Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.
Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Olej, voda, baterka ...co ještě?
Vono je úplně jedno co kdo udává, nidky to nedáš napřímo do tabulky kde to srovnáš řádek po řádku. Někdo bere půl nádrže, někdo plnou...někdo nic
Ok, můj monster má myslím 177kg +15l Ba+3,5l-4l oleje,3kg baterka,
177+15+3,5+3 = na víc jak 203-205kg to nebude. Sundal jsem vejfukový tlumiče a "S" svody co vážej min. 7kg(ocel) a šel tam karbon Akrpovič a "S" svody z titanu tak o dvě kila lehčí. Odhodím bandasku katíku a dám přímý trubky - 2 -3kila. Budu zrhuba na 200kg( ...možná míň)
No a ukaž mi litrovýho naháče, co má tuhle váhu, přes 130HP naklice 104Nm tamtéže ...ale 80Nm v 4500-5000 rpm. ...a nízký těžiště + úzkou stavbu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
xyz777 píše: Ducati se mi líbí a nejspíš to bude moje další moto, jen musím překonat odpor k těm jižanům...proč pořád tolik přehání...? Proč musím většinu informací o Ducati pracně shánět a neposkytne mi je přímo výrobce? Např. proč musím pořád poslouchat jak jsou Ducati nejlehčí motorky v poměru váha/výkon a nakonec se zjistí že 848 má v pohotovosti 196kg a 117,5 k na zadním kole (0.599 k/1kg) a výrobce udává 168kg! suchou hmotnost a 134k výkon. Honda CBR600RR pohotovostní 193,8kg (0.557 k zadní kolo/1kg) nebo Triumph Daytona 675 pohotovostní 176,8kg (0.633 k zadní kolo/1kg).
A když už jsme u toho, napíše mi někdo (třeba z pánů majitelů) kolik vlastně ty Monstry váží v pohotovosti? Já už si to pak nějak dám dohromady s tím kolik udává výrobce jako suchou a budu se mít čeho držet při případném nákupu. A ještě jedna otázka...jak se správně měří pohotovostní hmotnost? Někde jsem četl že s půlkou nádrže, je to tak? Nebo s plnou?
ten muj ma 202kg se vsema naplnema a plnou nardzi a +-115hp na zadnim kole v origo stavu
ted po par zmenach +-195kg a +-130hp na zadnim kole....ja to osobne nevazil, ale vychazim z nekolika zdroju na netu
1198 ma 198kg a 155hp na zadnim kole v origo stavu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
finále je prostě, že ve volbě muscle bike 1000ccm(nebo řekněme naked sport) nic lepšího podle mě není. Dělová koule s 200kg, krátkým rozvorem a 110-112Hp na prdeli. U dvouventilu je to s výkonem asi jinde a ta 998 v těle tomu dává koule
Na jaře otevřena mapa dá ještě tak o 5 - 10Hp víc, ale co hlavně podrží spodek - takže to přední kolo bude ve vzduchu vlastně pořád (je to strasně neklidný...tzv. větrné řízení) ...chudák zadní guma
Naposledy editováno 22.01.2011 16:19:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
pylot píše: mischa638> drtiva vetsina motorek nema vahu vzduchu.
Ducati (alespoň teda moje stará 916) ji má...
(Teda snad nedojde k nedorozumění , o váze vzduchu (jako čidlu) tu nepadlo ani slovo! )
Naposledy editováno 22.01.2011 18:01:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
916 má vtřikování? Fakt nejsem ducatista tak nevím, jen se ptám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
BTW: Jak můžeš počítat váhu vzduchu v pneu, když se váha pneu nepočítá...
Jo jo, 916 má vstřikování...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
A co jinak, do čeho půjdeš po tom SVčku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
DMC.motobiker píše: mischa638>............Jo jo, 916 má vstřikování...
Už i první ročníky?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Naposledy editováno 22.01.2011 19:37:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
italšrot píše: Už i první ročníky?
Už i první ročníky 851čky z druhé poloviny let osmdesátých...
Jináč první ročník 916 Strada (93/94) mám já , a vstřikování už fakt má... Ale je tam rozdíl v řidící jednotce! První 916 (ta co mám) měla velkou řidící jednotku IAW P08 Magneti Marelli / Weber, jako má např. i SPSko a hodně závodních aut , kdežto novější modely už mají malou ř. jednotku IAW 16M a myslím že i víc vstřikovačů?!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |