2 reakcí na tento příspěvek Info o 450
Carlos Rider píše: Má to horší spodek oproti 2T, musí se na tom víc řadit...
...Ale zase je to takový klidnější oproti 2T
Vim, jak to myslis, ale nazyvejme veci spravnymi jmeny...neni to spis tak, ze 2T 300 ma hladsi chod nez 450? Spodek to podle me papirove nema mensi...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450
1 reakcí na tento příspěvek Info o 450
1 reakcí na tento příspěvek Info o 450
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450
Dík
1 reakcí na tento příspěvek Info o 450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450
Jezi píše: Michal #5> To je pěkný *no*
Dík
A proč jako?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450
KTM jo,ale pětka jde dokoupit... ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450
Autor píše: [quote=Jezi]Michal #5> To je pěkný *no*
Dík
A proč jako? [/quote]
Na 2t musíš mít mnohem lepší fyzičku - aspoň mě to teda přijde poměrně velkej rozdíl
No holt budu muset ještě trénovat než někam vyrazim
Jezi píše: [quote=Autor][quote=Jezi]Michal #5> To je pěkný *no*
Dík
A proč jako? [/quote]
Na 2t musíš mít mnohem lepší fyzičku - aspoň mě to teda přijde poměrně velkej rozdíl
No holt budu muset ještě trénovat než někam vyrazim [/quote]
:D :D To musím i já...
2 reakcí na tento příspěvek Info o 450
edit : Už se mi to nechce psát jako další příspěvek
Taky nejsem zastáncem toho že se nedá jet na špici, osobně nejsem žádnej střelec a když přijedou kluci co lítaj hoby (většinou kolem 4,5 místa) - oba na CRF 450 tušim 02 a 05 - tak po chvilce hecování je klidně udržim za sebou i 2,3 kola, ale pak sem zralej si jít tak akorát lehnout, protože sem úplně mrtvej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450
neni to nahodou opacne? Kdyz jsou dlouhy vypalovaky, kopce, atak, tak 2T vetsinou dost ztraci...