ventilátor ... při hranici maxima otáček ... můžeš vodu v hlavách přivíst krásně do varu - není problém. Při vysokejch teplotách postupně ztrácí olej svoje vlastnosti a karbonuje - což olejovýmu filmu na stěnách válce nepomáhá(možná i naopak ) Zvýšená teplota vypaluje všechna tešnění, saní, výfuk, hlava(neměj naivní představu, že pokud nevaříš vodu - kolem spal. prostoru máš pod 100°C )
Než urveš gumu - pálíš spojku poměrně ve vysokejch otáčkách(to se jí taky moc nelíbí)...já jsem na svý motorce nikdy spojku nedělal - někteří jedinci jí dělají i 2x za 60-70tkm(a myslím tím mokrou spojku)
Když už tu gumu urveš, tak ten motor jede těměř bez odporu - což pro něj taky není ideální ve chvíli kdy ho držíš 3min v jednom spektru otáček a to dost na horní hranici.(Viz Bubrakův podotek - po sjetí z pasu to posaděj na bržděnej válec a ne jen tůrujou ve volnoběhu; v servisu o kterým píšeš ty- daj většinou před chladič aspoň ventilátor)
Ohledně točení do omezovače(na tomhle videu myslím nebylo) to už je poměrně dost hustá záležitost. Pokud si myslíte, že je to bezpečný(protože omezovač tam od toho je)tak vám závidím váš klid ...myslím, si že ani na okruhu neuslyšíte moc profi závoddníků tahat motor až do omezovače - vědí proč to nedělají ...(hlavně to při závodění tedy nemá smysl)
Já se taky nechci nijak vehementně hádat jako Bery RR. To co jsem napsal jsou prostě více/méně pravdivá fakta o spalovacích motorech. Taky beru svojí mašinu na okruhu u huby a 2x jsem se do omezovače taky dostal, ale to je prostě daň, za učelové použítí motocyklu k tomu čemu byl stvořen... Tohle bych jí(lásce) nikdy neprovedl -asi taky proto, že už je mi o malinko víc než těm cápkům z garáže(ale o věku to taky není ...na velkoobjemech jezdím od 17let a nikdy jsem k podobnejm věcem neměl tendence)
viz. Jindra650 >
tomuhle proste a jednoduse nerozumim, asi to bude tim, ze jsem dlouhou dobu byl poradna socka a kazda nova motorka pro me znamenala odrikani a tezky setreni
Už sice nejsem socka, ale prachy do kanálu se mi vážně házet nechtějí
6 reakcí na tento příspěvek simson
Tak jsem myslel, že se nacházím na webu, který je z 95-ti procent zaplněn primitivy, ale asi jsem se torošku spletl.
Abych to uvedl na pravou míru, pravopis tedy není "oficiálním" ukazatelem inteligence, nýbrž jazykových dovedností a znalostí člověka. Ale když to tak vezmete, dost lidí (včetně mě, netajím se tím) posuzuje inteligenci lidí právě podle pravopisu - a věřte, nebo ne, často je to přístup dobrý!
Znám nespočet lidí, kteřým čeština nic neříká, píšou, jak je napadne a dělají jednu hrubku za druhou - a právě tito lidé mě často dostávají svou ubohostí.
Na druhé straně stojí ta skupina lidí, která gramatické chyby nedělá a s takovými si rozumím daleko více.
Některým z nás, (z těch znalejších ČJ), se při čtení některých příspěvků otevírá kudla v kapse. Když vidí základní neznalosti shody podmětu s přísudkem atp.
Takže v konečně fázi - pravopis je - z pohledu několika lidí - měřítkem inteligence!
Napsal jsi píčovinu a místo toho,aby jsi zařadil zpátečku,tak jen rozmazáváš hovno. A jak známo-čím víc se hovno maže,tím více smrdí.
Inteligence a znalost jsou dvě odlišné věci.
Inteligenci se naučit nemůžeš,to na sobě ostatně vidíš sám. Pokud ne,tak si sundej ty buznabrejle,až se budeš zase fotit na hajzlu u špíglu, a nečum do objektivu mobilu,ale na svůj face bez bůku,pak ti to možná dojde.
Znalost je naopak to,čemu se naučit lze. Pravopisné chyby může dělat člověk taky pro vrozenou lenost. Já si o sobě myslím,že pravopisné chyby dělám málo,ale přesto se některých dopouštím. Shody podmětu s přís.mi jdou dobře,zato trochu kulhám na S a Z.
Je to tím,že bych byl blbej? Ne,prostě mi to moc nejde. Někdo o tom ani nepřemýšlí a píše tak,jak mu to padne.
Některé chyby jsou i záměrné. Já např. téměř vždy použiji čárku před spojkou A,i když ji pravidla vlastně nepovolují,protože prostě cítím potřebu ji tam dát.
Taktéž nevynechávám za čárkou,což by se mělo. Prostě to nedělám,i když vím,že by se to mělo.
Jediné,v čem ti dávám zapravdu je to,že u některých,se mi u pravopisu opravdu ta kudla otevírá v kapse,ale i tito lidé nemusí být blbí.
Naopak znám jednoho,co píše vcelku správně,ale blbej je až na půdu. Muck kluku.
Naposledy editováno 13.01.2011 10:03:49
Kdo jinej vlastně
(já na to v tvým věku neměl díky tomu, že jsem nebyl takovej hezoun...ale s tvým xichtíkem, brejličkama, inteligencí(pravopisem)a tím jak na tebe letí baby to ty musíš dokázat ...!!! )
edit : ...bylo, abys (čárka mezi s mezerou)
Naposledy editováno 13.01.2011 10:48:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) simson
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) simson
SensationBlaack píše: WhiteS> O tom pravopisu uz jsem se s tebou bavil nebo ne? o pravopisu tu neni jestli je nekdo inteligent nebo ne... kdyz se nekdu bude chovat jak curak tak muze mit treba fakultu ale bude to proad blbej zmrd chapes a kluk co bude mit vyucak bude 100x lepsi jak ten z te fakulty...
Jenže to,co ty píšeš nemá s inteligencí taky co dělat.
Pokud je člověk hajzl,jak píšeš,může být dělník či profesor.
Největší zločinci v dějinách lidstva byli vcelku inteligentní lidé,to se vzájemně nevylučuje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) simson
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) simson
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) simson
racek píše: bery - na tom druhym videu ma ta motorka tak 7 tis otacek to uz bys opravdu nemohl delat ni jinyho nez lestit v garazi dyz ti vadi itakovy lechtani plynu
bubrak - jak by rekl MAXX kdybys nejezdil po zadnim najede tvoje motorka minimalne o 15 -20 tisic vic
Chyba vole. 95-ti je cestinska hovadina pise se z 95 procent.
Znám nespočet lidí, kteřým čeština nic neříká, píšou, jak je napadne a dělají jednu hrubku za druhou - a právě tito lidé mě často dostávají svou ubohostí.
Pred spojkou "a" ma bejt carka. Spojuje dve vety hlavni a mezi ne je vsunuta veta vedlejsi.
Některým z nás, (z těch znalejších ČJ), se při čtení některých příspěvků otevírá kudla v kapse. Když vidí základní neznalosti shody podmětu s přísudkem atp.
Zavorky si strc do riti. Maj tam bejt carky a rika se tomu pristavek. A mam pocit ze by bylo rozhodne vhodnejsi z toho souveti a posledni vety udelat jedno delsi souveti.
Takže v konečně fázi - pravopis je - z pohledu několika lidí - měřítkem inteligence!
Hlidej si preklepy. Mas jich tam mrte. A myslim si ze to tvoje slavny srani pomlcek do textu taky neni uplne koser. A kdyz uz se do nekoho seres ze je blbej tak si priste dej bacha abys to aspon ty mel spravne.
Naposledy editováno 16.01.2011 21:03:19
Hromada lídí jimž je dnes 30 a víc, kterejm je jedno jak píšou, nemaj jinej zájem než tu svojí mašinu v garáži a všechno kromě bůčku, knedlíků, Novy, baráku, zahrady, vejplaty a motorky je jim ukradený, moc šancí na změnu nemají ... těch se hrozím víc jak podobnejch šampiónků, ono jich je daleko víc.
viz. ty videa v topicu vlákna ...z takovejch je mi smutno taky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) simson
maxx10 píše: ačím vadí motoru jízda po zadním?NIčím pokud clovek není v abnormal svíčce.Gumování ,turovaní na volnobeh je nejvetsi kurvení ,motoru,spojky vseho.At si každy dela s moto co chce.Jak se chová clovek k motorce tak se zaachova ona k nemu ve spolehlivosti a vydrži součastek.Ja jsem napr. gumoval na motorce max. 5 vterin a i to mi bylo líto.Ubral jsem z gumy zbytečne vzorek na treba 50km jízdy a k niočemu to nebylo.točit moto do omezovače na míste bych podsoupil za zhruba cenu noveho motoru který bych si pak potom nechal namontovat.
Moc se mi nechce rozmazavat, už tak dost rozmazaný hov.., ale spojka je pri gumovani sepnuta tak nevim jak by se mohla kurvit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) simson
Ti kdo mě přesvědčují, např. u stavění na zadní pomocí spojky, že jde o krátké a neúplné vystavení spojky - jsou podle mě optimisti.
Ti co si myslí, že pouštět spojku při 8 - 10t rpm není škodlivý, jsou už rovnou zralí na Dr.Chocholouška
t_freedom píše: racek> nekurví se PŘI gumování, ale NEŽ to rozotočíš. Pak už je jak říkáš sepnutá. Tu gumu nerozotčíš z otáček blížícím se volnoběhu, ale otáček blížících se spíš max. výkonu.
Ti kdo mě přesvědčují, např. u stavění na zadní pomocí spojky, že jde o krátké a neúplné vystavení spojky - jsou podle mě optimisti.
Ti co si myslí, že pouštět spojku při 8 - 10t rpm není škodlivý, jsou už rovnou zralí na Dr.Chocholouška