Děkuji za každou radu. Větší část fóra jsem prohledal a odpověď nenašel, tak snad se už někdo neptal na to stejné
Naposledy editováno 26.01.2011 01:21:33
Proti K-N do filtru bych nic nenamítal, občas ho vymácháš v ruce a dáš ho z5.. nestojí to svět, ale bude tam... Co se týče laďáku, přídá zvuk, vzhled a snad i výkon, ale to jsou všechno věci o prachách čím víc do toho narveš,tím víc to bude znát
1 reakcí na tento příspěvek sportovní filtr CBR600RR (07/08)
1 reakcí na tento příspěvek sportovní filtr CBR600RR (07/08)
Race Filtry BMC Pipercros jsou propustné o 70%!
a u nich se doporučuje doladění palivové směsi
V testech z posledních 2 let dominuje Pipercross
Takže když koupíš filtr libovolné značky s 40% propustností nemusíš s motorkou dělat nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)
A já kdybych dal KN tak bych přetryskovat musel.
1 reakcí na tento příspěvek sportovní filtr CBR600RR (07/08)
Mě u dvouválce(karburátor) následnou výměnou (Yamaha TRX 850) origo. vzduchového filtru za KN motorka začala nádherně chrčet do airboxu (za jízdy při brždění motorem prostě zážitek poslouchat) a tak nějak pocitově ožila ve vysokých otáčkách, ale zase se vytvořila výkonová díra někde kolem 3500 otáček. Takže u některých mašin to prostě nefunguje jen tak vyměnit-je třeba doladit.
Ale naopak u R1(karburátor) jsem výměnou filtru tak nějak nezaznamenal rozdíl ve výkonu (i na brzdě), jen tam byl přínosem pro mě výše zmiňovaný hluk(super zvuk) z airboxu.
Teď mám motorku se vstřikováním a zatím v sérii. údájně by to vstřikování mohlo zvládnout nějaké výkyvy v bohatosti směsi-ale jak moc to je asi na konkrétní motorce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)
Boss.trx850 píše: Výměnou výfuku za otevřený, většinou motorce pomůžeš z nízkých otáček se trochu lépe vzpamatovávat(menší odpor výfukových plynů v otáčkách ve kterých ještě není taková učinnost a efektivnost spalování).
Mě u dvouválce(karburátor) následnou výměnou (Yamaha TRX 850) origo. vzduchového filtru za KN motorka začala nádherně chrčet do airboxu (za jízdy při brždění motorem prostě zážitek poslouchat) a tak nějak pocitově ožila ve vysokých otáčkách, ale zase se vytvořila výkonová díra někde kolem 3500 otáček. Takže u některých mašin to prostě nefunguje jen tak vyměnit-je třeba doladit.
Ale naopak u R1(karburátor) jsem výměnou filtru tak nějak nezaznamenal rozdíl ve výkonu (i na brzdě), jen tam byl přínosem pro mě výše zmiňovaný hluk(super zvuk) z airboxu.
Teď mám motorku se vstřikováním a zatím v sérii. údájně by to vstřikování mohlo zvládnout nějaké výkyvy v bohatosti směsi-ale jak moc to je asi na konkrétní motorce.
u aut to tak funguje, protoze meri "hmotnost nasavaneho vzduchu"... motorky zadnou vahu vzduchu nemaji a jedou podle pevne nastavenych map takze si vstrikovani nic samo neupravi. castecne v rezimu "volnobehu" kdy se dodavka ridi podtlakem v sani, na tom podtlaku se ciste teoreticky zmeny na sani muzou podepsat.. ale je to proste jen pro rezim s mirne otevrenou klapkou-v tom se na moto moc nejezdi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)
Boss.trx850 píše: assassin> dík za info-tímpádem na svojí nové máňi na úpravy seru (power komander už není zrovna korunová položka)!!! Zase jsem ušetřil.
mnooo ono to bohuzel neni tak jednoduchy.. ono se muze filtr/vyfuk projevit i na seriove moto.. treba je ze serie moc bohata a lehky ochuzeni ji v urcitejch ot muze dopomoci k vetsimu vykonu:) nejlepsi je pohledat zkusenosti (nejake podlozene) majitelu stejne moto, ktery si fazi pokusu a omylu prosli a je vyzkousene ktere upravy maji smysl (vesmes info ze zahranici) tzn treba u TL je vyzkousene to upravovani airboxu a dolozene nekolika upravama s merenim na brzde pred a po tak sem sel do toho, pokouset se o podobny upravy sam to uz chce mit pristup na brzdu a pocitat s tim ze je to pokus/omyl :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)
Stev píše: gorkin> kdybych věřil těm 40% dohromady s tím že se nemusí s motorkou nic dělat tak mi z toho pořád vychází že vyšší propustnost je k ničemu a jediný na čem záleží je tvar airboxu, jinak by se s tou motorkou něco dělat muselo.
A já kdybych dal KN tak bych přetryskovat musel.
se standart BMCčkem nemusíš dělat nic !! odpovídal jsem zakladateli tematu .Jednou pro vždy koupí pratelnej filtr a basta
sám píše že nic ladit nechce !!!
a u 40% to není až taková nutnost !!!!
u 70% už to je povinost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)
ten borec se ptá jen na filtr
Ty píšeš o věcech který stojí skoro stejně jako nová motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)
1 reakcí na tento příspěvek sportovní filtr CBR600RR (07/08)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)
2 reakcí na tento příspěvek sportovní filtr CBR600RR (07/08)
gorkin: Vim, ze vyrobci uvadeji vyssi propustnost a lepsi filtraci, ale kdybychom meli vzdycky verit vsemu, co napise vyrobce...
Cirou nahodou tu neni nekdo, kdo by vedel, jak moc je nebo neni restriktivni airbox CBR 600RR 2007 a/nebo mel zkusenosti s pouzitim sportovniho filtru prave u tehle motorky?
jak bylo řečeno, koncovka výfuku je jen pro zvuk. Chceš výkon? Kup tam komplet svody. KN filtr to má každej druhej a myslim, e bez problému. Víc už u toho nevymyslíš, když nechceš investovat.
Naposledy editováno 26.01.2011 17:59:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)
Trajron píše: riderhenry> K tomu zanášení váhy vzduchu to není pravda dělal se výskum že na to olej nemá vlin KN http://www.sportovn...i-filtry.php [/quote]
nikde to tam nevidim.. a kecy na strankach vyrobce toho filtru s objektivnim vyzkumem nemaj moc spolecneho...
to ze u aut dochazi k zaneseni vahy vzduchu tim olejem z filtru uz sem slysel a klidne bych tomu i veril, vaha je na necistoty celkem hakliva, a olej v sani jakejkoliv ji nedela dobre...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)
Prvním mýtem je možnost poškození váhy vzduchu prolínajícím olejem. Ten vznikl ze strany servisů a prodejců klasických filtrů vzduchu, kteří samozřejmě přichází o své zákazníky. Tři roky prověřovacích testů K&N ukázalo, že tento mýtus vůbec není možný. Bylo důkladně otestováno 107 různých typů snímačů a žádný nejevil sebemenší známky kontaminace olejem.
Bylo dokonce provedeno zkoumání asi 100 kusů vadných MAF senzorů zaslaných zákazníky, ve snaze zjistit, zda některý z nich nebude vykazovat zbytky oleje. Nakonec se ukázalo, že 50% měřičů nebylo vůbec vadných a u ostatních nebyla přítomnost oleje prokázána. Za společnost PowerTEC - značkový chiptuning bychom však chtěli připomenout, že je zapotřebí dodržovat předepsané dávkování množství oleje K&N a filtr "nepředávkovat".
Firma K&N však šla ještě dál. Bylo prováděno testování snímačů, které byly ponořeny do oleje nebo na ně byl olej rozprašován. V těchto případech došlo ke krátkodobé chybné interpretaci údajů, po chvíli však váha vzduchu fungovala opět tak, jako před aplikací oleje. To vše potvrdilo, že olej nepůsobí žádné potíže.
Více informací na: http://www.sportovn...ty.php#ixzz1GHvsEWY4
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |